Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowaniaOgłoszenie nr 326737 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Bydgoszcz: Przegląd aparatury medycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
092354746, ul.
Szpitalna
19,
85-826
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48523709124, e-mail
, faks
+48523709125.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd aparatury medycznej
Numer referencyjny: PREK-270-71/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przegląd aparatury medycznej podzielone na 120 grup: GRUPA 1 INKUBATORY ATOM GRUPA 2 INKUBATORY VICKERS GRUPA 3 INKUBATORY OHMEDA GRUPA 4 ZESTAW INKUBATOR ATOM + INFANT FLOW VIASYS GRUPA 5 APARAT DO WSPOMAGANIA ODDECHÓW GRUPA 6 ZESTAW DO WYTWARZANIA CPAP GRUPA 7 URZĄDZENIA DO BADANIA SŁUCHU GRUPA 8 PROMIENNIK PODCZERWIENI UNIMED GRUPA 9 STANOWISK DO RESUSCYTACJI UNIMED GRUPA 10 STANOWISKO DO RESUSCYTACJI OHMEDA GRUPA 11 RESUSCYTATOR FISHER&PAYKEL GRUPA 12 KTG PHILIPS GRUPA 13 KTG GE GRUPA 14 KTG NEOVENTA GRUPA 15 KTG HP GRUPA 16 DETEKTOR HADECO GRUPA 17 DETEKTOR SONOPAN GRUPA 18 SYSTEM MONITOROWANIA I NADZORU OKOŁOPORODOWEGO Z TELEMETRIĄ, ITAM GRUPA 19 AMNIOSKOP POŁOŻNICZY GRUPA 20 DIAFANOSKOP GRUPA 21 MIERNIK BILIRUBUNY DRAEGER GRUPA 22 WANNA POŁOŻNICZA DELTOM GRUPA 23 KOLPOSKOP SELIGA GRUPA 24 MYJNIE GETINGE GRUPA 25 MYJNIA MEDISAFE GRUPA 26 AUTOKLAW GETINGE GRUPA 27 AUTOKLAW SCICAN GRUPA 28 SUSZARKA GRUPA 29 ZGRZEWARKA DO FOLII GRUPA 30 STACJA UZDATNIANIA WODY GRUPA 31 ŁÓŻKA HILL ROM GRUPA 32 ŁÓŻKA STOLTER GRUPA 33 ŁÓŻKA LINET GRUPA 34 STOŁY TECHNOMEX GRUPA 35 STÓŁ TECH-MED GRUPA 36 STÓŁ BTL GRUPA 37 STÓŁ MDS MEDICAL GRUPA 38 STÓŁ INNOW MED GRUPA 39 STOŁY FAMED GRUPA 40 STOŁY MAQUET GRUPA 41 STOŁY SORDINA GRUPA 42 STOŁY SORDINA GRUPA 43 KARDIOMONITORY MINDRAY GRUPA 44 KARDIOMONITOR GE GRUPA 45 KARDIOMONITOR PARAMEDICA GRUPA 46 MONITORY MINDRAY GRUPA 47 MONITOR DRAEGER GRUPA 48 MONITORY DRAEGER GRUPA 49 MONITOR GE GRUPA 50 DEFIBRYLATOR MINDRAY GRUPA 51 DEFIBRYLATORY MEDTRONIC GRUPA 52 DEFIBRYLATORY MEDICO TEKNIK GRUPA 53 DEFIBRYLATOR WELCH-ALLYN GRUPA 54 EKG ASPEL GRUPA 55 PULSOKSYMETRY MINDRAY GRUPA 56 PULSOKSYMETRY NELLCOR-BENETT GRUPA 57 PULSOKSYMETRY NOWAMETRIX GRUPA 