eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Siemianowice Śląskie: Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych
Numer ogłoszenia: 3260 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320558 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu pobytu podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 21:00. Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Ośrodek. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkowo 6.300 godzin miesięcznie usług opiekuńczych dla około 150 osób oraz szacunkowo 200 godzin miesięcznie specjalistycznych usług opiekuńczych dla około 3 osób. Należy jednak nadmienić, że liczba godzin może ulec zmianie w zależności od potrzeb osób wymagających usług ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na zmieniający się stan zdrowia. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w godzin będzie zrealizowana. Realizację usług na rzecz konkretnej osoby Wykonawca będzie rozpoczynał po otrzymaniu przez Zamawiającego w drodze pisemnej, faksem bądź pocztą elektroniczną katalogu usług opiekuńczych bądź specjalistycznych usług opiekuńczych, w którym określona zostanie data rozpoczęcia świadczenia usług, stanowiący wzór nr 1 do SIWZ bądź wzór nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie: podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania katalogu usług, a w przypadku nagłym niezwłocznie po otrzymaniu katalogu usług, współpracować na bieżąco z pracownikiem Zamawiającego, zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.) niezwłocznie informować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu wymaganej opieki, np. zmiany w okolicznościach domowych lub rodzinnych, zmiany stanu zdrowia, uniemożliwienie Wykonawcy świadczenia usług przez świadczeniobiorcę, zapewnić klientowi niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: odniesienie poważnych obrażeń ciężki stan zdrowia, zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna, zniszczenie domu w wyniku wandalizmu lub pożaru, kradzież na szkodę klienta, Wykonawca ma obowiązek prowadzić karty pracy opiekunek, prowadzone w środowisku wg wzoru nr 3 do SIWZ. Karta pracy opiekunek znajduje się w miejscu zamieszkania podopiecznego gdzie świadczone są usługi i powinna być na bieżąco uzupełniana przez opiekunkę świadczącą usługę. Po każdym zakończonym miesiącu świadczenia usług, Wykonawca sporządza kopię karty pracy opiekunki i pozostawia ją w miejscu zamieszkania podopiecznego gdzie świadczone są usługi, natomiast oryginał karty pracy opiekunek przechowuje w swojej siedzibie. Wykonawca zobowiązany będzie pisemnie informować Zamawiającego o zaprzestaniu świadczenia usług w środowisku, podając datę zaprzestania świadczenia usługi oraz powód zaprzestania świadczenia usługi (np. śmierć podopiecznego, rezygnacja z usług przez podopiecznego). Wykonawca w/w informację ma obowiązek przesłać niezwłocznie po zaprzestaniu świadczenia usług w danym środowisku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania kadry niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kadry spełniającej następujące warunki: dobry stan zdrowia, brak nałogów, predyspozycje psychiczne do pracy z ludźmi starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi. Wykonawca oraz jego pracownicy zobowiązani są do wywiązywania się z obowiązków zgodnie z następującymi zasadami: - wykonywania usług z poszanowaniem życzeń i uczuć podopiecznego; - nie wprowadzania do domu podopiecznego osób nieupoważnionych; - zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji, jakie uzyskali w trakcie wykonywania obowiązków, w szczególności nie ujawnianie osobom trzecim danych personalnych osób, u których sprawują usługi, ich sytuacji osobistej, zdrowotnej i materialnej. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o zmianie osób, które z ramienia Wykonawcy będą świadczyć usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o fakcie przystąpienia nowej osoby do realizacji usługi - przed podjęciem wykonywania usług przez daną osobę, lub o fakcie zaprzestania świadczenia usługi przez konkretną opiekunkę. Osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Wykonawca wraz z informacją o nowej osobie jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w w/w Rozporządzeniu (Dz.U. nr 189, poz. 1598 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • s.c. BARBÓRKA Sylwia i Arkadiusz Kaczmarzyk, ul. Powstańców 22, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248629,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 230080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 596000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.