eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII W SPZZOZ W WYSZKOWIE-nasz znakDEZ.P.341.ZP-34.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Wyszków: REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII W SPZZOZ W WYSZKOWIE-nasz znak: DEZ.P.341.ZP-34.2015.
Numer ogłoszenia: 326804 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301934 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I MODERNIZACJA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII W SPZZOZ W WYSZKOWIE-nasz znak: DEZ.P.341.ZP-34.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w następujących dokumentach załączonych do SIWZ: a) Dokumentacja projektowa wielobranżowa, w tym: Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy i Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz Decyzja Nr 820/2014 z dnia 05.12.2014 r. wyszczególniona w Załączniku nr 1 -Wykaz dokumentacji projektowej ; b) Załączniku nr 1.1 - Opis planowanych robót i wyposażenia, określający i porządkujący zakres robót; c) Załącznik nr 2 - Wykaz Sprzętu podlegającego zakupowi i zamontowaniu przez Wykonawcę ; d) Załącznik nr 2.1 - Szczegółowy Opis Sprzętu podlegającego zakupowi i zamontowaniu przez Wykonawcę, e) Załącznik nr 4.3 - Wykaz sprzętu medycznego przewidzianego do dostawy i montażu - DOSTAWA INWESTORSKA ZAMAWIAJĄCEGO. 4. Zamawiający informuje, że: a) w niniejszym postępowaniu ustanowiony jest Inspektor Nadzoru, który w imieniu i na rzecz Zamawiającego, koordynuje, sprawuje nadzór inwestorski robót oraz rozlicza całość przedmiotu zamówienia, na każdym etapie jego realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszelkich ustaleń oraz uzgodnień z Inspektorem Nadzoru i jego uprawomocnionymi przedstawicielami. b) przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną i nie może stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno - pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczaniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie całej dokumentacji projektowej i własnych inwentaryzacji przedmiotu zamówienia (jeśli uzna to za konieczne), do samodzielnego opracowania przedmiaru robót i przeanalizowania wszystkich pozostałych dokumentów składających się na całą dokumentację projektową i dokonać stosownych wyliczeń na potrzeby oferty, którą zamierza złożyć. c) projekt wykonawczy jest uzupełnieniem i uszczegółowieniem projektu budowlanego, w przypadku wykrycia rozbieżności między projektem budowlanym a projektem wykonawczym polegających na niewystępowaniu w projekcie budowlanym dokładnych informacji przyjąć należy uszczegółowione dane z projektu wykonawczego. W pozostałych wypadkach należy przyjąć rozwiązania z projektu budowlanego. 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, zweryfikował dla swoich potrzeb inwentaryzację stanu istniejącego modernizowanych pomieszczeń oraz zapoznał się z organizacją i systemem działania szpitala. 6. Modernizowane pomieszczenia, będące placem budowy Wykonawcy, umiejscowione są na terenie funkcjonującego szpitala, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji Szpitala. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, dokonał z Zamawiającym uzgodnień harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania poszczególnych etapów prac i przedłożył do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do ingerowania w przedstawiony przez Wykonawcę harmonogram finansowo - rzeczowy, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego. 8. Zamawiający, w miarę własnych możliwości, wskaże i udostępni nieodpłatnie Wykonawcy miejsce o powierzchni do 100 m2 na terenie działki Zamawiającego, na którym Wykonawca może zorganizowane zaplecze budowy (ustawić przewoźny kontener, pojemnik na materiały rozbiórkowe itp.). 9. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy i zaplecza w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót. 10. Prace prowadzone będą bezpośrednio w działającym obiekcie. Z tych powodów transport materiałów oraz praca sprzętu i maszyn budowlanych nie mogą stanowić utrudnienia ani zagrożenia dla użytkowania Szpitala i muszą zapewniać bezkolizyjne użytkowanie obiektu np. dostęp pacjentów i personelu oraz możliwość dostaw do budynku szpitala. Wykonawca, przy czynnościach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się postępować z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Wszystkie prace będą przeprowadzone w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania SPZZOZ w Wyszkowie. 11. Teren zaplecza budowy oraz plac budowy winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem osób postronnych. Sposób wygrodzenia należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego. Ewentualne rusztowania i pomosty robocze powinny być zabezpieczone za pomocą szczelnych ogrodzeń przed dostępem osób z zewnątrz. 12. Gruz, materiały z rozbiórki nie przeznaczone do ponownego wykorzystania, itp. należy wywozić na bieżąco z placu budowy oraz z terenu SPZZOZ w Wyszkowie. 13. Wykonawca wykona wszystkie prace wstępne potrzebne do zorganizowania zaplecza, doprowadzi instalacje niezbędne do jego funkcjonowania oraz wyposaży w odpowiednie obiekty i drogi montażowe. 14. Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić do zaplecza i placu budowy energię elektryczną, wodę, itp. Zabezpieczenie bezpiecznego, zgodnego z przepisami, korzystania z w/w nośników i mediów energetycznych należy do obowiązków Wykonawcy. Sposób doprowadzenia mediów i korzystania z nich nie może kolidować z funkcjonowaniem SPZZOZ w Wyszkowie. 15. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną niezbędną do realizacji inwestycji. Miejsca poboru, dopuszczalną moc i szczegółowe warunki techniczne podłączenia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, po wprowadzeniu na plac budowy i teren zaplecza. Kable, przewody i rury od miejsc przyłączenia do miejsc poboru oraz przyłącza, zawory, rozdzielnie itp. zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 16. