eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Łuszczanów z przykanalikami sanitarnymi i pompowniami ścieków



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32664

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jarocin: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Łuszczanów z przykanalikami sanitarnymi i pompowniami ścieków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, do kontaktów: Tomasz Olszak, ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, fax 062 7473480, e-mail: tomasz.olszak@pwikjarocin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwikjarocin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:dostawa wody, odbiór ścieków. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Łuszczanów z przykanalikami sanitarnymi i pompowniami ścieków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowość: Łuszczanów, gmina Jarocin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi budowa: - kanalizacji sanitarnej tłocznej: fi 63 - 1685 mb, fi 110 - 1125 mb, fi 160 - 1955 mb - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: fi 200 - 1138 mb, fi 250 - 922 mb, fi 300 - 2518 mb - przykanalików sanitarnych grawitacyjnych: fi 160 - 2100 mb/213 szt. - pompowni głównych ścieków: 4 kpl. - przydomowych pompowni ścieków: 11 kpl. w miejscowości Łuszczanów wg szczegółowego zakresu i sposobu wskazanego w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia ma być wykonany w systemie zapewniania jakości opartym na normie DIN EN ISO 9001:2000. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają powyższemu wymogowi, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z w/w normą jakościową. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia stanowi budowa: - kanalizacji sanitarnej tłocznej: fi 63 - 1685 mb, fi 110 - 1125 mb, fi 160 - 1955 mb - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: fi 200 - 1138 mb, fi 250 - 922 mb, fi 300 - 2518 mb - przykanalików sanitarnych grawitacyjnych: fi 160 - 2100 mb/213 szt. - pompowni głównych ścieków: 4 kpl. - przydomowych pompowni ścieków: 11 kpl. w miejscowości Łuszczanów wg szczegółowego zakresu i sposobu wskazanego w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - Ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru - Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania - Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umo-wy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomu-nikacyjne - Ubezpieczenia budowy - Prowadzenia dziennika budowy - Przejęcia placu i terenu budowy - Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego - Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego - Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpły-nąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umo-wy - Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót - W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu ich usunięcia - Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie od-bioru robót - Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentary-zacja powykonawcza) - Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy - Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy - Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamó-wienia - Opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zada-nia; projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, umiesz-czenia urządzeń obcych niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi - Odwodnienia terenu dla budowy kanalizacji - Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy - Odtworzenia elementów infrastruktury - Ewentualnego uaktualnienia uzgodnień - Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac ziemnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.4. Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma-gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.5. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.6. Posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert; 5.7. Posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.8. Wykażą wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (2002 - 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówie-nia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za ro-boty odpowiadające rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wyko-nanie robót polegających na wybudowaniu co najmniej: - 10 km rurociągów kanalizacyjnych z rur kamionkowych o przekroju nie mniejszym niż fi 200 - 2 km przyłączy kanalizacyjnych z rur kamionkowych o przekroju fi 150 - 10 km rurociągów kanalizacyjnych z rur PE w okresie 2002 - 2007 5.9. Przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie, że wykonawca posiada co najmniej: - koparka obrotowa - 3 szt. - koparko-ładowarka - 3 szt. - samochód ciężarowy - 3 szt. - zagęszczarka o minimalnej sile odśrodkowej 40 kN - 3 szt. - zestaw igłofiltrów wraz z pompą - 1 kpl. 5.10. Przedstawią wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifika-cji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekro-czyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamówienia 5.11. Dysponują wykwalifikowaną kadrą techniczną w branży sanitarnej (przynajm-niej 1 osoba) i elektrycznej (przynajmniej 1 osoba), posiadającą obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych 5.12. Przedstawią sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłe-go rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o bada-nym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporzą-dzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2004 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie obrotów, które nie mogą być mniejsze niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) w 2004 roku, 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) w 2005 roku oraz 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100) w 2006 roku 5.13. Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredy-towej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość po-siadanych własnych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 20 % zaoferowanej kwoty netto lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 % zaoferowanej kwoty netto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.14. Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) 5.15. Zatrudnią do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 10 osób z terenu gminy Jarocin w pełnym wymiarze czasu pracy, na minimalny okres, tj. od daty przekazania placu budowy do dnia zgłoszenia odbioru końcowego przy uwzględnieniu następujących składników wynagrodzenia: wynagrodzenie mini-malne, ZUS (składka emerytalna, rentowa, wypadkowa, składka na ubezpiecze-nie zdrowotne). Okres zatrudnienia będzie dotyczyć całego cyklu realizacji za-mówienia. 