eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › Zakup sprzętu komputerowego oprogramowania, elektronicznego sprzętu audio - wideo oraz aparatów fotograficznych, dla Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie na realizację zajęć w Zespole Szkół w Szamocinie i Zespole Szkół w Lipiej Górze w ramach projektuPrzez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Szamocin: Zakup sprzętu komputerowego oprogramowania, elektronicznego sprzętu audio - wideo oraz aparatów fotograficznych, dla Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie na realizację zajęć w Zespole Szkół w Szamocinie i Zespole Szkół w Lipiej Górze w ramach projektu: Przez naukę i zabawę w lepszą przyszłość - zajęcia dla dzieci i młodzież z terenu powiatu Chodzieskiego
Numer ogłoszenia: 326301 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamocin , Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, faks 067 2848067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamocin.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego oprogramowania, elektronicznego sprzętu audio - wideo oraz aparatów fotograficznych, dla Urzędu Miasta i Gminy w Szamocinie na realizację zajęć w Zespole Szkół w Szamocinie i Zespole Szkół w Lipiej Górze w ramach projektu: Przez naukę i zabawę w lepszą przyszłość - zajęcia dla dzieci i młodzież z terenu powiatu Chodzieskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Złożą ofertę zgodną z zapisami SIWZ, podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. 6) Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oceny spełnienia w/w warunków pod względem kompletności, zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami dotyczącymi udzielania pełnomocnictwa dokona Zamawiający na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z niniejszą Specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Do formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu w dniu dostarczenia sprzętu, kart gwarancyjnych i innych niezbędnych dokumentów związanych z udzieleniem gwarancji. 4) Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji równoważnej. dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamocin.umig.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Oświaty w Szamocinie 64820 Szamocin Rynek 1 tel. 067 28 48 185.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd miasta i Gminy Szamocin 64-82 Szamocin Plac Wolności 19 pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności Przez naukę i zabawę w lepszą przyszłość - zajęcia dla dzieci i młodzieży z terenu Powiatu Chodzieskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.