To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa sortów BHP w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 326262 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253082 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653149, faks 041 2651429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów BHP w 2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2015 roku. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne PN-EN 340:2006, - środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012, - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008, - odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008, - odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007, a także Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). Ponadto środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze dla pracowników PGL LP muszą odpowiadać opisowi z pkt 3 Załącznika nr 3 do Protokołu dodatkowego nr 24 z dnia 25 listopada 2014 roku do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29.01.1998 r. z późn. zm. 2) Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy zawiera tabela poniżej: Poz. Nazwa środka ochrony indywidualnej lub odzieży roboczej i obuwia roboczego szt. 1. Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni) 44 2. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 10 3. Ubranie ocieplane 2 4. Ubranie letnie 2 5. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą 44 6. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 54 7. Koszula robocza, długi rękaw 44 8. Koszula robocza długi rękaw 2 9. Koszulka krótki rękaw/t-shirt 46 10. Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 52 11. Koszulka termoaktywna, długi rękaw 52 12. Kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne 52 13. Buty terenowe, wodoodporne z membraną oddychającą 54 14. Buty (gumowe) wodoodporne 44 15. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 46 16. Trzewiki 2 17. Skarpety letnie, termoaktywne 98 18. Skarpety zimowe, termoaktywne 98 19. Czapka letnia 54 20. Czapka letnia 2 21. Czapka ocieplana 2 22. Czapka ocieplana 54 23. Kamizelka ciepłochronna 1 24. Hełm ochronny 54 25. Okulary ochronne /gogle 46 26. Maska przeciwpyłowa 3 27. Ochrona słuchu 2 28. Fartuch roboczy 3 29. Kamizelka ostrzegawcza 54 30. Rękawice ochronne 3 31. Rękawice robocze 56 32. Rękawice ocieplane 44 3) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatkowa 18444111- 4 - Hełmy ochronne 18220000- 7 - Odzież przeciwdeszczowa 18223000- 8 - Kurtki i blezery 18223100- 9 - Blezery 18223200- 0 - Kurtki 18312000- 9 - Kalesony 18317000- 4 - Skarpety 18234000- 8 - Spodnie 18330000- 1 - Koszule i koszulki 18331000- 8 - Koszulki 18332000- 5 - Koszule 18333000- 2 - Koszulki polo 18420000- 9 - Dodatki odzieżowe 18444000- 3 - Ochronne nakrycia głowy 18141000- 9 - Rękawice 18142000- 6 - Okulary ochronne 18143000- 3 - Akcesoria ochronne 18221000- 4 - Odzież nieprzemakalna 18443320- 5 - Czapki 18800000- 7 - Obuwie 18812200- 6 - Buty gumowe 18830000- 6 - Obuwie ochronne 4) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, należności za wykonane dostawy będą regulowane przelewem w terminie 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, wystawionej na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu WZ, b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c) forma zapłaty - przelewy będą dokonywane na rachunek Wykonawcy lub na konto wskazane na fakturze, d) odbiór elementów sortów BHP będą realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego, e) w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przetargowego, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę sortów BHP ujętego w złożonej ofercie. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa na podstawie ważnego upoważnienia lub wykazu pracowników wystawionego przez Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 30 dni przed żądaną dostawą. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego dostarczonego towaru w dniu dostawy z powodu niezawinionego przez Wykonawcę, towar ten Zamawiający może odebrać bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. f) nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego, g) Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone sorty BHP na warunkach określonych w umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.30.00 - Kurtki i blezery 18.22.32.00 - Kurtki 18.31.20.00 - Kalesony 18.31.70.00 - Skarpety 18.23.40.00 - Spodnie 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.33.30.00 - Koszulki polo 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 18.22.10.00 - Odzież nieprzemakalna 18.44.33.20 - Czapki 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.22.00 - Buty gumowe 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Obsługi Leśnictwa Spółka Jawna Hanna Skrodzka - Bałata, Piotr Bałata, ul. Mieszka I-go 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137048,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169530,29
Oferta z najniższą ceną: 144176,37 / Oferta z najwyższą ceną: 169530,29
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
- Zakup i dostawy produktów mięsno-wędliniarskich
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami, zlokalizowanego przy ul. Kuźnia 48 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Sukcesywna dostawa odzieży , obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników ZUOK RUDNO Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.