5.16. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (z postę-powania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1-2, oraz tych, którzy nie spełniają warunków udziału w postępo-waniu, o których mowa w pkt 5.1. - 5.15) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświad-czeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wyko-nawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wyklu-czeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz wła-ściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie za-lega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert 6.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (2002 - 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącze-niem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie robót polegających na wybudowaniu co najmniej: - 10 km rurociągów kanalizacyjnych z rur kamionkowych o przekroju nie mniejszym niż fi 200 - 2 km przyłączy kanalizacyjnych z rur kamionkowych o przekroju fi 150 - 10 km rurociągów kanalizacyjnych z rur PE w okresie 2002 - 2007 6.7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dys-ponuje Wykonawca, przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie, że wykonawca posiada co najmniej: - koparka obrotowa - 3 szt. - koparko-ładowarka - 3 szt. - samochód ciężarowy - 3 szt. - zagęszczarka o minimalnej sile odśrodkowej 40 kN - 3 szt. - zestaw igłofiltrów wraz z pompą - 1 kpl. 6.8. Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wyko-nywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodo-wych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wyna-grodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamówienia 6.9. Informacja o kadrze technicznej wg załączonego do specyfikacji wzoru 6.10. Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych dla wszystkich osób wymienionych w załączniku \Informacja o kadrze technicznej6.11. Obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich osób wymienionych w załączniku \In-formacja o kadrze technicznej6.12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozda-niu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawoz-dania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2004 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie obrotów, które nie mogą być mniejsze niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) w 2004 roku, 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) w 2005 roku oraz 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100) w 2006 roku 6.13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w któ-rych wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środ-ków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 20 % zaoferowanej kwoty netto lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 % zaoferowanej kwo-ty netto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skła-dania ofert 6.14. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwaran-cyjna nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) 6.15. Oświadczenie o zatrudnieniu wg załączonego do specyfikacji wzoru 6.16. Pełny kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy), zawierający wszyst-kie pozycje z załączonych do specyfikacji przedmiarów 6.17. Kserokopia dokumentu wadialnego. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego 6.18. Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych pod-miotów 6.19. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej 6.19.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.4., 5.5., 5.7. pkt \Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków\ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.19.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6.19.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubez-pieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra-ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6.19.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamó-wienie 6.19.2. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.6. pkt \Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków\ - składa zaświadczenie właściwego organu są-dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 6.19.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.19.1.1., 6.19.1.3. i 6.19.2. niniej-szej specyfikacji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 6.19.1.2., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w ję-zyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, po-świadczone przez wykonawcę. 6.19.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.19.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 6.19.3. stosuje się odpowiednio. 6.20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.20.1. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - jeśli dotyczy (w przy-padku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów). 6.20.2. Zamawiający wymagać będzie oddzielnie od każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów, o których mowa w punktach: 6.1., 6.2., 6.3., 6.4., 6.5. pkt \Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu\. 6.20.3. Załączenie dokumentów, o których mowa powyżej, ma udowodnić, że żaden z uczestników nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia. 6.20.4. Jeśli przynajmniej jeden z uczestników nie przedstawi dokumentów al-bo z innego powodu podlega wykluczeniu, wykluczeni zostaną wszy-scy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.20.5. Oświadczenia i dokumenty niewymienione w pkt 6.20.2. niniejszej specyfikacji wykonawcy składają wspólnie i podlegają one sumowaniu. 6.20.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6.20.7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejsze-go zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz za-warcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 6.20.8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.20.9. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołu-jące się na wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy nale-ży wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko pełnomocnika; rozumie się przez to nazwę i adres pełnomocnika (lidera) oraz nazwę i adres partnerów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w wersji papierowej można odebrać osobiście lub otrzymać drogą pocztową. Do powyższej kwoty zostanie doliczony podatek VAT wg stawki obowiązującej w dniu fakturowania. Termin płatności faktury VAT wynosi 14 dni. Należność można uiścić w kasie lub przelać na konto. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 12:00, Biuro nr 3 w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Środki Unii Europejskiej 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.