eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Termomodernizacja sali gimnastycznej i wymiana instalacji c.o. w Gimnazjum nr 1 w Raciborzu przy ul. Jana Kasprowicza 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Racibórz: Termomodernizacja sali gimnastycznej i wymiana instalacji c.o. w Gimnazjum nr 1 w Raciborzu przy ul. Jana Kasprowicza 4
Numer ogłoszenia: 326132 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: raciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja sali gimnastycznej i wymiana instalacji c.o. w Gimnazjum nr 1 w Raciborzu przy ul. Jana Kasprowicza 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej związanych z wykonaniem termomodernizacji sali gimnastycznej oraz wymiany instalacji c.o. i wentylacji w Gimnazjum nr 1 w Raciborzu przy ul. Jana Kasprowicza 4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1)Zdemontowanie wszystkich elementów i urządzeń mocowanych do dachu (odwodnienie dachu, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominków wentylacyjnych). 2)Oczyszczenie istniejącego pokrycia papowego, nacięcie i podklejenie pęcherzy. 3)Montaż świetlików tunelowych doświetlających pomieszczenie korytarza przy sali gimnastycznej. 4)Podwyższenie kominów - rozbiórka istniejących czap betonowych oraz góry kominów w obrębie otworów kominowych, podwyższenie kominów o ~90cm z odtworzeniem otworów kominowych, wykonanie nowych czap betonowych oraz otynkowanie podwyższenia komina. 5)Montaż nowych kominków wentylacyjnych. 6)Demontaż istniejących okien oraz parapetów (w tym rozbiórka wewnętrznych żelbetowych) na elewacji południowo-wschodniej. 7)Wykonanie i osadzenie ramy stalowej pod centralę wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. 8)Zamurowanie istniejących okien bloczkami z betonu komórkowego gr. 25cm; od wewnątrz otynkowanie i malowanie; od zewnątrz wykonanie izolacji styropianem gr. 10 cm, warstwy siatki zbrojącej na kleju i otynkowanie. 9)Termomodernizację dachu sali gimnastycznej - docieplenie dachu sali gimnastycznej (poziom wyższy) oraz zaplecza socjalnego (poziom niższy) płytami ze styropapy obustronnie laminowanej gr. 18cm. 10)Termomodernizację dachu łącznika - docieplenie stropodachu granulatem wełnianym gr. 25cm. 11)Wykonanie nowych obróbek blacharskich dachu z blachy tytanowo-cynkowej. 12)Wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia. 13)Montaż rynien, sztucerów zlewowych i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej. 14)Odtworzenie instalacji odgromowej dachu. 15)Wymianę stolarki drzwiowej i okiennej wraz z zabudową rolet zewnętrznych sterowanych elektrycznie w pomieszczeniu sali gimnastycznej. 16)Remont pomieszczenia wymiennikowni (piwnica) - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych wraz z cokolikami, oczyszczenie oraz odmalowanie ścian i sufitu, wykonanie przekrycia kanału z obramowanej kraty prasowanej. 17)Remont pomieszczenia klatki schodowej prowadzącej z sali ćwiczeń do piwnicy - wykonanie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych wraz z cokolikami, oczyszczenie oraz odmalowanie ścian i sufitu. 18)Remont pomieszczenia korytarza przy sali gimnastycznej - oczyszczenie oraz odmalowanie ścian i sufitu (lamperia olejna do wysokości ok. 160cm). 19)Remont pomieszczenia sali gimnastycznej - cyklinowanie parkietu wraz z malowaniem lakierami do nawierzchni sportowych, demontaż naściennych konstrukcji stalowych zabezpieczeń okien na słupach, oczyszczenie i malowanie ścian oraz sufitu (lamperia olejna do wysokości ok. 345cm), wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych z płyt G-K. 20)Wyposażenie sali gimnastycznej - demontaż istniejących koszy do koszykówki oraz montaż nowych mocowanych na naściennych wysięgnikach składanych, demontaż istniejących oraz montaż nowych naściennych słupków do siatkówki wraz z ich osłonami, montaż zabezpieczeń grzejników z siatek polipropylenowych. 21)Malowanie elewacji budynku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót instalacyjnych: 1.Roboty demontażowe instalacji c.o. i wentylacji w całym obiekcie. 2.Montaż instalacji z rur stalowych spawanych, armatury i urządzeń w obrębie węzła cieplnego. 3.Montaż instalacji c.o. w poziomach (kanałach) i pionach w całym obiekcie z rur stalowych ocynkowanych zewnętrznie łączonych przez kształtki stalowe zaprasowywane wraz z montażem grzejników stalowych i armatury. 