eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, rok produkcji 2008, mikrobusu 9 - cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osóbb niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Legnica: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, rok produkcji 2008, mikrobusu 9 - cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osóbb niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Numer ogłoszenia: 326173 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Legnickiego , Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7243560, faks 076 7243406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, rok produkcji 2008, mikrobusu 9 - cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osóbb niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Przedmiotem zamówienia jest : dostawa fabrycznie nowego rok produkcji 2008 rok samochodu osobowego typu mikrobus, do przewozu 9 osób, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich z najazdem. SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU 1. Adaptacja samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim powinna zapewniać łatwy demontaż-montaż z szybką blokadą odpowiedniej liczby siedzeń. 2. Sposób wprowadzania wózka inwalidzkiego: - najazd do załadunku wózka inwalidzkiego z osobą niepełnosprawną 3. Liczba miejsc siedzących: 1 rząd: kierowca + 2 osoby, 2 rząd: 3 osoby - prawe siedzenie odchylane 3 rząd: 3 osoby; -możliwość szybkiego demontażu-montażu odpowiedniej liczby siedzeń w celu przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich -fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego 4. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem 5. Moc silnika: nie mniej niż 100 KM spełniający wymagania co najmniej normy EURO 3 w zakresie emisji spalin i hałasu 6. Rodzaj paliwa: olej napędowy 7. Skrzynia biegów manualna, całkowicie synchronizowana, 5 biegowa + wsteczny 8. Stabilizator osi przedniej i tylnej 9.Układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy, ze wspomaganiem - Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 10. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy 11.System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego 12. Elektroniczny system podziału siły hamowania 13.Wspomaganie układu kierowniczego z kolumną kierownicy regulowaną w dwóch płaszczyznach 14.Zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy 15. Poduszka powietrzna dla kierowcy 16.Poduszki powietrzne pasażerów 17.Bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach 18.Czujnik bezpieczeństwa zapięcia pasów 19. Zagłówki z regulacją wysokości 20.Trzecie światło hamowania 21.Reflektory halogenowe przednie 22.Regulacja zasięgu reflektorów - elektryczna 23.Światła przeciwmgłowe przednie 24.Lusterko wewnętrzne wsteczne 25.Lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie 26.Elektryczne podnośniki przednich szyb bocznych 27.Szyba tylna ogrzewana 28.Szyba przednia - nawiew ciepłego powietrza lub nawiew ciepłego powietrza i ogrzewanie elektryczne 29.Przestrzeń pasażerska z oknami, szyby atermiczne 30. Drzwi tylne z wycieraczką i spryskiwaczem 31. Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz 32. Uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni ładunkowej + siatka zabezpieczająca ładunek 33. Zabezpieczenie przed kradzieżą - immobiliser i autoalarm 34. Centralny zamek z pilotem 35. Zamykany schowek po stronie pasażera 36. Drzwi przesuwne do przestrzeni pasażerskiej z prawej strony 37. Tapicerka sufitu i bocznych ścian 38. Tkaninowa tapicerka foteli 39. Koła aluminiowe min 16 cali z ogumieniem 40. Dodatkowy komplet kół z ogumieniem zimowym - 4 szt. felgi - stalowe 41. Komplet kołpaków do kół zimowych 42. Radio z odtwarzaczem CD 43.Głośniki dwudrożne z przodu i z tyłu pojazdu 44.Kanał ogrzewania do przestrzeni pasażerskiej 45.Klimatyzacja z przodu i w przestrzeni pasażerskiej 46. System mocowania wózków inwalidzkich w miejscu zdemontowanych siedzeń np. poprzez szyny zaczepowe w podłodze i pasy zaczepowe do mocowania wózków w szynach 47. Biodrowe pasy bezpieczeństwa dla osób na wózku inwalidzkim 48. Pasy szelkowe dla pasażerów na wózkach 49. Pojemnik do przewozu ww. pasów 50. Wyłożenie podłogi gumową wykładziną antypoślizgową 51. Oznaczenie samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych 52. Najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego z osobą niepełnosprawną 53. Zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu. 54. Homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych 55. Kolor nadwozia - należy podać min. 3 kolory dostępne w ofercie do wyboru -preferowany czerwony 56. Wyposażenie niezbędne do przemieszczania się po drogach publicznych, wynikające z warunków ustalonych dla pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne 57. Wymagana jest dostępność serwisu oferowanej marki na terenie województwa dolnośląskiego -należy podać nazwę i adres co najmniej jednej placówki serwisowej 58. Oznakowanie pojazdu symbolem inwalidzi z przodu i z tyłu 59. Ubezpieczenie OC , Auto Casco NW na 12 m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.88 - 34.11.52.88 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00 PLN słownie: jeden tysiąc PLN Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 81 1130 1033 0400 0000 0022 5025 z adnotacją -wadium na przetarg - mikrobus DPS 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm. sposób przekazania: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 344 do godziny 12:00 dnia 02.12.2008 r. -dzień składania ofert Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3. Wzór umowy 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5. Dokumenty wymienione w pkt. B, C, D, E, F, G B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 B.4 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w A.4 , B 2, C 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych (homologacja) H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Powiatu Legnickiego Pl.Słowiański 1 59-220 Legnica fax - 076 7242 406 e-mail : przetargi@spl.internetdsl.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Powiatu Legnickiego Pl.Słowiański 1 59-220 Legnica Pokój nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.