eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik oraz salę sportowo-rehabilitacyjną, przy ul. Szkolnej 1 w Kłodawie, Gmina Kłodawa woj. lubuskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Kłodawa: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik oraz salę sportowo-rehabilitacyjną, przy ul. Szkolnej 1 w Kłodawie, Gmina Kłodawa woj. lubuskie
Numer ogłoszenia: 326228 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik oraz salę sportowo-rehabilitacyjną, przy ul. Szkolnej 1 w Kłodawie, Gmina Kłodawa woj. lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania: p.n.: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik oraz salę sportowo-rehabilitacyjną, przy ul. Szkolnej 1 w Kłodawie, Gmina Kłodawa woj. lubuskie. W ramach niniejszego zamówienia zostanie rozbudowany budynek Zespołu Szkół w Kłodawie o gimnazjum, łącznik pełniący również funkcję auli oraz salę sportowo - rehabilitacyjną na dz. nr 578/1 w Kłodawie. Projektowany obiekt jest I kondygnacyjny (hala sportowa, łącznik - aula) oraz II kondygnacyjny (budynek gimnazjum), niepodpiwniczony, z dachem płaskim. Projektowany budynek sali sportowo- rehabilitacyjnej z łącznikiem (aulą) stanowi integralną część założenia i połączony jest bezpośrednio z istniejącym budynkiem zespołu szkół oraz z projektowanym budynkiem gimnazjum. Obsługę komunikacyjną inwestycji, zapewnia wjazd od ul. Szkolnej oraz dodatkowe miejsca parkingowe (9 miejsc dla samochodów osobowych, w tym 1 miejsce dla niepełnosprawnych). Projektowane obiekty w pełni korzystają z istniejącej infrastruktury dla budynku istniejącego pod względem komunikacyjnym oraz miejsca składowania odpadów. Pod względem funkcjonalnym obiekt będzie podzielony na dwie zasadnicze strefy: 1.Strefa szkolna z infrastrukturą towarzyszącą (gimnazjum), w której zlokalizowana będzie na parterze część zajęć edukacji wczesnoszkolnej - 2 sale lekcyjne oraz część kuchenno- jadalna, zaś na I piętrze część szkoły gimnazjalnej - 8 sal lekcyjnych. Wszystkie części uzupełnione są o zaplecze sanitarne, komunikacje, pomieszczenia technologiczne oraz pomieszczenia personelu szkolnego. 2.Strefa sportowa na potrzeby szkoły, w której występuje część szatniowa z infrastrukturą towarzyszącą, część sali sportowo- rehabilitacyjnej oraz część łącznika - auli połączona bezpośrednio z istniejącą szkołą i projektowaną salą sportową. Projektowany budynek sali jest obiektem przeznaczonym do zajęć sportowych. Funkcjonalnie całość podzielona jest na główną salę o wymiarach boiska 24x44m z trybunami składanymi na około 256 osób, własnym węzłem szatniowo - sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi (magazyn sprzętu, pokój trenera) oraz aulę przeznaczoną np. do organizowania apeli szkolnych. Sala sportowa wyposażona jest we wszelkie instalacje wspomagające (ogrzewanie, oświetlenie, wentylację). Wejście do obiektu stanowi reprezentacyjny holl w pobliżu, którego usytuowane są toalety dla publiczności. Przy wejściu bocznym usytuowana jest szatnia dla kibiców. Cały obiekt (gimnazjum, sala sportowo- rehabilitacyjna, łącznik - aula) spełnia wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez m.in.: sanitariaty, szatnię przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, brak barier architektonicznych (podjazdy przy schodach zewnętrznych - sala oraz platforma dla niepełnosprawnych - gimnazjum). W ramach zamówienia zostanie również zagospodarowany teren przyległy do inwestycji. Przy nowopowstałych obiektach wybudowane zostaną parkingi i droga dojazdowa oraz dojścia piesze, powstaną trawniki, nasadzona zostanie zieleń wysoka i niska. Przy budynku gimnazjum powstanie również plac zabaw. Przedmiot zamówienia przewiduje także zakup niezbędnego wyposażenia gimnazjum, kuchni, sali sportowo- rehabilitacyjnej, łącznika (auli) oraz placu zabaw. Ponadto w ramach zamówienia wykonane zostaną wszystkie instalacje wewnętrzne oraz przyłącza wod. - kan. i kotłownia gazowa (przyłącze gazowe wykonuje operator sieci gazowej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlane i projekty wykonawcze) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR). ZESTAWIENIE POWIERZCHNI OBIEKTU: Powierzchnia użytkowa 4 562,54 m2 - budynek gimnazjum 1 865,17 m2 - budynek sali sportowo - rehabilitacyjnej z łącznikiem 2 697,37 m2 Powierzchnia zabudowy 4 094,81 m2 - budynek gimnazjum 1 153,09 m2 - budynek sali sportowo - rehabilitacyjnej z łącznikiem 2 941,72 m2 Kubatura 25 461,68 m3 - budynek gimnazjum 6 155,06 m3 - budynek sali sportowo - rehabilitacyjnej z łącznikiem 19 306,62 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 350.000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt.1 -3 ustawy PZP i spełniający poniższe warunki udziału: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 10 mln PLN netto w obiekcie użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3. Za obiekt użyteczności publicznej uznaje się obiekt zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 roku, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, za budynek taki uważa się budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami: 2.1 Kierownik budowy: a) uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217), b) minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, 2.2 Kierownik robót elektrycznych: a) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217), b) minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, c) aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, 2.3 Kierownik robót sanitarnych: a) uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217), b) minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych c) aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 3. posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 5 mln PLN bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5 mln PLN. 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 5 mln PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ. Ocena prowadzona będzie w oparciu o formułę: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy PZP i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 171, poz. 1058). W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 5) oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP, sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW - SIWZ (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje lider konsorcjum i każdy ze wspólników spółki cywilnej. Z oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm), 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru), potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagania dotyczące w/w warunku zostały opisane w pkt. 6.1 IDW - SIWZ. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW - SIWZ, 7) Wykaz kluczowego personelu przewidzianego po stronie Wykonawcy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W/w wykaz powinien być złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do IDW-SIWZ. Do wykazu należy załączyć stosowane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności o właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w osoby posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W sytuacji kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innymi niż pracownicy Wykonawcy, musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagania dotyczące w/w osób zostały opisane w pkt. 6.2 ppkt 2.1-2.3 IDW - SIWZ, 8) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości określonej w pkt. 6.3 IDW - SIWZ wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia określoną w pkt. 6.4 IDW - SIWZ. Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień zawartych w IDW - SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Ofertę stanowią: 10) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do IDW-SIWZ, 11) Wypełniony i podpisany Formularz Dane Kontraktowe - część III SIWZ, 12) Wypełniona tabela elementów rozliczeniowych - część IV SIWZ, 13) Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający wyszczególnione roboty w tabeli elementów rozliczeniowych wraz z ich wartościami z podziałem na okresy miesięczne. Harmonogram musi zawierać zaznaczenie daty rozpoczęcia i zakończenia każdego elementu robót. Ponadto do oferty Wykonawca musi załączyć: 14) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 15) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale 7 SIWZ. Do oferty nie należy załączać kosztorysów ofertowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urządu, za opłatą w kwocie 760 zł brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.