To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Poznań: Materiały papiernicze
Numer ogłoszenia: 326317 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280755 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały papiernicze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część I - materiałów papierniczych: papier biurowy; Część II - materiałów papierniczych do ploterów: EPSON 9600, OCE 9400, TDS 450, TCS 500. 2. Dokładny opis i ilość materiałów zawierają tabele - załączniki nr 1 i 2 do Formularza ofertowego. Wszelkie użyte nazwy należy traktować jako typu wskazujące minimalny dopuszczalny standard jakościowy materiałów. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. obejmujących materiały innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz o tej samej gramaturze, wielkości materiału. Materiały równoważne zaoferowane przez Wykonawcę muszą charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wykonania ekspertyzy, jeżeli w trakcie użytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez użycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy oraz naprawy urządzenia. 5. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w załączniku nr 1 i 2 do Formularza ofertowego stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały. W wyniku konkretnych zamówień ilość materiałów w poszczególnych pozycjach może ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia może się zmniejszyć nie więcej jednak niż o 50% dostawy. 6. Materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 24 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy. 7. Zamawiający każdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem. 8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego każdorazowo w terminie: Część I - 21 dni, Część II - 40 dni od dnia złożenia zlecenia dostawy. 9. Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe obejmują transport i ubezpieczenie do chwili odbioru towaru. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów papierniczych: papier biurowy - Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40255,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35249,42
Oferta z najniższą ceną: 35249,42 / Oferta z najwyższą ceną: 36607,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów papierniczych do ploterów: EPSON 9600, OCE 9400, TDS 450, TCS 500 - Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REPROTOP Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 113, 30-023 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25541,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25069,88
Oferta z najniższą ceną: 20516,40 / Oferta z najwyższą ceną: 42143,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.