To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Kielce: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
Numer ogłoszenia: 32617 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11927 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: wykonanie i dostawa materiałów reklamowych z podziałem na części: - Część I: 1.kalendarz kieszonkowy w ilości 500 szt. 2.kalendarz ścienny trójdzielny w ilości 300 szt. - Część II: 1.koszulka z nadrukiem w ilości 650 szt. 2.torba materiałowa na dokumenty w ilości 55 szt. 3.parasol w ilości 120 szt. - Część III: 1.długopis w ilości: 1 000 szt. 2.ołówek w ilości: 500 szt. 3.pendrive 8 GB w ilości: 200 szt. 4.brelok do kluczy w ilości: 200 szt. 5.notes A4 w ilości: 1 000 szt. 6.brelok koniczynka w ilości: 200 zł. - Część IV: 1.naklejki na aparaturę 160 x 50 mm w ilości 500 szt. 2.naklejki na aparaturę 100 x 45 mm w ilości 500 szt. 3.naklejki na aparaturę 80 x 30 mm w ilości 500 szt. Szczegółowy opis materiałów reklamowych składających się na przedmiot zamówienia w ww. częściach zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach - II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7479,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7134,00
Oferta z najniższą ceną: 7134,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7509,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13755,71
Oferta z najniższą ceną: 8726,37 / Oferta z najwyższą ceną: 13755,71
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9397,20
Oferta z najniższą ceną: 9397,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14391,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO REKLAMY "KREATYW" S.C. HAUER MARCIN, PRASAŁ JAKUB
- Studio Reklamy KREATYW Marcin Hauer, ul. Kalinowa 38, 25-148 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221,40
Oferta z najniższą ceną: 221,40 / Oferta z najwyższą ceną: 405,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy w Kielcach" w ramach zadania pn.: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie miasta Kielce na lata 2023 - 2024"
- Usługa przeprowadzania jednodniowych szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej osobom starszym w związku z projektem pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PAKIETU USŁUG OGÓLNOROZWOJOWYCH I ZDROWOTNYCH PN. "DZIEŃ ZDROWIA DLA SENIORA"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Sandomierzu, o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu gadżetów reklamowych z nadrukiem firmowym
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- Usługa opracowania graficznego oraz skład, łamanie, korekta i przygotowanie do druku pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski" oraz numeru specjalnego w 2024 r.
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Kompleksowa produkcja serii podcastów na potrzeby cyklu "TOBcast - O transporcie i funduszach Unii Europejskiej (UE) z Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)".
- Sukcesywne usługi druku dla ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.