4.Montaż przewodów wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w sali gimnastycznej wraz z montażem centrali dachowej z odzyskiem ciepła o wydajności 3000 m3/h. 5.Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej dla salki tanecznej wraz z montażem centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła o wydajności do 400 m3/h. 6.Montaż okablowania i automatyki central wentylacyjnych. 7.Montaż instalacji ciepła technologicznego do zasilania central wentylacyjnych wraz z montażem wymiennika ciepła - wymiennik płytowy o mocy 25 kW o parametrach czynników: po stronie wysokiej - woda 80/60 °C, po stronie niskiej - roztwór glikolu 35% 75/50 °C. 8.Montaż izolacji ciepłochronnej przewodów instalacji c.o., c.t. oraz wentylacji. 9.Naprawa posadzek z tworzyw sztucznych, płytek oraz drewnianych po robotach związanych z montażem instalacji c.o. i c.t. 10.Naprawa przekrycia kanałów technologicznych wewnątrz budynku z płyt żelbetowych, prefabrykowanych. 11.Przekucia i przebicia otworów przez ściany i stropy w celu przeprowadzenia przewodów instalacji c.o., c.t., i wentylacji. 12.Uzupełnienia tynków w miejscach po wykonanych przekuciach i przebiciach oraz za grzejnikami. 13.Malowanie ścian po wymianie pionów i grzejników. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót elektrycznych: 1.Demontaż istniejącej tablicy bezpiecznikowej oraz opraw oświetleniowych wraz z przewodami zasilającymi w sali gimnastycznej. 2.Montaż nowej tablicy bezpiecznikowej wraz z przewodami zasilającymi. 3.Montaż instalacji do zasilania central wentylacyjnych. 4.Wykonanie nowego oświetlenia podstawowego sali gimnastycznej (przewody zasilające, oprawy LED, włączniki). 5.Wykonanie zasilania awaryjnego (ewakuacyjnego) sali gimnastycznej i korytarza (przewody zasilające, oprawy awaryjne). 6.Wykonanie zasilania żaluzji okiennych sterowanych elektrycznie. 7.Wykonanie zasilania pompy w pomieszczeniu węzła cieplnego. Dane techniczne obiektu: -budynek trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wykonany w latach 70-tych XX wieku w technologii tradycyjnej -powierzchnia zabudowy: ~ 479,7m2 -powierzchnia użytkowa: ~ 414,2m2 -wysokość budynku: ~ 7,09m.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: a). zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemożliwiają terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; b). z powodów niezawinionych przez wykonawcę, pod warunkiem, że wykonawca pisemnie wykaże obiektywny brak swojej winy, w tym m.in. wobec konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnień lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów; oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowiązującymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie wynika z braku podjęcia niezwłocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcę czynności niezbędnych do zainicjowania oraz prawidłowego przeprowadzenia właściwego postępowania celem uzyskania wskazanych powyżej niezbędnych opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. przy czym o okres oczekiwania wykraczający poza termin wynikający z przepisów zobowiązanego do wydania opinii, decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. c). prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d). w wyniku wystąpienia konieczności wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; e). wystąpienia czynników zewnętrznych, typu: niemożliwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. pożar, powódź, huragan, itp., a także dłużej utrzymujące się niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót; f). z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; g). zmiana terminu zakończenia umowy na skutek braków, lub błędów w dokumentacji projektowej, które to powodują konieczność wstrzymania czasowego realizacji robót. h). koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii, i). kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę wyceny, j). konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy, k). możliwości wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego. l). z powodu opóźnienia w przekazaniu terenu budowy ł). z powodu opóźnienia w przekazaniu dokumentów budowy, m). zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania, n). zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: - rezygnacja z wykonania części robót, - zmiany wynikające z wynagrodzenia kosztorysowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.