58 PULSOKSYMETR DRAEGER GRUPA 59 PULSOKSYMETR SMITHS MEDICAL GRUPA 60 PULSOSKYMETR BLUE POINT GRUPA 61 HOLTER BOSO GRUPA 62 MONITOR OSYPKA GRUPA 63 KARDIOSTYMULATOR ITAM GRUPA 64 STACJA GE GRUPA 65 CENTRALA ICS GRUPA 66 URZĄDZENIA BLT GRUPA 67 URZĄDZENIA EiE GRUPA 68 URZĄDZENIA TECHNOMEX GRUPA 69 URZĄDZENIA TECHNOMEX GRUPA 70 URZĄDZENIA STAR ABR GRUPA 71 URZĄDZENIA ACURRO-SUMER GRUPA 72 URZĄDZENIA MEDEN INMED GRUPA 73 URZĄDZENIA THERA GRUPA 74 URZĄDZENIA ITAM GRUPA 75 DIATERMIA EMED GRUPA 76 DIATERMIA ERBE GRUPA 77 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE KENDROMED GRUPA 78 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE TECH-MED GRUPA 79 LAPAROSKOP OPERACYJNY GRUPA 80 ZASILACZ OPASEK ZACISKOWYCH GRUPA 81 MIKROSKOP OPERACYJNY GRUPA 82 FAKOEMULSYFIKATOR GRUPA 83 CHOLEDOCHOSKOP GRUPA 84 DERMATON AKUMULATOROWY GRUPA 85- EEG GRUPA 86 - APARATURA FIRMY MADSEN GRUPA 87 - SPIROMETR GRUPA 88 - ZESTAW DO OTOEMISJI GRUPA 89 - ELEKTRONYSTAGMOGRAF GRUPA 90 - UNIT OKULISTYCZNY GRUPA 91 - TOMOGRAF OPTYCZNY GRUPA 92 - TONOMETR GRUPA 93 - AUTOREFRAKTOMETR GRUPA 94 - RZUTNIK TESTÓW GRUPA 95 - APARAT DO BIOMETRII I PACHYMETRII GRUPA 96 - KOAGULATOR BIPOLARNY GRUPA 97 - REKTOSKOP GRUPA 98 ENDOSKOPY MEDYCZNE PENTAX GRUPA 99 MYJNIE DO ENDOSKOPÓW BHT GRUPA 100 SYSTEM UZDATNIANIA WODY BHT GRUPA 101 VIDEOPROCESORY PENTAX GRUPA 102 MONITOR MEDYCZNY PANASONIC GRUPA 103 MONITOR MEDYCZNY STRYKER GRUPA 104 WAGI RADWAG GRUPA 105 WAGI AXIS GRUPA 106 WAGI FAWAG GRUPA 107 WAGI TRYBWAG GRUPA 108 WAGI DEMWAG GRUPA 109 WAGI ZALIMP GRUPA 110 WAGI SECA GRUPA 111 CIEPLARKA POL-EKO GRUPA 112 CIEPLARKA TERMOMETAL GRUPA 113 TERMOMETRY GRUPA 114 ALKOMATY GRUPA 115 SYSTEM RADIOGRAFII AGFA GRUPA 116 USG GE GRUPA 117 USG ALOKA GRUPA 118 USG SIEMENS GRUPA 119 ECHOKARDIOGRAF PHILIPS GRUPA 120 ECHOKARDIOGRAF GE
II.5) Główny kod CPV: 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
Dodatkowe kody CPV:50430000-8, 50410000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objęte niniejszą umową wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc.
b) Wykonawca powinien posiadać określone przez producenta instrukcje serwisowe wyrobu, odpowiednie procedury oraz instrukcje wykonywania czynności.
