eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › termomodernizacja budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Mieszkowicach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-22

POZYCJA 32647

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gryfino: termomodernizacja budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Mieszkowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Gryfiński, do kontaktów: Agnieszka Madejak-Saków, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000 w. 244, fax 091 4045000 w. 248, e-mail: rriizp@gryfino.powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gryfino.powiat.pl; bip.gryfino.powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Mieszkowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Mieszkowice, ul. Młodych Techników 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia termomodernizacji budynku szkoły wraz z wykonaniem elewacji w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Mieszkowie obejmuje: - przygotowanie podłoża wraz ze zbiciem starych tynków - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem FS-15 o gr. zgodnie z projektem budowlanym - odtworzenie gzymsów na elewacji i opasek wokół okien - wykonanie elewacji zgodnie z projektem budowlanym - malowanie elewacji farbą silikonową - pokrycie cokołu wodoszczelną elastyczną zaprawą cementową - pozostałe roboty tynkarskie w tym ościeża, cokół i wejście do budynku - demontaż i ponowny montaż obróbek blacharskich nadających się do użytku - wykonanie nowych obróbek blacharskich: parapetów, obróbek gzymsów - wymiana drzwi zewnętrznych - 1 szt., - częściowa wymiana podbitki z desek - zabezpieczenie podbitki preparatami przeciwwilgociowymi i malowanie - oczyszczenie krat stalowych w oknach i malowanie - wykonanie opaski wokół budynku szer. 50 cm z polbruku ! Zakres prac nie obejmuje remontu posadzki tarasu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagania stawiane zastosowanym materiałom: Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. 1. Docieplenie ścian należy wykonać w jednym systemie posiadającym aktalną aprobatę techniczną (dopuszcza się systemy równoważne do zaproponowanego w projekcie), bez możliwości użycie materiałów z różnych systemów. 2. Styropian na docieplenie ścian FS-15 o grubości zg. z projektem 3. Styropian na gzyms - FS-20 4. Obróbki blacharskie - blacha ocynkowana gr. 0,5 -0,7 mm zg. z projektem 5. Parapety - blacha powlekana gr. min. 0,5 mm 6. Wyprawa elewacyjna - tynk mineralny barwiony w masie baranek: gr. kruszywa 3 mm malowany farbą silikonową - wariant I kolorystyki budynku 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i większa niż 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 200 000 zł oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku, w tym ścian zewnętrznych 4. Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierowniku budowy. 5. Wykonawcy muszą wpłacić wadium. 6. Wykonawcy muszą udzielić min. 3-letniej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał nr 3 do SIWZ) 1.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.6 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). 1.8 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. 1.9 Wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy wraz z dołączonymi: uprawnieniami budowlanymi w formie decyzji, zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. 1.10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z Dodaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać miminum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 200 000 zł każda, dotyczącą wykonania termomodernizacji budynku w tym ścian zewnętrznych (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość robót, oraz że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły termomodernizacji budynku, w tym ścian zewnętrznych 1.11. Oświadczenie, że wykonawca jest / nie jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT 1.12. Szczegółowy kosztorys ofertowy 1.13. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl. Opłata: 35 Waluta PLN w przypadku odbioru osobiście i 46 PLN w przypadku wysłania za zaliczeniem pocztowym. Warunki i sposób płatności: Płatność na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, nr rachunku bankowego: 50 1020 4812 0000 0202 0007 7255. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, sala audiowizualna (II piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.