eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gromnik"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19

Ogłoszenie nr 326469 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Gromnik: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gromnik"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311564


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromnik, krajowy numer identyfikacyjny 851660950, ul. Witosa  2, 33-180  Gromnik, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146514202, faks 146514095, e-mail ug@gromnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gromnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gromnik"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IK.271.8.2016.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gromnik z sołectw: Brzozowa, Chojnik, Golanka, Gromnik, Polichty, Rzepiennik Marciszewski, Siemiechów oraz punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego ze zmianami oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gromnik, stanowiącego Uchwałę Nr XVIII/155/2016 Rady Gminy Gromnik z dnia 14 lipca 2016 r. 2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gromnik usługa obejmuje odbieranie i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji w tym odpady zielone, d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, tekstyliów. 3. Dane pomocnicze do sporządzenia wyceny; - powierzchnia Gminy Gromnik - 70 km2, - liczba ludności na dzień 31.12.2015r. - 8 888, - szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gromnik - 1 955, - orientacyjną liczbę nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne szczegółowo określa dział III, pkt. 3 SIWZ /tabela I/ Uwaga: Ilość nieruchomości jest orientacyjna. Zamawiający, w trakcie trwania umowy, zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady komunalne, na podstawie informacji składanych przez właścicieli nieruchomości w deklaracjach (korektach deklaracji) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami. Powyższa zmiana ilości nieruchomości nie wymaga zmiany umowy i nie spowoduje zmiany umowy oraz zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Ilość odpadów komunalnych, odebranych z nieruchomości z terenu Gminy Gromnik, na których zamieszkują mieszkańcy w latach 2014 - I półrocze 2016 w dotychczasowym systemie szczegółowo określa dział III, pkt 3 SIWZ /tabela II/ Uwaga: Ilość wytworzonych i odebranych z terenu gminy Gromnik odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 4. Wymagania dotyczące odbierania odpadów 1) niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane) oraz odpady stanowiące pozostałość po segregacji - gromadzone będą (w zależności od wyboru właściciela nieruchomości) w pojemnikach znajdujących się przy posesjach lub w czarnych workach (dotyczy nieruchomości zlokalizowanych przy głównych ciągach komunikacyjnych) lub tylko w czarnych workach (dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w terenach górskich, do których jest utrudniony dojazd sprzętem specjalistycznym), a)pojemność worków i pojemników minimum - 120 l, wielkość worków i pojemników powinna być dostosowana do liczby osób zamieszkujących dana nieruchomość, b)częstotliwość wywozu 1 raz na dwa tygodnie, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym, c)pojemniki oraz czarne worki zapewnia (wyposaża) nieodpłatnie Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie, d)Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i zagospodarowania całej masy odpadów niesegregowanych (zmieszanych), zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienia Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności (tj. karty przekazania odpadów). 2)selektywne odpady komunalny (odpady segregowane) - odbiór odbywał się będzie w systemie workowym, a)pojemność worków - 120 l, b)wprowadza się następujące rodzaje worków: -żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, -niebieski - na odpady z papieru i tektury, -zielony - na odpady ze szkła opakowaniowego, -czerwony- metale, -brązowy/fioletowy - na odpady zielone, -biały - odpady niebezpieczne, c)częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym, d)worki do selektywnej zbiórki odpadów (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia (wyposaża) nieodpłatnie Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie, e)worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Dodatkowo na worku muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy, f)Wykonawca zobowiązuje się do: -uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, -odbierania i zagospodarowania całej masy selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności (tj, karty przekazania odpadów), 3)odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone - odbiór odbywał się będzie w systemie workowym (kolor brązowy/fioletowy), a)częstotliwość wywozu: w zabudowie jednorodzinnej: -w okresie od 1 kwietnia do 31 października - raz na dwa tygodnie(w terminie przewidzianym w harmonogramie dla zbiórki odpadów zmieszanych), -w okresie od 1 listopada do 31 marca - 1 raz na miesiąc (w terminie przewidzianym w harmonogramie dla zbiórki odpadów segregowanych) w zabudowie wielorodzinnej: -w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada nie rzadziej niż raz na tydzień, b)worki do odbioru odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych (dla mieszkańców przystępujących do zbiórki, na wymianę oraz w ramach reklamacji) zapewnia (wyposaża) nieodpłatnie Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie, c)worki do pierwszego odbioru odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Urzędu Gminy Gromnik, gdzie będą wydawane mieszkańcom, d)Wykonawca zobowiązuje się do: -uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do zbierania odpadów ulegających biodegradacji, odpadów zielonych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie na nieruchomości nowych pustych worków w dniu odbioru, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, -odbierania i zagospodarowania całej masy odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu 1 raz w miesiącu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów). 