eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Katowice: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci.
Numer ogłoszenia: 326370 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, faks (032) 2513346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci, obejmuje 3 części: a) Część I zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników CZK Dział Zarządzania Kadrami w Częstochowie, b) Część II zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników CZK Dział Zarządzania Kadrami w Katowicach, c) Część III zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników CZK Dział Zarządzania Kadrami w Opolu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ (Specyfikacja rodzajowo-ilościowa paczek). 3. Strony zgodnie ustalają, że Zamawiający nie jest zobowiązany do wykonania umowy w pełnym zakresie ilościowym wykazanym w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości paczek nie może przekroczyć 10 % całości zamówienia określonego w załączniku nr 1 umowy - dla części I zamówienia, 5 % całości zamówienia określonego w załączniku nr 1 umowy - dla części II zamówienia, 30 % całości zamówienia określonego w załączniku nr 1 umowy - dla części III zamówienia. Z tego tytułu Sprzedawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. 4. Zmniejszenie ilości zamówionych paczek, zgodnie z ust. 3, Zamawiający zgłasza Sprzedawcy pisemnie lub poprzez fax, w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych przed datą dostawy. 5. Wszystkie dostarczone produkty spożywcze winny być pełnowartościowe, w oryginalnych opakowaniach producenta, z określonym okresem przydatności do spożycia przez okres nie krótszy niż wskazany w załączniku nr 4 do SIWZ (Kalkulacja ceny). 6. Dostawy i wyładunek produktów odbywać się będą wyłącznie na koszt wykonawcy, do miejsc wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający uzna, że proponowane artykuły spożywcze są równoważne jeśli będą zgodne z opisem zawartym w kolumnie nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.21.00-4, 15.84.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie, 2) kalkulację ceny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Rodzaj artykułów spożywczych - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników CZK Dział Zarządzania Kadrami w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ (Specyfikacja rodzajowo-ilościowa paczek)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.21.00-4, 15.84.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Rodzaj artykułów spożywczych - 45

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników CZK Dział Zarządzania Kadrami w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ (Specyfikacja rodzajowo-ilościowa paczek)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.21.00-4, 15.84.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Rodzaj artykułów spożywczych - 45

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia - dostawa paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników CZK Dział Zarządzania Kadrami w Opolu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ (Specyfikacja rodzajowo-ilościowa paczek)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.21.00-4, 15.84.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Rodzaj artykułów spożywczych - 45

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.