eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przegląd aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania

Ogłoszenie nr 326737 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Bydgoszcz: Przegląd aparatury medycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 092354746, ul. Szpitalna  19, 85-826  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48523709124, e-mail , faks +48523709125.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd aparatury medycznej
Numer referencyjny: PREK-270-71/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przegląd aparatury medycznej podzielone na 120 grup: GRUPA 1 INKUBATORY ATOM GRUPA 2 INKUBATORY VICKERS GRUPA 3 INKUBATORY OHMEDA GRUPA 4 ZESTAW INKUBATOR ATOM + INFANT FLOW VIASYS GRUPA 5 APARAT DO WSPOMAGANIA ODDECHÓW GRUPA 6 ZESTAW DO WYTWARZANIA CPAP GRUPA 7 URZĄDZENIA DO BADANIA SŁUCHU GRUPA 8 PROMIENNIK PODCZERWIENI UNIMED GRUPA 9 STANOWISK DO RESUSCYTACJI UNIMED GRUPA 10 STANOWISKO DO RESUSCYTACJI OHMEDA GRUPA 11 RESUSCYTATOR FISHER&PAYKEL GRUPA 12 KTG PHILIPS GRUPA 13 KTG GE GRUPA 14 KTG NEOVENTA GRUPA 15 KTG HP GRUPA 16 DETEKTOR HADECO GRUPA 17 DETEKTOR SONOPAN GRUPA 18 SYSTEM MONITOROWANIA I NADZORU OKOŁOPORODOWEGO Z TELEMETRIĄ, ITAM GRUPA 19 AMNIOSKOP POŁOŻNICZY GRUPA 20 DIAFANOSKOP GRUPA 21 MIERNIK BILIRUBUNY DRAEGER GRUPA 22 WANNA POŁOŻNICZA DELTOM GRUPA 23 KOLPOSKOP SELIGA GRUPA 24 MYJNIE GETINGE GRUPA 25 MYJNIA MEDISAFE GRUPA 26 AUTOKLAW GETINGE GRUPA 27 AUTOKLAW SCICAN GRUPA 28 SUSZARKA GRUPA 29 ZGRZEWARKA DO FOLII GRUPA 30 STACJA UZDATNIANIA WODY GRUPA 31 ŁÓŻKA HILL ROM GRUPA 32 ŁÓŻKA STOLTER GRUPA 33 ŁÓŻKA LINET GRUPA 34 STOŁY TECHNOMEX GRUPA 35 STÓŁ TECH-MED GRUPA 36 STÓŁ BTL GRUPA 37 STÓŁ MDS MEDICAL GRUPA 38 STÓŁ INNOW MED GRUPA 39 STOŁY FAMED GRUPA 40 STOŁY MAQUET GRUPA 41 STOŁY SORDINA GRUPA 42 STOŁY SORDINA GRUPA 43 KARDIOMONITORY MINDRAY GRUPA 44 KARDIOMONITOR GE GRUPA 45 KARDIOMONITOR PARAMEDICA GRUPA 46 MONITORY MINDRAY GRUPA 47 MONITOR DRAEGER GRUPA 48 MONITORY DRAEGER GRUPA 49 MONITOR GE GRUPA 50 DEFIBRYLATOR MINDRAY GRUPA 51 DEFIBRYLATORY MEDTRONIC GRUPA 52 DEFIBRYLATORY MEDICO TEKNIK GRUPA 53 DEFIBRYLATOR WELCH-ALLYN GRUPA 54 EKG ASPEL GRUPA 55 PULSOKSYMETRY MINDRAY GRUPA 56 PULSOKSYMETRY NELLCOR-BENETT GRUPA 57 PULSOKSYMETRY