eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Opole: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta
Numer ogłoszenia: 326102 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238476 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu i materiałów do produkcji, personalizacji i drukowania kart elektronicznych legitymacji studenta i elektronicznych legitymacji doktoranta - z podziałem na 6 części: Część nr 1: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZ. Część nr 4: Dostawa stacjonarnego zestawu komputerowego (2 zestawy) - zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ. Część nr 5: Dostawa czytnika kart ELD i ELS z interfejsem USB (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ. Część nr 6: Dostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ. Część nr 7: Dostawa licencji Windows Server Standard 2012 R2 Select+ Edu (4 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZ. Część nr 8: Dostawa licencji Windows Server Call Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZ. Część nr 9: Dostawa licencji Remote Desktop Services CAL Select+ Edu (63 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa blankietów elektronicznych legitymacji doktoranta i studenta - zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B, 1L do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONTROL SYSTEM FMN Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 96 U-15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110553,00

  • Oferta z najniższą ceną: 110553,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110553,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa skanera USB do dokumentów - zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz spółka jawna, ul. Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.