Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Częstochowa: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na przebudowie części parteru budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 36A.
Numer ogłoszenia: 3260 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na przebudowie części parteru budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Armii Krajowej 36A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części parteru budynku Akademii na pomieszczenia dziekanatu Wydziału Filologiczno-Historycznego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Cena za realizację zamówienia obejmować musi także koszty robót porządkowych i zabezpieczających. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz sztuką budowlaną. Zamawiający dopuszcza, aby roboty specjalistyczne, do których wykonania Wykonawca nie ma przygotowania techniczno-organizacyjnego, były wykonywane przy pomocy podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie cenowej. Wykonawca ponosić będzie wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykona przy pomocy podwykonawców i przyjmie wobec nich funkcję koordynacyjną. Wykonawca będzie realizował roboty z materiałów własnych. Materiały te muszą spełniać obowiązujące normy, posiadać niezbędne atesty, aprobaty techniczne i itp., które wykonawca przekaże zamawiającemu na jego żądanie. Roboty zanikające lub ulegające zakryciu będą każdorazowo odbierane przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji na wykonane roboty oraz minimum gwarancji producenta na zastosowane materiały i urządzenia. Napraw gwarancyjnych wykonawca będzie dokonywał w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia przez zamawiającego konieczności ich wykonania. Zamawiający zapewni wykonawcy zaplecze robót i poniesie koszty mediów tj. energii elektrycznej i wody. Termin realizacji - 30 dni od daty rozpoczęcia robót. Termin rozpoczęcia robót - do 10 dni od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu złożenia ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581 z zaznaczeniem, że jest to wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik Nr1. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik Nr 3. Kosztorys należy wykonać metodą kalkulacji szczegółowej. 3. Dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w pkt II ppkt 1: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy (załącznik Nr 2), 4. Dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w pkt II ppkt 2, 3: a) wykaz wykonanych minimum dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w zakres których wchodziło także wykonanie instalacji elektrycznej, instalacji wody zimnej i cwu oraz p.poż., kanalizacji sanitarnej, ogrzewania i wentylacji w obiektach użyteczności publicznej, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 04.01.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej z nich minimum 200 tys. zł brutto, b) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót (referencje), c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) kopie uprawnień wykazanych osób wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji 5. W przypadku wystąpienia kilku wykonawców wspólnie, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. 6. Upoważnienie do podpisania oferty lub oferty i umowy (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42 - 200 Częstochowa pokój 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42 - 200 Częstochowa pokój 507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 27 w Częstochowie przy ul. Rozdolnej 27 - BO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Artyleryjskiej w Częstochowie.
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jerzego Waszyngtona 5 w Częstochowie - kondygnacja III piętra
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Rozbudowa kompleksu kontroli klimatu dla fenotypowania roślin uprawnych w budynku nr 37 - Instytutu Biologii/Klimat-IB - etap I i II
więcej: Zbrojenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.