NOWAMETRIX GRUPA 58 PULSOKSYMETR DRAEGER GRUPA 59 PULSOKSYMETR SMITHS MEDICAL GRUPA 60 PULSOSKYMETR BLUE POINT GRUPA 61 HOLTER BOSO GRUPA 62 MONITOR OSYPKA GRUPA 63 KARDIOSTYMULATOR ITAM GRUPA 64 STACJA GE GRUPA 65 CENTRALA ICS GRUPA 66 URZĄDZENIA BLT GRUPA 67 URZĄDZENIA EiE GRUPA 68 URZĄDZENIA TECHNOMEX GRUPA 69 URZĄDZENIA TECHNOMEX GRUPA 70 URZĄDZENIA STAR ABR GRUPA 71 URZĄDZENIA ACURRO-SUMER GRUPA 72 URZĄDZENIA MEDEN INMED GRUPA 73 URZĄDZENIA THERA GRUPA 74 URZĄDZENIA ITAM GRUPA 75 DIATERMIA EMED GRUPA 76 DIATERMIA ERBE GRUPA 77 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE KENDROMED GRUPA 78 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE TECH-MED GRUPA 79 LAPAROSKOP OPERACYJNY GRUPA 80 ZASILACZ OPASEK ZACISKOWYCH GRUPA 81 MIKROSKOP OPERACYJNY GRUPA 82 FAKOEMULSYFIKATOR GRUPA 83 CHOLEDOCHOSKOP GRUPA 84 DERMATON AKUMULATOROWY GRUPA 85- EEG GRUPA 86 - APARATURA FIRMY MADSEN GRUPA 87 - SPIROMETR GRUPA 88 - ZESTAW DO OTOEMISJI GRUPA 89 - ELEKTRONYSTAGMOGRAF GRUPA 90 - UNIT OKULISTYCZNY GRUPA 91 - TOMOGRAF OPTYCZNY GRUPA 92 - TONOMETR GRUPA 93 - AUTOREFRAKTOMETR GRUPA 94 - RZUTNIK TESTÓW GRUPA 95 - APARAT DO BIOMETRII I PACHYMETRII GRUPA 96 - KOAGULATOR BIPOLARNY GRUPA 97 - REKTOSKOP GRUPA 98 ENDOSKOPY MEDYCZNE PENTAX GRUPA 99 MYJNIE DO ENDOSKOPÓW BHT GRUPA 100 SYSTEM UZDATNIANIA WODY BHT GRUPA 101 VIDEOPROCESORY PENTAX GRUPA 102 MONITOR MEDYCZNY PANASONIC GRUPA 103 MONITOR MEDYCZNY STRYKER GRUPA 104 WAGI RADWAG GRUPA 105 WAGI AXIS GRUPA 106 WAGI FAWAG GRUPA 107 WAGI TRYBWAG GRUPA 108 WAGI DEMWAG GRUPA 109 WAGI ZALIMP GRUPA 110 WAGI SECA GRUPA 111 CIEPLARKA POL-EKO GRUPA 112 CIEPLARKA TERMOMETAL GRUPA 113 TERMOMETRY GRUPA 114 ALKOMATY GRUPA 115 SYSTEM RADIOGRAFII AGFA GRUPA 116 USG GE GRUPA 117 USG ALOKA GRUPA 118 USG SIEMENS GRUPA 119 ECHOKARDIOGRAF PHILIPS GRUPA 120 ECHOKARDIOGRAF GE

II.5) Główny kod CPV: 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
Dodatkowe kody CPV:50430000-8, 50410000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca obowiązany jest powierzyć wykonywanie czynności objęte niniejszą umową wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, a ponadto przeszkolonych w danej specjalności jeżeli jest to wymagane przez producenta lub obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na podst. Art. 355 §1 kc w zw. z art. 429 kc. b) Wykonawca powinien posiadać określone przez producenta instrukcje serwisowe wyrobu, odpowiednie procedury oraz instrukcje wykonywania czynności. c) zamawiający uzna warunek doświadcznia za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi naprawy na rzecz podmiotów leczniczych napraw sprzętu z konkretnej grupy na kwotę o wartości łącznej nie niższej niż: GRUPA 1 INKUBATORY ATOM 2700 GRUPA 2 INKUBATORY VICKERS 5300 GRUPA 3 INKUBATORY OHMEDA 1100 GRUPA 4 ZESTAW INKUBATOR ATOM + INFANT FLOW VIASYS 500 GRUPA 5 APARAT DO WSPOMAGANIA ODDECHÓW 800 GRUPA 6 ZESTAW DO WYTWARZANIA CPAP 300 GRUPA 7 URZĄDZENIA DO BADANIA SŁUCHU 270 GRUPA 8 PROMIENNIK PODCZERWIENI UNIMED 1200 GRUPA 9 STANOWISK DO RESUSCYTACJI UNIMED 2900 GRUPA 10 STANOWISKO DO RESUSCYTACJI OHMEDA 290 GRUPA 11 RESUSCYTATOR FISHER&PAYKEL 100 GRUPA 12 KTG PHILIPS 4000 GRUPA 13 KTG GE 660 GRUPA 14 KTG NEOVENTA 260 GRUPA 15 KTG HP 340 GRUPA 16 DETEKTOR HADECO 480 GRUPA 17 DETEKTOR SONOPAN 240 GRUPA 18 SYSTEM MONITOROWANIA I NADZORU OKOŁOPORODOWEGO Z TELEMETRIĄ, ITAM 1400 GRUPA 19 AMNIOSKOP POŁOŻNICZY 290 GRUPA 20 DIAFANOSKOP 250 GRUPA 21 MIERNIK BILIRUBUNY DRAEGER 120 GRUPA 22 WANNA POŁOŻNICZA DELTOM 600 GRUPA 23 KOLPOSKOP SELIGA 500 GRUPA 24 MYJNIE GETINGE 6000 GRUPA 25 MYJNIA MEDISAFE 2200 GRUPA 26 AUTOKLAW GETINGE 4300 GRUPA 27 AUTOKLAW SCICAN 1200 GRUPA 28 SUSZARKA 500 GRUPA 29 ZGRZEWARKA DO FOLII 560 GRUPA 30 STACJA UZDATNIANIA WODY 760 GRUPA 31 ŁÓŻKA HILL ROM 4300 GRUPA 32 ŁÓŻKA STOLTER 1600 GRUPA 33 ŁÓŻKA LINET 1100 GRUPA 34 STOŁY TECHNOMEX 240 GRUPA 35 STÓŁ TECH-MED 30 GRUPA 36 STÓŁ BTL 30 GRUPA 37 STÓŁ MDS MEDICAL 30 GRUPA 38 STÓŁ INNOW MED 30 GRUPA 39 STOŁY FAMED 600 GRUPA 40 STOŁY MAQUET 2100 GRUPA 41 STOŁY SORDINA 500 GRUPA 42 STOŁY SORDINA 200 GRUPA 43 KARDIOMONITORY MINDRAY 2300 GRUPA 44 KARDIOMONITOR GE 300 GRUPA 45 KARDIOMONITOR PARAMEDICA 300 GRUPA 46 MONITORY MINDRAY 400 GRUPA 47 MONITOR DRAEGER 130 GRUPA 48 MONITORY DRAEGER 2500 GRUPA 49 MONITOR GE 250 GRUPA 50 DEFIBRYLATOR MINDRAY 650 GRUPA 51 DEFIBRYLATORY MEDTRONIC 2700 GRUPA 52 DEFIBRYLATORY MEDICO TEKNIK 1000 GRUPA 53 DEFIBRYLATOR WELCH-ALLYN 400 GRUPA 54 EKG ASPEL 800 GRUPA 55 PULSOKSYMETRY MINDRAY 2500 GRUPA 56 