c) zamawiający uzna warunek doświadcznia za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi naprawy na rzecz podmiotów leczniczych napraw sprzętu z konkretnej grupy na kwotę o wartości łącznej nie niższej niż:
GRUPA 1 INKUBATORY ATOM 2700
GRUPA 2 INKUBATORY VICKERS 5300
GRUPA 3 INKUBATORY OHMEDA 1100
GRUPA 4 ZESTAW INKUBATOR ATOM + INFANT FLOW VIASYS 500
GRUPA 5 APARAT DO WSPOMAGANIA ODDECHÓW 800
GRUPA 6 ZESTAW DO WYTWARZANIA CPAP 300
GRUPA 7 URZĄDZENIA DO BADANIA SŁUCHU 270
GRUPA 8 PROMIENNIK PODCZERWIENI UNIMED 1200
GRUPA 9 STANOWISK DO RESUSCYTACJI UNIMED 2900
GRUPA 10 STANOWISKO DO RESUSCYTACJI OHMEDA 290
GRUPA 11 RESUSCYTATOR FISHER&PAYKEL 100
GRUPA 12 KTG PHILIPS 4000
GRUPA 13 KTG GE 660
GRUPA 14 KTG NEOVENTA 260
GRUPA 15 KTG HP 340
GRUPA 16 DETEKTOR HADECO 480
GRUPA 17 DETEKTOR SONOPAN 240
GRUPA 18 SYSTEM MONITOROWANIA I NADZORU OKOŁOPORODOWEGO Z TELEMETRIĄ, ITAM 1400
GRUPA 19 AMNIOSKOP POŁOŻNICZY 290
GRUPA 20 DIAFANOSKOP 250
GRUPA 21 MIERNIK BILIRUBUNY DRAEGER 120
GRUPA 22 WANNA POŁOŻNICZA DELTOM 600
GRUPA 23 KOLPOSKOP SELIGA 500
GRUPA 24 MYJNIE GETINGE 6000
GRUPA 25 MYJNIA MEDISAFE 2200
GRUPA 26 AUTOKLAW GETINGE 4300
GRUPA 27 AUTOKLAW SCICAN 1200
GRUPA 28 SUSZARKA 500
GRUPA 29 ZGRZEWARKA DO FOLII 560
GRUPA 30 STACJA UZDATNIANIA WODY 760
GRUPA 31 ŁÓŻKA HILL ROM 4300
GRUPA 32 ŁÓŻKA STOLTER 1600
GRUPA 33 ŁÓŻKA LINET 1100
GRUPA 34 STOŁY TECHNOMEX 240
GRUPA 35 STÓŁ TECH-MED 30
GRUPA 36 STÓŁ BTL 30
GRUPA 37 STÓŁ MDS MEDICAL 30
GRUPA 38 STÓŁ INNOW MED 30
GRUPA 39 STOŁY FAMED 600
GRUPA 40 STOŁY MAQUET 2100
GRUPA 41 STOŁY SORDINA 500
GRUPA 42 STOŁY SORDINA 200
GRUPA 43 KARDIOMONITORY MINDRAY 2300
GRUPA 44 KARDIOMONITOR GE 300
GRUPA 45 KARDIOMONITOR PARAMEDICA 300
GRUPA 46 MONITORY MINDRAY 400
GRUPA 47 MONITOR DRAEGER 130
GRUPA 48 MONITORY DRAEGER 2500
GRUPA 49 MONITOR GE 250
GRUPA 50 DEFIBRYLATOR MINDRAY 650
GRUPA 51 DEFIBRYLATORY MEDTRONIC 2700
GRUPA 52 DEFIBRYLATORY MEDICO TEKNIK 1000
GRUPA 53 DEFIBRYLATOR WELCH-ALLYN 400
GRUPA 54 EKG ASPEL 800
GRUPA 55 PULSOKSYMETRY MINDRAY 2500
GRUPA 56 PULSOKSYMETRY NELLCOR-BENETT 530
GRUPA 57 PULSOKSYMETRY NOWAMETRIX 400
GRUPA 58 PULSOKSYMETR DRAEGER 130
GRUPA 59 PULSOKSYMETR SMITHS MEDICAL 130
GRUPA 60 PULSOSKYMETR BLUE POINT 130
GRUPA 61 HOLTER BOSO 220
GRUPA 62 MONITOR OSYPKA 600
