eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › System Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych - dostawa materiałów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Warszawa: System Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych - dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 326434 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych - dostawa materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej projektu Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2A-2C do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-6, 39.11.10.00-3, 18.22.32.00-0, 30.19.97.92-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część I - co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów promocyjnych rodzajowo odpowiadających asortymentowi składającemu się na przedmiot zamówienia w części II (asortyment wymieniony w części 2A SOPZ), o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto; 2. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część II - co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów w promocyjnych rodzajowo odpowiadających asortymentowi składającemu się na przedmiot zamówienia w części II (asortyment wymieniony w części 2B SOPZ), o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; 3. dotyczy Wykonawców, którzy składają ofertę na część III - co najmniej dwóch głównych dostaw kalendarzy książkowych, o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną,-e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 ustawy, Pełnomocnictwo musi zostać wystawione zgodnie z pkt 11.1.2. i 11.1.3. SIWZ; 2. informacja, o której mowa w pkt. 18.5 SIWZ, dotycząca złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin dostawy - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 2. w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności: nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, w Sekretariacie Kanclerza UKSW (pokój nr 035).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały promocyjne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały promocyjne: 1) broszura informacyjna o projekcie - nakład: 300 szt., 2) folia do oklejania samochodu Volkswagen Crafter 35- 1 komplet, 3) ścianka reklamowa z wbudowanym monitorem - 1 szt., 4) ścianka Hop-UP - 1 szt., 5) lada Hop-UP - 1 szt., 6) baner napinany - 1 szt., 7) wieża reklamowa Pop-UP - 1 szt., 8) pufa reklamowa dla dorosłych - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin dostawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały reklamowe 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały reklamowe: 1) notes A4, bloczek A5 - 300 szt., 2) karteczki samoprzylepne, kolorowe, 17x8,5x1,9cm - 300 szt., 3) długopis firmowy - 300 szt., 4) smycz (15mm taśma z logo naszyta na bazową 20mm) - 300 szt., 5) kubek firmowy, zmieniający wygląd pod wpływem ciepła, z logo projektu a także obrazkiem nawiązującym do skanowania - 150 szt., 6) torba firmowa na materiały promocyjne (jutowa) - 300 szt., 7) kurtka wiatroszczelna z kapturem damska i męska - 60 szt. (w tym 20 szt. damskich i 40 szt. męskich), 8) torba termiczna - 50 szt., 9) zaparzacz do kawy - tłokowy, pojemność co najmniej 1l, wykonany ze stali nierdzewnej - 40 szt., 10) koc piknikowy - wykonany z polaru, wymiary co najmniej 115 x 135 cm, z nylonowym uchwytem - 50 szt., 11) Smartband - 40 szt., 12) głośnik bluetooth z mikrofonem - >65 dB, złącze USB, 3,5 mm AUX - 50 szt., 13) multimedialne słuchawki nauszne z mikrofonem, pasujące na prawe i lewe ucho; do komputera, telefonu komórkowego - 50 szt., 14) power bank - co najmniej 10 000 mAh - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin dostawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kalendarze książkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz: szyty; format: 165 x 221 mm (+- 10 mm); papier: chamois 80-100 g_m2, bezchlorowy; liczba stron: 360 w układzie dziennym, 1 dzień = 1 strona; sobota i niedziela na jednej stronie; narożniki bloku: zaokrąglone; registry miesięczne: panoramiczne 115 stopni; tasiemka; okładka: piankowa, folia aksamitna lub inna zaproponowana przez Wykonawcę; grafika na okładce: dedykowany projekt autorski; przygotowanie wzoru okładki oraz projekt graficzny/nadruk stron promocyjnych przygotowuje w całości Wykonawca, opierając się częściowo na materiałach dostarczonych (np.: logotypach, treściach promocyjnych, czcionkach itp.) przez Zamawiającego; nadruk na okładce daty (roku): 2016; 4 strony (gramatura papieru co najmniej 120 g) promocyjne, dotyczących CTI, umiejscowionych na początku kalendarza (wsad graficzny do stron promocyjnych przygotowuje Wykonawca); zadruk stron promocyjnych: druk (4+4) full kolor CMYK - kreda błysk lub mat; planer godzinowy u dołu strony - poza polem notatkowym, plany miesięczne; logotyp Zamawiającego, logo PO IG, logo UE z odwołaniem słownym do EFRR; środek: druk offsetowy wysokiej jakości; obszerna część informacyjna, wszyty zeszyt teleadresowy, mapa administracyjna Polski; kalendarium: co najmniej w 3 językach (PL, GB, D); imieniny; numery tygodnia; miejsce na notatki; perforacja narożników; szczegóły: dane personalne, notes teleadresowy zintegrowany, kolorowe mapy świata, informacje dla podróżujących, oświadczenie o zdarzeniu drogowym, święta narodowe wybranych państw, numery kierunkowe, święta ruchome, miary i wagi, planowanie miesięczne, plan urlopów, kalendarzyki skrócone - co najmniej rok przyszły i bieżący; gumka oraz szlufka na długopis; na trzeciej stronie okładki koperta wewnętrzna lub trójkąt na dokumenty; liczba: 120 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin dostawy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.