eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa wykonania i dostawy materiałów reklamowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Zamość: Usługa wykonania i dostawy materiałów reklamowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu
Numer ogłoszenia: 326524 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania i dostawy materiałów reklamowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i dostawy materiałów reklamowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu. Projekt wykonania materiałów promocyjnych przed wydrukiem musi być uzgodniony z Zamawiającym. Po uwzględnieniu uwag i poprawek, a następnie akceptacji Zamawiającego, materiał promocyjny może być wykonany. Zadanie 1. Długopis z nadrukiem Zadanie 2. Ulotki - dwie wersje językowe Zadanie 3. Informator Zadanie 4. Plakat - dwie wersje językowe (w wersji polskiej - 3 różne projekty) Zadanie 5. Kalendarz ścienny na rok 2010, jednostronny Zadanie 6. Kalendarz trójdzielny na 2010 rok Zadanie 7. Smycze reklamowe z nadrukiem Zadanie 8. Torebki papierowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807), posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 2.2. z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty).); 1.2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.3. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 1.4. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. Pozostałe wymagania: 2.1 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605). 2.2 W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dokumenty określone w rozdziale VIII pkt 1.1, 1.2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty. 2.3 W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu ul. Akademicka 8 22-400 Zamość.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu ul. Akademicka 8 22-400 Zamość.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Długopis z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Korpus: plastik z ergonomiczną gumką; automatyczny (wciskany i wyciskany) z klipsem. Korpus w kolorze niebieskim; klips w kolorze czarnym - Wkład: kolor niebieski - Nadruk: słowny na korpusie; kolor nadruku: biały - Ilość: 3000 sztuk - Termin wykonania: 30.10.2009 r. Wzór nadruku: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA Zamość, ul. Akademicka 8, tel. 084/ 638 34 44 www.pwszzamosc.pl Wzór długopisu: http://www.mpm-quality.cz/reklamka/detail.php?id=92 lub równoważny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Ulotki - dwie wersje językowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Opracowanie projektu na podstawie przesłanych materiałów - Format: A4 składana na 3 części - Typ papieru: kreda, 115g - Kolor: pełny kolor, dwustronnie 1) ulotka w języku polskim - ilość: 30000 sztuk 2) ulotka w języku ukraińskim - ilość: 5000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Informator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Opracowanie projektu graficznego przez Wykonawcę na podstawie materiałów nadesłanych przez Zamawiającego. Skład całości informatora. - Format: 200 x 200 mm - Papier: środek kreda 135g, okładka kreda 200g + folia gloss - Kolor: pełny kolor - Liczba stron: ok. 60 stron + okładka - Szycie: drutem - Ilość: 2000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Plakat - dwie wersje językowe (w wersji polskiej - 3 różne projekty).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Opracowanie projektu graficznego przez Wykonawcę na podstawie materiałów nadesłanych przez Zamawiającego. - Format: A2 - Papier: kreda 135g - Kolor: pełny, jednostronny 1) plakat w języku polskim - ilość: 400 sztuk (I projekt), 200 szt. (II projekt), 200 szt. (III projekt) 2) plakat w języku ukraińskim - ilość: 100 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Kalendarz ścienny na rok 2010, jednostronny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Opracowanie projektu graficznego przez Wykonawcę na podstawie materiałów nadesłanych przez Zamawiającego. - Format: B1 - Papier: kreda błysk 200g - Kolor: pełny, jednostronny - Listwy 2 metalowe, górna listwa z zawieszką - Uszlachetnienie lakierem UV - Pole nadruku reklamowego: cała powierzchnia kalendarza - Ilość: 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Kalendarz trójdzielny na 2010 rok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce na reklamę pod kalendariami - wysokość: pod pierwszym i drugim kalendarium 4,25 cm, a pod trzecim min. 5,25 cm Wzór: http://www.kalendarze.unidruk.com.pl/index.php?id=1 lub równoważny Ilość: 250 sztuk 1) główka - opracowanie projektu graficznego przez Wykonawcę na podstawie materiałów nadesłanych przez Zamawiającego - druk pełnokolorowy - format: 23 x 33 cm - papier kredowany 200 g/m2 - folia błysk - wykonanie dające efekt wypukłości 2) podkład - format: 33 x 61 cm - karton powlekany 280 g/m2 - lakier offsetowy - kolor niebieski - nadruk słowny kolor 3) kalendarium - format: 15 x 31 cm - 3 bloczki po 12 kartek - każdy miesiąc na osobnej kartce - papier offsetowy 90 g/m2 - drukowane w 2 kolorach czarnym (lub granatowym) i czerwonym - język polski i angielski 4) oprawa - po złożeniu - format 23x33 cm - przesuwane czerwone okienko - 1 otwór do powieszenia na ścianie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Smycze reklamowe z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Kolor: smycz - niebieski, nadruk biały sitodruk - Zakończenie: karabińczyk - Taśma 1 cm - Ilość: 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Torebki papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie projektu graficznego przez Wykonawcę na podstawie ustaleń z Zamawiającym - Papier: ekologiczny, o wysokiej wytrzymałości - Uchwyt w kolorze granatowym, papierowy, skręcany - Kolor torby: granat - Wymiary torby: szerokość - ok. 25 cm, wysokość - ok. 35 cm, szerokość dna - ok. 8 cm (w środku powinien zmieścić się np. album formatu A4) - Usztywniona górna zakładka i dno torby - Nadruk dwustronny w białym kolorze - nazwa i adres uczelni, logo uczelni, adres strony www - Nakład: 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.