eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa środków higieny osobistej dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawyOZ/D/16/17/MW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Gliwice: Dostawa środków higieny osobistej dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/17/MW
Numer ogłoszenia: 32595 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24433 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków higieny osobistej dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/17/MW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higieny osobistej dla Politechniki Śląskiej. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie towar fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych, dopuszczony do obrotu. 2. CPV 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety. 3. Termin realizacji: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania wartości wynagrodzenia ofertowego powiększonego o wartość wynikającą z prawa opcji przewidzianego w postanowieniach §2 ust. 10 umowy w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ. 4. Prawo opcji: a) Rzeczywista ilość nabywanych towarów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych pozycjach (asortymentach) ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zamówienia wszystkich pozycji (asortymentów) lub pełnej ilości danego asortymentu. b) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część towaru ujętą w ofercie cenowej, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. c) Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 80% wynagrodzenia ofertowego, tj. łącznej wartości asortymentów wycenionych w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty i równocześnie uprawniony jest do rozszerzenia zamówienia o max. 100% jego wartości. d) Termin obowiązywania i realizacji umowy może zostać wydłużony dodatkowo o okres nie dłuższy niż dziewięć miesięcy. Uprawnienie to przysługuje w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed końcem trwania umowy, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową dostaw i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej 80% wartości dostaw. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 7 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę. 5. Szacunkowa wartość zamówienia wskazana w punkcie IV.5) niniejszego ogłoszenia w wysokości 310.400,00 PLN uwzględnia prawo opcji w wysokości 100%.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o., ul. Żelazna 4, 41-709 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146295,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146295,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168157,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.