5.Stacjonarny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) 1)Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia Stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Gromnik lub w odległości nie większej niż 10 km od centrum Gminy oraz do zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00. 2)W Stacjonarnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów odbierane będą następujące rodzaje odpadów: a)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, b)zużyte baterie i akumulatory, c)przeterminowane leki i chemikalia, d)meble i inne odpady wielkogabarytowe, e)zużyte opony, f)odpady remontowo-budowlane, g)tekstylia, 3)Wykonawca zobowiązuje się do odebrania i zagospodarowania całej masy zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków i chemikaliów, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów remontowo-budowlanych i tekstyliów, poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu po przeprowadzonej zbiórce dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów). 6.Mobilny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych 1)Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania 1 raz w roku na terenie całej Gminy Gromnik, Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, 2)Za pośrednictwem Mobilnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych odbierane będą: a)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, b)zużyte baterie i akumulatory, c)przeterminowane leki i chemikalia, d)meble i inne odpady wielkogabarytowe, e)zużyte opony, f)odpady remontowo-budowlane, g)tekstylia, 3)Terminy odbioru odpadów oraz lokalizacje miejsc Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, przy czym odbiór należy organizować w miejscach ogólnie dostępnych dla mieszkańców poszczególnych miejscowości, umożliwiając swobodny dojazd, 4)Wykonawca zobowiązuje się do odebrania i zagospodarowania całej masy zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków i chemikaliów, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów remontowo-budowlanych i tekstyliów, poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu po przeprowadzonej zbiórce dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów). 7.Reklamacja Realizacja "reklamacji" (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem) - fax lub e-mail od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić - faksem nr 14 65 14 095 lub e-mail ug@gromnik.pl. Czas realizacji reklamacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 8.Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 1)Wykonawca, po podpisaniu umowy a przed pierwszym odbiorem odpadów winien nieodpłatnie dostarczyć (wyposażyć) właścicielom nieruchomości na własny koszt i we własnym zakresie: a)w przypadku odpadów niesegregowanych - pojemnik lub worek czarny według wyboru właściciela nieruchomości, b)w przypadku odpadów segregowanych min. po 2 worki każdego koloru (tj. żółty, niebieski, zielony, czerwony, biały, brązowy/fioletowy oraz czarny worek na pozostałości po segregacji). Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany napełniony worek Wykonawca pozostawia worek pusty. Dopuszcza się możliwość dostarczenia większej ilości każdego koloru worków na odpady segregowane np: na 3 m-ce, 2)na potwierdzenie dostarczenia pojemników i worków Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości, 3)Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów oraz porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do naprawy, systematycznej konserwacji, mycia i dezynfekcji, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników, 4)Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a)w sposób systematyczny, sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, korzystaniu z nieruchomości oraz niedogodności dla mieszkańców Gminy Gromnik, b)w dni robocze, w godzinach od 08:00 do 19:00, c)w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, d)niezależnie od warunków atmosferycznych, e)pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów, 5)Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogram odbioru, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował na stronie internetowej www.gromnik.pl, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości. Powyższy harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: a)powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbioru odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów, b)nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z realizacją umowy, 6)obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, 7)w przypadku zmiany ilości i rodzaju pojemników, ich zniszczenia, bądź powstania nowych miejsc odbioru odpadów komunalnych, Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie pojemników na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Za czynności, o których mowa powyżej Wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z zastrzeżeniem ppkt. 7), 8)w sytuacji uszkodzenia