To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Ogłoszenie nr 326479 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Gdańsk: Wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306069-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny
19281776900000, ul.
ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, faks
583 458 235, e-mail
nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):79/16/A
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2016 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB. 2. Przewidywany zakres zamówienia: - szacunkowa ilość lokali mieszkalnych - 42 szt. - szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 1 470 m2 3. Zamawiający planuje przystosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych znajdujących się na parterze tych budynków w przypadkach, kiedy pozwalają na to warunki techniczne, tzn. wejścia do klatek schodowych i klatki schodowe przystosowane są dla osób niepełnosprawnych. 4. Zakres rzeczowy robót: I Remonty ogólnobudowlane 1) Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Zakres robót obejmuje w szczególności: - demontaż stolarki drzwiowej, - poszerzenie otworu na stolarkę, - wymianę nadproży, - montaż nadproży, - przestawienie pieca kaflowego, - rozebranie pieca kaflowego, - postawienie nowego pieca kaflowego, - demontaż stolarki okiennej, - skucie tynku ściany i sufitów, - zerwanie płyt pilśniowych z podłóg - zerwanie desek podłogowych wraz z legarami, - wybranie zasypki, - skucie posadzek cementowych, - skucie posadzek z betonu, - rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową, - rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej, - rozebranie ścianki działowej z cegły, - rozebranie filarków, - odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów, - odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów, - rozebranie ścianki działowej z karton gipsu, - skucie terakoty, płytek ściennych, - demontaż boazerii, - zerwania tapet ze ścian i sufitów, - zmycie farby ze ścian i sufitów, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach, - montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami, - montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami, - montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem, - wymianę belek stropowych, - dwustronne wzmocnienie belek stopowych, - montaż podłóg z płyt OSB gr 25mm, - montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm, - montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami, - montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie, - odgrzybienie i impregnacja belek stropowych, - odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu, - wymianę ślepego pułapu, - wykonanie izolacji z foli na podłodze, - wykonanie wylewki betonowej na stropie, - wykonanie zbrojenia siatką podłogi, - wykonanie posadzki samopoziomującej, - wykonanie wylewki betonowej na gruncie, - wykonanie chudego betonu na gruncie, - wykonanie podsypki piaskowej na gruncie minimalna gr 10 cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach, - wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych, - ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi, - ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika, - ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi, - wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm, - położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm, - ułożenie listw przyściennych drewnianych, - wykonanie progów drzwiowych z listw aluminiowych, - wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K), - wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany - współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K), - wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej, - wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf, - montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach, - wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach, - dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe, - dwukrotne malowania sufitów na biało, - postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną, - wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu, - wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach, - wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci. II Remonty sanitarne 1) Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności: - demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian, - demontaż baterii umywalkowej, - demontaż baterii zlewozmywakowej, - demontaż baterii wannowej, - demontaż baterii natryskowej, - demontaż wodomierza, - demontaż kuchenki, - demontaż podgrzewacza wody przepływowego, - demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego, - demontaż pieca gazowego, - demontaż pieca na paliwo stałe, - demontaż instalacji ogrzewania, - demontaż grzejników płytowych, - demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów, - montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie, - montaż zaworu do wodomierzy, - montaż wodomierzy, - montaż zaworu do miski ustępowej, - montaż zaworu do pralki, - montaż zaworu w zmywaku, - montaż baterii umywalkowej, - montaż baterii zlewozmywakowej, - montaż baterii natryskowej, - montaż baterii wannowej, - montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową, - montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym, - montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą, - montaż miski ustępowej typu kompakt, - montaż zlewozmywaka z szafką, - montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych, - wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm, - montaż czyszczak fi 110 mm, - montaż czyszczaka fi 50 mm, - montaż syfonu pod zlewozmywak, - montaż syfonu pod umywalkę, - montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3, - montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego, - montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina, - demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz, - demontaż gazomierza, - wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej, - wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa, - montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza, - montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy, - montaż filtra do gazu pod piec gazowy, - montaż kuchenki gazowo-elektrycznej, - montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki, - montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe, - montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi, - montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach, - montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach, - montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji, - próba szczelności instalacji gazowej, - próba instalacji wodociągowej, - próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania, - płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu, - montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną, - malowanie instalacji gazowej, - malowanie grzejników, - zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach, - wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci. III Remonty elektryczne 1) Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności: - demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu, - demontaż tablic licznikowych, - demontaż tablic mieszkaniowych, - ułożenie przewodów YDYp 3x2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożenie przewodów YDYp 3x1,5 mm2 ,YDYp 4x1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym, - montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym, - montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo - prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego - minimalna ilość obwodów dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12, - przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego, - montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44, - montaż gniazd podwójnych, - montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44, - montaż wyłączników świecznikowych IP20, - montaż przycisku światło-dzwonek IP20, - montaż lamp - plafoniery łazienka IP44, - montaż złączy świecznikowych, - pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych, - pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego, - pomiar szybkości wyłączania - gniazd wtykowych, - ułożenie przewodów wyrównawczych, - ułożenie przewodu YDY 3x4, 3x6, 3x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej, - ułożenie przewodu YDY 5x4, 5x6, 5x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej, - montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca, - montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW, - montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience, - montaż programatora - regulator temperatury. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane minimalne parametry jakościowe i funkcjonalne oraz wymagane cechy materiałów stanowią: a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz. b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz. c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz. d) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz. e) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz. f) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe - załącznik nr 1.5 do siwz. g) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz. h) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz. i) Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz.. j) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz. k) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz. l) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, ciesielskie, itp. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (6 zadań - 48 osób). W/w osoby winny pracować w systemie pracy wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111100-9,
45111220-6,
45210000-2,
45262321-7,
45310000-3,
45332300-6,
45333000-0,
45400000-1,
45410000-4,
45421131-1,
45421131-8,
45421146-9,
45421152-4,
45430000-0,
45431000-7,
45442100-8,
45450000-6,
45332200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308641.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308641.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308641.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 7. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308641.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 333333.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 8. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308641.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 333333.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT308641.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.