Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Poznań: Dostawa urządzeń komputerowych
Numer ogłoszenia: 326205 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu , ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8583100, faks 061 8551736.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zestaw komputerowy PC- 1szt., Notebook szt 1, Notebook 15,4 szt 15, Monitor TFT do systemu monitoringu wizyjnego szt 1, Bateria do drukarki HP 460 szt 10, Router HUAWEI model 2809 szt 1, Dysk Twardy w standardzie SATA szt 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji. Miejsce dostawy siedziba Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 31.44.00.00 - Baterie 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 32.58.20.00 - Nośniki danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu i ich ocena. a)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu, o których mowa powyżej w ust. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ. b)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg schematu: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. c)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w punkcie 1 niniejszego rozdziału, to z zastrzeżeniem przepisu art. 26 ust. 3 i 4 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, a w przypadku korzystania przez Wykonawcę z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca składa również zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt b). Oryginał oświadczenia powinien być podpisany przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ustawy, w szczególności spółki cywilne i konsorcja: a)W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 punkt a) i punkt d) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku, opisanych w ust. 1 pkt a) oraz ust. 2 i 3 niniejszego rozdziału, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków. b)W odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VIII SIWZ ust. 1 punkt b) i c), wymogi te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców, np. przez jednego z Wykonawców lub większą liczbę Wykonawców występujących wspólnie. c)Oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 Wykonawcy składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8.Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (-y) uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym i ich tłumaczenia składane są w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (- ów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (- y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10.Forma dokumentów: a)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 do 3 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (do wyboru Wykonawcy). b)Oświadczenie i pisemne zobowiązanie o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ ust.1 pkt b i ust. 5 jest składane w formie oryginału. c)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie określonej w pkt a)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6; 61-845 Poznań..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6; 61-845 Poznań (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.