eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa tonerów, atramentów i taśm barwiących do urządzeń drukujących i kopiujących dla Urzędu Skarbowego w Płońsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Płońsk: Dostawa tonerów, atramentów i taśm barwiących do urządzeń drukujących i kopiujących dla Urzędu Skarbowego w Płońsku
Numer ogłoszenia: 326301 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów, atramentów i taśm barwiących do urządzeń drukujących i kopiujących dla Urzędu Skarbowego w Płońsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykaz zamawianych tonerów, atramentów i taśm barwiących do urządzeń drukujących i kopiujących dla Urzędu Skarbowego w Płońsku: 1. C7115X do HP Laser Jet 1200 Czarny szt. 3 2. E250A11E do Lexmark E250 Czarny szt. 15 3. CC364X do HP P4015 Czarny szt. 8 4. 64016HE do Lexmark T640 Czarny szt. 4 5. Q5949X do HP 1320 Czarny szt. 2 6. Q2612A do HP 1010/1020 Czarny szt. 5 7. CE255X do HP P3015 Czarny szt. 9 8. Q7553X do HP Laser Jet P2015 Czarny szt. 4 9. CE505X do HP 2055 Czarny szt. 13 10. Q7551X do HP 3005 Czarny szt. 4 11. T650H11E do Lexmark T650 Czarny szt. 5 12. E360H11E do Lexmark E460 Czarny szt. 3 13. Q6000A do HP Color Laser Jet 2605-Q6000A Czarny szt. 2 14. Q6001A do HP Color Laser Jet 2605-Q6001A Cyjan szt. 2 15. Q6002A do HP Color Laser Jet 2605-Q6002A Żółty szt. 2 16. Q6003A do HP Color Laser Jet 2605-Q6003A Magneta szt. 2 17. 51645AE do HP Desk Jet 1280 HP45 Czarny szt. 1 18. C6578AE do HP Desk Jet 1280 HP78 Kolor szt. 1 19. C9351AE do HP DeskJet 1460 Czarny szt. 2 20. C9352AE do HP DeskJet 1460 Kolor szt. 2 21. C6656GE do HP Photosmart 7600-56 Czarny szt. 2 22. C6657AE do HP Photosmart 7600-57 Kolor szt. 2 23. C6658AE do HP Photosmart 7600-58 Kolor (photo) szt. 1 24. C8766EE do HP Photosmart 8050-343 Kolor szt. 2 25. C9364EE do HP Photosmart 8050-337 Czarny szt. 2 26. C13S015327 do Epson FX 2190 Czarna szt. 2 27. 09002303 do OKI ML 182,320,21,3321 Czarna szt. 5 28. 062471 do Tally T2155 Czarna szt. 5 29. KX-FA83E do FAX PANASONIC KX-FL613 Czarny szt. 2 30. CEXV18 do Ksero Canon IR 1020 Czarny szt. 3 2. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był produkowany, jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu handlowego oraz spełniał poniższe wymogi: 1) Był opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadał na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta i posiadał oznakowanie CE, 2) Był opakowany w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem, 3) Okres gwarancji dostarczonych taśm barwiących, tuszów i tonerów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, a dostarczone materiały powinny pochodzić z produkcji 2011 lub 2012. 4. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego, tzn. innego niż produkt wymieniony w wykazie, pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkt oryginalny. Przez produkt równoważny rozumie się zamienniki w pełni kompatybilne z urządzeniami drukującymi i kopiującymi, w których mają być użytkowane oraz posiadające nie gorsze niż oryginalne parametry w zakresie parametrów użytkowych, jakości i wydajności określone zgodnie z normami: 1) ISO IEC 19752 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych monochromatycznych, 2) ISO ICE 19798 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych kolorowych, 3) ISO IEC 24711 i ISO IEC 24712 w odniesieniu do wkładów atramentowych do kolorowych drukarek atramentowych. lub normach równoważnych/ specyfikacjach technicznych producentów urządzeń. 5. Udowodnienie spełnienia warunku równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. Za dowód spełniania równoważności oferowanych produktów Zamawiający uzna zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane tonery odpowiadają odpowiednio w/w normom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub aktualnie wykonuje min. 2 dostawy tonerów, atramentów i taśm barwiących do urządzeń drukujących i kopiujących o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednocześnie wskazujące zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i jej warunki: 1) Zmiana przedstawicieli wykonawcy w odniesieniu do realizacji przedmiotu umowy; 2) Zmiana wartości brutto przedmiotu umowy, cen jednostkowych (brutto) i wartości (brutto) poszczególnych pozycji o kwoty wynikające z ewentualnej zmiany stawek VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; zmiana taka zostanie dokonana w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Skarbowym w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 w pokoju nr 12 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.