eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › na wydzielenie klatki schodowej poprzez zastosowanie drzwi przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej - Dom Dziecka Nr 4 ul. Marysińska 100

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Łódź: na wydzielenie klatki schodowej poprzez zastosowanie drzwi przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej - Dom Dziecka Nr 4 ul. Marysińska 100
Numer ogłoszenia: 326002 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka Nr 4 , ul. Marysińska 100, 91-851 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6160363, faks 0-42 6160363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: dom dziecka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wydzielenie klatki schodowej poprzez zastosowanie drzwi przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej - Dom Dziecka Nr 4 ul. Marysińska 100.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na dostosowaniu obiektu Domu Dziecka Nr 4 w Łodzi do wymagań ochrony przeciwpożarowej w zakresie ewakuacji w związku z wymaganiami określonymi Decyzją Komendanta Miejskiego PSP w Łodzi. Ogólny zakres robót obejmuje w szczególności: demontaż drzwi i futryn, prace rozbiórkowe ścian, wykonanie obudowy kanału z płyt ognioodpornych, montaż futryn i drzwi oraz siłowników okiennych, roboty wykończeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.34 - 45.42.11.34 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie): wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 60.000 brutto, dysponować minimum jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt. 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z późn. zm.) lub w zakresie odpowiadającym zakresowi w.w. specjalności, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby oraz dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów)). c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. Nr 4. wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, d)dokument stwierdzający, że osoba która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych posiada właściwe uprawnienia (Kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz dokument stwierdzający, iż jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego a ponadto należy załączyć dokument potwierdzający kwalifikacje uprawnienia budowlane dla osoby w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w wysokości: co najmniej 50.000,00 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje polisą w innej walucie, wysokość polisy będzie przeliczana wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie) -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie): wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 60.000 brutto, dysponować minimum jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt. 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z późn. zm.) lub w zakresie odpowiadającym zakresowi w.w. specjalności, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby oraz dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów)). c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. Nr 4. wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, d)dokument stwierdzający, że osoba która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych posiada właściwe uprawnienia (Kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz dokument stwierdzający, iż jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego a ponadto należy załączyć dokument potwierdzający kwalifikacje uprawnienia budowlane dla osoby w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w wysokości: co najmniej 50.000,00 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje polisą w innej walucie, wysokość polisy będzie przeliczana wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz.605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydajne się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem wskazanych powyżej terminów. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/y zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.uml.lodz.pl oraz w siedzibie Domu Dziecka nr 4, ul. Marysińska 100, 91-851 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Dom Dziecka nr 4, ul. Marysińska 100, 91-851 Łódź, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.