lub zniszczenia pojemnika z winy użytkownika - Wykonawca we własnym zakresie dochodzi roszczeń z tytułu ewentualnej naprawy lub zakupu nowego urządzenia, 9)Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady przekaże Zamawiającemu, 10)w przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach lub workach oraz w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gromnik, Wykonawca obowiązany jest do ich odebrania i jednoczesnego poinformowania Zamawiającego o nieprawidłowościach, 11)Wykonawca zapewnia, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostateczną ilość środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedni personel, 12)odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gromnik, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla regionu tarnowskiego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Gromnik odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów, 13)w przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 14)Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 15)Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi, 16)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym i innych obowiązujących przepisach prawa, 9.Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013, poz.122 ), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi ( Dz.U. z 2009r. nr 104, poz. 868). 10.Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami określonymi w : 1)Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L2008.312.3) 2)ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, (tj. Dz.U. z 2016 poz.250 ze zm.) 3)ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013, poz.21 ze zm.), 4)ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2016 poz. 672 ze zm.) 5)Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz.U.2016 poz.934) 6)Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 poz.645) 7)Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U. z 2012 poz. 676) 8)Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego przyjętego uchwałą Nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012r wraz ze zmianami. 9) uchwale Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego ze zmianami. 10)Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013, poz.122). 11)Obowiązującymi w czasie trwania umowy każdorazowym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gromnik oraz każdorazową Uchwałą Rady Gminy Gromnik w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów , w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę oraz sposobu świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów. Do SIWZ załączono Uchwałę Rady Gminy Gromnik NR XVIII/155/2016 z dnia 14 lipca 2016r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gromnik oraz uchwałę Rady Gminy Gromnik NR XVIII/157/2016 z dnia 14 lipca 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów , w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę oraz sposobu świadczenia usług przez punkty selektywnego zbierania odpadów. 11.Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia 1)Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Powyższe sprawozdanie należy przekazać Wójtowi Gminy Gromnik w terminie do końca miesiąca po upływie kwartału którego dotyczy, za wyjątkiem IV kwartałów za które sprawozdanie należy złożyć do 15 stycznia każdego roku. 2)W celu umożliwieniu sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca a nie Zamawiający, 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych danych o odpadach. 4)Podstawą do miesięcznego rozliczenia usługi i wystawienia faktury będzie pisemny protokół wykonania usługi sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Powyższy protokół winien zawierać informację o ilości poszczególnych rodzajów odebranych odpadów oraz liczbie nieruchomości (z wyszczególnieniem liczby nieruchomości w danym sołectwie), z których zostały odpady odebrane. Ilość poszczególnych rodzajów odpadów wykazanych na kartach przekazania odpadów, o których mowa w pkt. 3, powinna odpowiadać ilości wynikającej z protokołu wykonania usługi za odpowiedni okres rozliczeniowy. 12.Sprzęt techniczny 1)W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości) należy zapewnić, aby w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej; a)dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b)dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, c)jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d)jeden pojazd o ładowności ok. 2,5 tony - umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych terenów, 2)W/w pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, 3)Wykonawca będzie dysponował bazą magazynowo - transportową, której wyposażenie oraz sposób funkcjonowania będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122). 4)W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te były utrzymane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 13.Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.), dotyczących odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ilości osób zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90511300-5, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT562215.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Komunalno - Budowlane "KOMBUD" Sp. z o.o.,  ,  ul. Krynicka 6 ,  33-190,  Ciężkowice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 559224.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 559224.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 829440.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.