Ogłoszenie nr 325960 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.
Warszawa: opracowanie inwentaryzacji budowlanej i oszacowanie wartości środków trwałych, usytuowanych na części działki nr ew.6 w obrębie 6-01-03 przy ul. Chłodnej 45 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
66584000000, ul.
ul. gen. Józefa Bema
70,
01225
Warszawa, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
226 323 215, faks
226 327 242, e-mail
przetarg@zbkwola.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): htt://www.zgnwola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie inwentaryzacji budowlanej i oszacowanie wartości środków trwałych, usytuowanych na części działki nr ew.6 w obrębie 6-01-03 przy ul. Chłodnej 45 w Warszawie
Numer referencyjny ZP.272.TE.51.203.2016.LW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres usługi obejmuje: opracowanie inwentaryzacji budowlanej i oszacowanie wartości środków zgodnie z protokołem danych wyjściowych, wytycznymi do opracowania dokumentacji projektowej, oraz wzorem umowy załączonymi do s.i.w.z.
W cenę za wykonanie zamówienia należy wkalkulować wszelkie składniki niezbędne do prawidłowej jego realizacji, w szczególności koszty: dojazdów, uzgodnień (jeżeli wymagają tego odrębne przepisy), materiałów, licencji, programów komputerowych.
Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy oraz wytyczne do wykonania inwentaryzacji budowlanej.
II.5) Główny kod CPV): 71220000-6,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
22568.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1, pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Proponowany tryb z wolnej ręki wynika z faktu, że zachodzi okoliczność zgodnie z art. 67
ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 03.10.2016 r. upłynął termin składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na opracowanie inwentaryzacji budowlanej i oszacowanie wartości środków trwałych, usytuowanych na części działki nr ew. 6 w obrębie 6-01-03 przy ul. Chłodnej 45 w Warszawie. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, a postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93, ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nieruchomość położona przy ul. Chłodnej 45 na części działki nr 6 z obrębu 6-01-03 została przekazana Zakładowi w zarząd i administrowanie uchwałami Zarządu Dzielnicy Wola. Wykonanie inwentaryzacji oraz operatu szacunkowego jest niezbędne do sporządzenia kart inwentarzowych i przyjęcia przedmiotowej nieruchomości do zasobu jako środka trwałego.
Mając na uwadze wykonanie Uchwał Zarządu Dzielnicy, jak również maksymalne skrócenie okresu, kiedy przedmiotowa nieruchomość będzie mogła być wynajęta i generować dochody, zasadnym jest zlecenie realizacji ww. zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe - Handlowe H&H Henryk Gwiaździński ,
gwiazdzinski@wp.pl,
ul. Kruczkowskiego 71,
05-070,
Sulejówek, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.