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania na bieżąco czystości na placu budowy i w jego sąsiedztwie, a po zakończeniu robót uprzątnie, wymyje i zdezynfekuje plac budowy, doprowadzając pomieszczenia i drogi transportu materiałów do stanu wymaganego dla użytkowania zgodnego z ich przeznaczeniem, a zaplecze budowy zlikwiduje przywracając teren do pierwotnego stanu. Wykonawca na własny koszt wywiezie wszystkie pozostałości z wykonanych robót rozbiórkowych i montażowych, a także dokona na swój koszt utylizacji, tych pozostałości które tego wymagają, a także przekaże Zamawiającemu, przed dokonaniem rozliczenia całego zadania, dokumenty z utylizacji i potwierdzone protokołami/kartami przekazania odpadów. 17. Wykonawca udzieli min 36 miesięcznej gwarancji i min 60 miesięcznej rękojmi na roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz min 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, na urządzenia i sprzęt stanowiący wyposażenie pomieszczeń, przy czym okres gwarancji sprzętu i urządzeń zamontowanych w pomieszczeniach wydłuża się o czas naprawy sprzętu. Wszystkie niezbędne przeglądy będą realizowane na koszt Wykonawcy w całym okresie gwarancji i rękojmi. 18. Wszystkie materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapewnić Wykonawca (koszt należy uwzględnić w ofercie). Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów, sprzętu i urządzeń nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i w podmiotach leczniczych na terenie Polski i Unii Europejskiej, posiadające aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty i atesty. 19. Wykonawca gwarantuje prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami (BHP, P-poż. i innymi obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia), w tym: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.; Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych - Dz. U. z 2013 r., poz. 492.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89 poz. 828.; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - Dz.U. Nr 109, poz. 719; Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 107, Poz. 679 (z późn. zm.). 20. Wskazanie przez Zamawiającego nazwy własnej i-lub numeru katalogowego danego produktu z katalogu wskazanego producenta, służy dokładnemu określeniu przedmiotu zamówienia i ustaleniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób danego producenta. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany przedmiot jest podobny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych, a Wykonawca przedłoży w ofercie stosowny dokument, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanego w projekcie produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Wykonawca będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osobami posiadającymi wszystkie wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia oraz aktualne badania lekarskie, zgodnie z charakterystyką wykonywanej pracy. 22. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia, urządzenia i środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni własnym pracownikom jednolitą odzież roboczą i ochronną z logo firmy oraz identyfikatory osobiste w czasie wszystkich prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego. 23. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców głównej części zamówienia tj. wykonanie prac budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych wszystkich modernizowanych pomieszczeń. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w następującym zakresie: a) wykonanie instalacji elektrycznych, sanitarnych, wentylacyjnych, teletechnicznych i gazów medycznych. b) montaż okien i wykładzin. c) dostawa urządzeń i wyposażenia pomieszczeń. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Okres realizacji zamówienia : min 60 dni do max 120 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin i warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia zrealizowana będzie w następujący sposób: 2.1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę na poczet wykonania zamówienia w kwocie brutto: 450 000,00 zł. słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych, wynikającą z wysokości dotacji Gmin Powiatu Wyszkowskiego, przekazanych w 2015 r. dla SPZZOZ w Wyszkowie oraz środków własnych Zamawiającego. Zaliczka zostanie zapłacona jednorazowo do dnia 24.12.2015 r., przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, pod następującymi warunkami: 2.1.1). Zrealizowania przez Wykonawcę, w terminie do dnia 21.12.2015 r., co najmniej 10% przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym, odpowiadającym 10% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, co zostanie potwierdzone protokółem odbioru częściowego, będącym podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę na kwotę zaliczki. 2.1.2). Wniesienia przez Wykonawcę do dnia 21.12.2015 r., tj. na trzy dni przed udzieleniem zaliczki, zabezpieczenia w wysokości 300 000 zł. (słownie trzysta tysięcy złotych). Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2.1.3) Dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu, potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci zabezpieczenie niezwłocznie po potwierdzeniu wykonania przedmiotu zamówienia protokółem odbioru końcowego. 2.2. Pozostała kwota w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy całkowitym ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy o, a podaną kwotą zaliczki określoną w ust. 2.1. zostanie zapłacona po realizowaniu całości przedmiotu zamówienia na podstawie faktury końcowej . Warunkiem wystawienia faktury końcowej przez Wykonawcę będzie bezusterkowy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisany po uzyskaniu zgody na użytkowanie zmodernizowanego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Kwota ta zostanie zapłacona przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury VAT z zastrzeżeniem zasad wynikających z §11 ust.13-17 wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.51.49 - 45.21.51.49 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.99.99 - 45.31.99.99 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAFIBUD S.A., 17-100 Bielsk Podlaski, ul. T. Kościuszki 10/7, 17-100 Bielsk Podlaski, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1683201,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1545678,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1545678,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2308923,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.