eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › DOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2009 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Chorzów: DOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2009 R.
Numer ogłoszenia: 326537 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2009 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2009 R..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: -złożenie formularza ofertowego wraz z załącznikiem nr 1 (FORMULARZ CENOWY) - złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 PZP załącznik nr 2 - podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 3 -spełnienie wymagań określonych ustawą PZP oraz niniejszej SIWZ Wykonawcy którzy zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli nie spełnia ona warunków art.89 PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wraz z Załącznikiem nr 1 -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22. - Załącznik nr 2 - podpisany wzór umowy - Załącznik nr 3 -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -oryginał pełnomocnictwa osób (lub kopia poświadczona notarialnie) podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). W celu umożliwienia Zamawiającemu rozstrzygnięcia przetargu - porównania otrzymanych ofert , dokumenty i druki dołączone do oferty należy wypełnić bez wyjątku i ściśle wg. warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich zmian. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty, z dopiskiem Za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny Rynek 1 41-500 CHorzów pok. 328.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny Rynek 1 41-500 CHorzów pok. 327.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.