eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Świdwin: Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę
Numer ogłoszenia: 326168 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie konserwacji, naprawy i obsługi serwisowej urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów telewizji przemysłowej (STVP) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 6a-f do SIWZ - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6a do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6b do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6c do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7d do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6d do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 5 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7e do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6e do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 6 - Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6f do SIWZ - formularz cenowy; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych, serwisowanie oraz naprawy urządzeń i instalacji SSWiN, SKD i STVP, zgodnie z: a) Normą Obronną NO-04-A004-8:2010 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8:Eksploatacja) b) PN-93-E-8390/14 lub równoważną (Systemy alarmowe. Wymagania ogólne) 2) Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami: a) Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zmian.) b) Ustawy o ochronie informacji niejawnych z 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zmian.) 3) Zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2010, część 1: Wymagania ogólne, pkt 2.1, w przypadku uszkodzenia systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4, wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia naprawy w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia awarii. 4) Wykaz urządzeń i części systemów alarmowych, podlegających konserwacji i naprawie oraz szczegółowy zakres prac, zawiera załącznik nr 7a-f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1,2,3,4,5,6: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (podstawa prawna: art. 46 ust. 1 pkt 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 poz. 584 ze zmian) w związku z art. 15 ustawy O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zmian.) b) dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 1,5: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III (trzeciego stopnia) o klauzuli minimum TAJNE (podstawa prawna: art. 54 ustawy O ochronie Informacji niejawnych) c) dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na zadanie nr 4: Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy posiadają ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III (trzeciego stopnia) o klauzuli minimum POUFNE(podstawa prawna: art. 54 i 55 ustawy O ochronie Informacji niejawnych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełniają wykonawcy, którzy dysponują: a) dla zadania nr 1: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej TAJNE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) b) dla zadania nr 2: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie, o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) c) dla zadania nr 3: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie, o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) d) dla zadania nr 4: co najmniej czterema pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) e) dla zadania nr 5: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej TAJNE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010) f) dla zadania nr 6: co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (zgodnie z art. 21 ustawy O ochronie informacji niejawnych) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z brzmieniem pkt 2.1. Normy Obronnej NO-04-A0004-8:2010)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
  • 3 - termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia i zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć (np. w zakresie ilości konserwacji, naprawy systemów alarmowych lub inne), w szczególności z powodu reorganizacji systemu Sił Zbrojnych - zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy, skrócenie terminu realizacji umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy. c) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294, Sekcja zamówień publicznych, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdiwn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6a do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
    • 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6b do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
    • 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6c do SIWZ - formularz cenowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
    • 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7d do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6d do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
    • 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7e do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6e do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
    • 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6f do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. cena za jedną roboczogodzinę naprawy - 40
    • 3. termin gwarancji na wykonane naprawy i wymienione urządzenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.