To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Staszów: Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III- powtórzenie postępowania dla części I i II
Numer ogłoszenia: 326310 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302710 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Dziecięcy "Wesoły Pajacyk", ul. Jana Pawła II 17A, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 21 21, faks 15 864 21 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka opiekuńcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - zakup i dostawa pomocy edukacyjnych i wyposażenia - część I,II,III- powtórzenie postępowania dla części I i II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zabawek, pomocy edukacyjnych, materiałów i wyposażenia, zastawy stołowej i materiałów biurowych do Klubu Dziecięcego Wesoły Pajacyk w Staszowie wraz z wszelkimi kosztami, w tym. m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy, ubezpieczenia przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar a także montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez Zamawiającego realizowane w 3 częściach - powtórzenie postępowania dla: Część 1 - Pomoce edukacyjne i wyposażenie; Część 2 - Materiały biurowe i eksploatacyjne .Część 1 - Pomoce edukacyjne i wyposażenie Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr I składa się dostarczanie zabawek, pomocy edukacyjnych, materiałów i wyposażenia transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne CPV 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, , CPV 37520000-9 Zabawki, CPV 37523000-0 Puzzle, CPV 37524100- 8 Gry edukacyjne, CPV 22992000-0 Papier czerpany lub tektura,CPV 39292300-8 Przybory do rysowania, CPV 44613400-4 Pojemniki do przechowywania Część 2 - Materiały biurowe i eksploatacyjne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr II składa się dostarczanie materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów,CPV 30197630-1 Papier do drukowania , CPV 30190000-7 Różny sprzęt i artykułu biurowe Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi( zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo - cenowym należy rozumieć jako preferowanego w zakresie określania minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Produkty winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki powinny posiać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załączniku asortymentowo -cenowym, 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Klub Dziecięcy Wesoły Pajacyk w Staszowie, ul. Jana Pawła II 17A, 28 - 200 Staszów. 4.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.00.00 - Zabawki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 37.82.35.00 - Papier rysunkowy i kreślarski .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pomoce edukacyjne i wyposażenie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
- Wydawnictwo i Zaopatrzenie KRULEX Leszek Krupiński, ul. Dmowskiego 2/16, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12725,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11777,37
Oferta z najniższą ceną: 11777,37 / Oferta z najwyższą ceną: 12670,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały biurowe i eksploatacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
- Wydawnictwo i Zaopatrzenie KRULEX Leszek Krupiński, ul. Dmowskiego 2/16, 28-300 Jędrzejów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1487,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1439,10
Oferta z najniższą ceną: 1439,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1455,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Pieluchomajtki oraz wyroby higieniczne
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych i automatu do barwienia rozmazów krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników
- Przekształcenie dotychczasowych map ewidencyjnych prowadzonych w postaci hybrydowej do postaci wektorowej oraz konwersja istniejącej graficznej bazy danych EGiB.
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.