PULSOKSYMETRY NELLCOR-BENETT 530 GRUPA 57 PULSOKSYMETRY NOWAMETRIX 400 GRUPA 58 PULSOKSYMETR DRAEGER 130 GRUPA 59 PULSOKSYMETR SMITHS MEDICAL 130 GRUPA 60 PULSOSKYMETR BLUE POINT 130 GRUPA 61 HOLTER BOSO 220 GRUPA 62 MONITOR OSYPKA 600 GRUPA 63 KARDIOSTYMULATOR ITAM 140 GRUPA 64 STACJA GE 1300 GRUPA 65 CENTRALA ICS 240 GRUPA 66 URZĄDZENIA BLT 150 GRUPA 67 URZĄDZENIA EiE 120 GRUPA 68 URZĄDZENIA TECHNOMEX 100 GRUPA 69 URZĄDZENIA TECHNOMEX 100 GRUPA 70 URZĄDZENIA STAR ABR 60 GRUPA 71 URZĄDZENIA ACURRO-SUMER 60 GRUPA 72 URZĄDZENIA MEDEN INMED 20 GRUPA 73 URZĄDZENIA THERA 300 GRUPA 74 URZĄDZENIA ITAM 2800 GRUPA 75 DIATERMIA EMED 2500 GRUPA 76 DIATERMIA ERBE 1000 GRUPA 77 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE KENDROMED 4500 GRUPA 78 KOLUMNY ANESTEZJOLOGICZNE TECH-MED 500 GRUPA 79 LAPAROSKOP OPERACYJNY 3000 GRUPA 80 ZASILACZ OPASEK ZACISKOWYCH 650 GRUPA 81 MIKROSKOP OPERACYJNY 1300 GRUPA 82 FAKOEMULSYFIKATOR 2000 GRUPA 83 CHOLEDOCHOSKOP 700 GRUPA 84 DERMATON AKUMULATOROWY 350 GRUPA 85- EEG 1300 GRUPA 86 - APARATURA FIRMY MADSEN 1000 GRUPA 87 - SPIROMETR 150 GRUPA 88 - ZESTAW DO OTOEMISJI 300 GRUPA 89 - ELEKTRONYSTAGMOGRAF 400 GRUPA 90 - UNIT OKULISTYCZNY 300 GRUPA 91 - TOMOGRAF OPTYCZNY 750 GRUPA 92 - TONOMETR 300 GRUPA 93 - AUTOREFRAKTOMETR 300 GRUPA 94 - RZUTNIK TESTÓW 300 GRUPA 95 - APARAT DO BIOMETRII I PACHYMETRII 300 GRUPA 96 - KOAGULATOR BIPOLARNY 500 GRUPA 97 - REKTOSKOP 120 GRUPA 98 ENDOSKOPY MEDYCZNE PENTAX 1.800 GRUPA 99 MYJNIE DO ENDOSKOPÓW BHT 7.000 GRUPA 100 SYSTEM UZDATNIANIA WODY BHT 1.200 GRUPA 101 VIDEOPROCESORY PENTAX 600 GRUPA 102 MONITOR MEDYCZNY PANASONIC 80 GRUPA 103 MONITOR MEDYCZNY STRYKER 80 GRUPA 104 WAGI RADWAG 800 GRUPA 105 WAGI AXIS 900 GRUPA 106 WAGI FAWAG 500 GRUPA 107 WAGI TRYBWAG 170 GRUPA 108 WAGI DEMWAG 170 GRUPA 109 WAGI ZALIMP 170 GRUPA 110 WAGI SECA 570 GRUPA 111 CIEPLARKA POL-EKO 430 GRUPA 112 CIEPLARKA TERMOMETAL 150 GRUPA 113 TERMOMETRY 32 GRUPA 114 ALKOMATY 220 GRUPA 115 SYSTEM RADIOGRAFII AGFA 5000 GRUPA 116 USG GE 1500 GRUPA 117 USG ALOKA 1500 GRUPA 118 USG SIEMENS 650 GRUPA 119 ECHOKARDIOGRAF PHILIPS 1300 GRUPA 120 ECHOKARDIOGRAF GE 780
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 95
Termin patności5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.