Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Kalisz: Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych
na terenie miasta Kalisza w 2016r.
Numer ogłoszenia: 325956 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2016r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem 4.1 i 4.2 SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2016r. 4.2. Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2016r. zgodnie z wykazem sygnalizacji świetlnych, stanowiącym załącznik do SIWZ, obejmuje w szczególności: 4.2.1. Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych obejmujące m. in.: 1/ Utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej. 2/ Dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu i poza skrzyżowaniami. 3/ Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków. 4/ Codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin 5/ Prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii. 6/ Terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzających ruchem drogowym na terenie miasta Kalisza i prawnie upoważnionych do wydawania poleceń w sprawie sygnalizacji świetlnej (Zarząd Dróg Miejskich, Policja), w tym przełączania sygnalizacji w tryb pracy awaryjnej oraz wprowadzanie zmian w programach, 7/ Utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania, internet). 8/ Usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, zawieszenie pracy systemu sterującego, itp. 4.2.2. Do obowiązków wykonawcy należy także usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 4.2.1.1. Wymianę przewodów na odcinku listwa zaciskowa - sygnalizator i w sterownikach. 4.2.1.2. Usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne. 4.2.1.3. Zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej. 4.2.1.4. Bezzwłoczne usuwanie awarii sygnalizacji świetlnej w tym konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących, kanalizacji kablowych itp. 4.2.1.5. Montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe). 4.2.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również ew. naprawy elektronicznych elementów sterowników..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 zadanie związane z prowadzeniem usług w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych na minimum 20 skrzyżowaniach ulic.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą: a/ że, osoby pracujące bezpośrednio przy obsłudze sygnalizacji świetlnych posiadają niezbędne uprawnienia branży elektrycznej lub równoważne im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie i doświadczenie w zakresie utrzymania, naprawy i konserwacji sygnalizacji świetlnych, oraz należą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego b/ co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo, zaświadczenie lub uprawnienia do obsługi serwisowej sterowników sygnalizacji świetlnej rodziny CrossMaster i MSR TRAFFIC
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za najważniejsze usługi uznaje się usługi niezbędne do spełnienia warunku określonego w sekcji III.3.2 tj.: wykonanie co najmniej 1 zadanie związane z prowadzeniem usług w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych na minimum 20 skrzyżowaniach ulic. Zamawiający wymaga by usługi te zostały wykonane należycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisem pkt. 21 SIWZ: 21. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 21.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 21.2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy; b) zmian w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych urządzeń, warunków gwarancji, o ile są one dla Zamawiającego korzystne (nie gorsze od zawartych w ofercie Wykonawcy) i obiektywnie uzasadnione 21.3. Wykonawca w dniu podpisania umowy jest zobowiązany do złożenia oświadczenia lub przedłoży stosowny dokument potwierdzający, że posiada lub dysponuje bazą na terenie miasta Kalisza lub w promieniu 10 km od Kalisza. 21.4. Wykonawca musi dysponować następującymi środkami łączności : telefon stacjonarny, telefon komórkowy, faks, internet.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - sekretariat , I piętro pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z zapisem pkt. 5 SIWZ: 5. Okres obowiązywania umowy: od dnia 01.01.2016r. do 31.12.2016r. 5.1. Wymagany czas przystąpienia do usuwania awarii od momentu jej stwierdzenia przez Wykonawcę, bądź zawiadomienia przez Zarząd drogi lub osoby trzecie (w minutach): do 30 min. 5.2. