eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń oraz jej jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Golub-Dobrzyń: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 32602 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń , Pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 683-54-10, faks 0-56 683-54-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golubdobrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń oraz jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń oraz jej jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bankową prowadzoną dla: a) budżetu Gminy Miasto Golub-Dobrzyń, b)jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Golub-Dobrzyń: - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Golubiu-Dobrzyniu, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu, - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Golubiu-Dobrzyniu, - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, - Gimnazjum w Golubiu-Dobrzyniu, - Przedszkole Publiczne Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, - Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Golubiu- Dobrzyniu, - Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Golubiu-Dobrzyniu, - Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Golubiu-Dobrzyniu, - Dom Kultury w Golubiu-Dobrzyniu. 3 Zakres zamówienia dla Gminy Miasto Golub-Dobrzyń oraz jej jednostek organizacyjnych obejmuje: 3.1 Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla Gminy Miasto Golub-Dobrzyń jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jej jednostek organizacyjnych, w tym: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych w trakcie związania zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek, - potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - telefoniczne udzielanie informacji o wysokości salda na rachunku, - oprocentowanie środków na rachunkach, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona o stałą w okresie realizacji zamówienia marży banku określonej w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. 3.2 Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: - dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków, - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków, - możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości, tj. na banknoty jak i bilony, 3.3 realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, - przelewy złożone w formie papierowej do godz. 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, 3.4 wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek (Gmina Miasto, jednostki organizacyjne), w tym: - zainstalowanie systemów bankowości elektronicznej, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin, - przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb, - system bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: 1) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, 2) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, 3) możliwość dokonywania przelewów bankowych, 4) generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, 5) pełną informację o dacie i godzinie operacji, 6) realizację zleceń w systemie pozwalającym na obciążenie rachunków i uznanie wierzyciela w dniu złożenia dyspozycji, 7) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 8) nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji, 9) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 10) korzystanie z poczty elektronicznej, z dostępem do informacji bankowych, 11) wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, 12) system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, a transmisja danych każdorazowo powinna być kodowana, 13) udostępnienie systemu nastąpi na 2 stanowiskach w siedzibie Zamawiającego i co najmniej 8 na stanowiskach w jednostkach podległych, 3.5 wydawanie blankietów czekowych, 3.6 wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, 3.7 zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Miasto, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy Miasto, 3.8 przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych Gminy Miasto na rachunek budżetu miasta, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. 3.9 możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu Gminy Miasto na lokatach terminowych typu OVERNIGT, pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności, na koniec dnia. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak również rezygnacja z tej opcji odbędzie się na pisemny wniosek Zamawiającego bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID O/N pomniejszona o określoną w złożonej ofercie marzę banku. Marża pozostanie stała w okresie obowiązywania umowy. W przypadku likwidacji stawki WIBID O/N, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem, 3.10 możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Gminy Miasto, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miasta w uchwale budżetowej. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się również jako zabezpieczenie- oświadczenie o poddaniu się egzekucji, - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu, - uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty podpisania odrębnej umowy kredytowej, - Zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia, - Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia, - odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, - zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego powiadomienia Zamawiającego, - w przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M, 4. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 5. Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy Miasto miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną zawarte w umowach podpisanych z Wykonawcą. 6. Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy Miasto , które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 7. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych oparte będzie o stawkę WIBID 1M dla 1 miesięcznych złotowych złożonych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, pomniejszony o marżę banku. Do oferty należy przyjąć WIBID 1M z dnia 3 marca 2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy winni podać dane zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy winni podać dane zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na terenie miasta Golubia-Dobrzynia placówkę kasową banku (filię, oddział) lub utworzył ją po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem, że będzie ona funkcjonować co najmniej w okresie obowiązywania umowy. W celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy winni podać dane zawarte w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy winni podać dane zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy winni podać dane zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą należy złożyć: - formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do siwz, - oświadczenie o posiadaniu oddziału, bądź filii lub punktu kasowego na terenie miasta Golubia-Dobrzynia - wzór oświadczenia zawarty w załączniku nr 3 do siwz, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) dla osób składających ofertę, w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik/pełnomocnicy osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany dotyczące Umowy mogą nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego i mieć miejsce w uzasadnionych przypadkach. 2. Zamawiający dopuszcza (przewiduje) możliwość wprowadzania zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 2.1 zmiana terminów realizacji zamówienia, 2.2 wystąpienie innych niezależnych od Wykonawcy okoliczności powodujących, iż wykonanie zamówienia w ustalonym terminie i/lub zakresie nie będzie możliwe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golubdobrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Gmina Miasto Golub-Dobrzyń Pl. Tysiąclecia 25- na wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń Plac Tysiąclecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń Pokój nr 1C (parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.