GRUPA 63 KARDIOSTYMULATOR ITAM 140
GRUPA 64 STACJA GE 1300
GRUPA 65 CENTRALA ICS 240
GRUPA 66 URZĄDZENIA BLT 150
GRUPA 67 URZĄDZENIA EiE 120
GRUPA 68 URZĄDZENIA TECHNOMEX 100
GRUPA 69 URZĄDZENIA TECHNOMEX 100
GRUPA 70 URZĄDZENIA STAR ABR 60
GRUPA 71 URZĄDZENIA ACURRO-SUMER 60
GRUPA 72 URZĄDZENIA MEDEN INMED 20
GRUPA 73 URZĄDZENIA THERA 300
GRUPA 74 URZĄDZENIA ITAM 2800
GRUPA 75 DIATERMIA EMED 2500
GRUPA 76 DIATERMIA ERBE 1000
GRUPA 77 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE KENDROMED 4500
GRUPA 78 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE TECH-MED 500
GRUPA 79 LAPAROSKOP OPERACYJNY 3000
GRUPA 80 ZASILACZ OPASEK ZACISKOWYCH 650
GRUPA 81 MIKROSKOP OPERACYJNY 1300
GRUPA 82 FAKOEMULSYFIKATOR 2000
GRUPA 83 CHOLEDOCHOSKOP 700
GRUPA 84 DERMATON AKUMULATOROWY 350
GRUPA 85- EEG 1300
GRUPA 86 - APARATURA FIRMY MADSEN 1000
GRUPA 87 - SPIROMETR 150
GRUPA 88 - ZESTAW DO OTOEMISJI 300
GRUPA 89 - ELEKTRONYSTAGMOGRAF 400
GRUPA 90 - UNIT OKULISTYCZNY 300
GRUPA 91 - TOMOGRAF OPTYCZNY 750
GRUPA 92 - TONOMETR 300
GRUPA 93 - AUTOREFRAKTOMETR 300
GRUPA 94 - RZUTNIK TESTÓW 300
GRUPA 95 - APARAT DO BIOMETRII I PACHYMETRII 300
GRUPA 96 - KOAGULATOR BIPOLARNY 500
GRUPA 97 - REKTOSKOP 120
GRUPA 98 ENDOSKOPY MEDYCZNE PENTAX 1.800
GRUPA 99 MYJNIE DO ENDOSKOPÓW BHT 7.000
GRUPA 100 SYSTEM UZDATNIANIA WODY BHT 1.200
GRUPA 101 VIDEOPROCESORY PENTAX 600
GRUPA 102 MONITOR MEDYCZNY PANASONIC 80
GRUPA 103 MONITOR MEDYCZNY STRYKER 80
GRUPA 104 WAGI RADWAG 800
GRUPA 105 WAGI AXIS 900
GRUPA 106 WAGI FAWAG 500
GRUPA 107 WAGI TRYBWAG 170
GRUPA 108 WAGI DEMWAG 170
GRUPA 109 WAGI ZALIMP 170
GRUPA 110 WAGI SECA 570
GRUPA 111 CIEPLARKA POL-EKO 430
GRUPA 112 CIEPLARKA TERMOMETAL 150
GRUPA 113 TERMOMETRY 32
GRUPA 114 ALKOMATY 220
GRUPA 115 SYSTEM RADIOGRAFII AGFA 5000
GRUPA 116 USG GE 1500
GRUPA 117 USG ALOKA 1500
GRUPA 118 USG SIEMENS 650
GRUPA 119 ECHOKARDIOGRAF PHILIPS 1300
GRUPA 120 ECHOKARDIOGRAF GE 780
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 95 |
Termin patności | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego (DZP.261.9.2024)
- Przeglądy okresowe sprzętu medycznego
- Przeglądy okresowe aparatury i sprzętu medycznego
- Usługa serwisowa urządzeń: Komory gorącej COMECER Phaedra oraz Dyspensera Clio na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.