eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SIEDZIBY URZĘDU SKARBOWEGO RUDZIE ŚLĄSKIEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Ruda Śląska: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SIEDZIBY URZĘDU SKARBOWEGO RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Numer ogłoszenia: 326620 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3420501, faks 032 3420508.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us.rsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SIEDZIBY URZĘDU SKARBOWEGO RUDZIE ŚLĄSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego w Rudzie Śląskiej oleju opałowego, 2. Wymagane parametry oleju opałowego: a) gęstość w temperaturze do 15o C do 0,860 kg/m3; b) lepkość kinematyczna w temperaturze 200 nie większa niż 6,00 mm2/s c) temperatura zapłonu nie niższa niż 560 C d) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% m/m e) wartość opałowa nie niższa niż 42,60 MJ/kg f) temperatura płynięcia nie wyższa niż -200 C g) zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg h) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg i) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% m/m Niezależnie od wymagań Zamawiającego, zaoferowany produkt powinien spełniać wszystkie wymagania jakościowe, określone w obowiązujących przepisach. 3. Zamawiający posiada 3 zbiorniki o pojemności 2000 litrów oraz 5 zbiorników o pojemności 1500 litrów każdy, umieszczone w pomieszczeniach piwnicznych dwóch budynków. 4. Zamawiający posiada wlewy paliwa wyposażone w końcówki typu EURO, dojazd do miejsca wlewu: nr 1 podjazd 5° wysokości i szerokości 3,20 m., wlew nr 2 dojazd od strony parkingu o szerokości 5 m. 5. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport i rozładunek paliwa na koszt własny Wykonawcy. 6. Planowana łączna ilość oleju wynosić będzie ok. 50.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostawy oleju stosownie do faktycznych potrzeb, bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 7. Orientacyjna wielkość jednej dostawy: od 2.000 litrów do 10.000 litrów 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość awaryjnego zakupu oleju, w związku z atakiem ostrej zimy. 9. Olej opałowy należy dostarczać autocysternami wykonawcy na jego koszt i na własne ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 10. Dostawy realizowane być muszą specjalistycznymi autocysternami zaopatrzonymi w posiadające ważne cechy legalizacyjne urządzenie wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazujące dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15C0. Powinny także posiadać świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar i Wag. 11. Zamawiający wymaga, aby dostawa odbywała się w dni powszechne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 11.00 w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu złożenia przez zamawiającego pisemnego zapotrzebowania na olej opałowy na wskazany przez Wykonawcę numer faksu lub adres e-mail. 12. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego oleju opałowego lekkiego, które musi spełnić wymagania jakościowe określone w normie PN-C-96024:2011 13. Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy dołączyć komplet niezbędnych dokumentów dotyczących przywiezionego oleju opałowego zawierający bezwzględnie świadectwo jakości producenta lub świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) wystawione przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji. Dokumenty te powinny być właściwie wypełnione pod względem formalnym i merytorycznym oraz posiadać podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 14. Podstawa obliczenia ceny kazdej dostawy bedzie uśredniona cena 1 litra oleju opałowego wg cennika paliw obowiązujacych na dzień dostawy, publikowanych na oficjalnych stronach internetowych największych krajowych producentów paliw: PKN Orlen lub Grupy LOTOS, z zastosowaniem stałej marży i ewentualnego upustu dostarczonego w danej partii oleju opałowego. 15. Szczegółowe zasady realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energię - na obrót olejem opałowym bez ograniczeń, zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 672) oraz art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r., poz. 1059).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie (art.22 ust. 1 pkt .2 ustawy PZP) na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia(art.22 ust.1 pkt.3 ustawy PZP) na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz przedłoży wykaz sprzętu (autocysterny) niezbędnego do realizacji zamówienia z załączonym dokumentem potwierdzający tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny w oparciu, o które realizował będzie dostawy oleju opałowego - wg załącznika Nr 4 do SIWZ oraz ważne świadectwo Urzędu Miar i Wag potwierdzające legalizację przepływomierzy odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju opałowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP) - na potwierdzenie tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres zawartej umowy oraz dowodem zapłaty składki z tytułu umowy ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska, pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska, pokój 111, 113, 117.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.