eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów do konserwacji budowlanej obiektów administrowanych przez Centrum Usług Wspólnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Warszawa: Dostawa materiałów do konserwacji budowlanej obiektów administrowanych przez Centrum Usług Wspólnych
Numer ogłoszenia: 326745 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301441 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do konserwacji budowlanej obiektów administrowanych przez Centrum Usług Wspólnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego farb, lakierów, zmywaczy, rozpuszczalników, rozcieńczalników, mas uszczelniających, gipsów, cementu, zapraw, płyt kartonowo-gipsowych, kształtowników, wkrętów, wełny mineralnej na potrzeby Centrum Usług Wspólnych. 2. Dostawy obejmują artykuły wg asortymentu i wymagań oraz szacowanych ilości wymienionych w Zestawieniu asortymentowo ilościowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport zamawianego asortymentu. 4. Miejscem dostawy jest magazyn centralny Centrum Usług Wspólnych zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Powsińskiej 69/71. 5. Wielkość dostawy będzie każdorazowo specyfikowana na piśmie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie krócej niż na 7 dni przed planowaną datą dostawy. 6. Dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia cząstkowego przekazanego Wykonawcy faksem. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia otrzymania zamówienia faksem. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w 30%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 8. Nazwy własne artykułów zostały użyte w Formularzu cenowym ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, opis minimalnych cech równoważności stanowi Załączniku nr 4 do SIWZ. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości zgodnie z normami krajowymi (np. PN) lub zagranicznymi (np. DIN). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych z Załącznika nr 3, w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednio do swoich potrzeb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00 - Farby 44.82.00.00 - Lakiery 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki 44.83.22.00 - Rozcieńczalniki 44.83.10.00 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze 44.92.11.00 - Gips 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) 44.11.26.00 - Izolacja dźwiękoszczelna 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.11.12.00 - Cement 44.11.21.20 - Odcinki profilów 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IREKO Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. J., ul. Radzymińska 287, 03-694 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71415,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89100,07

  • Oferta z najniższą ceną: 89100,07 / Oferta z najwyższą ceną: 89100,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.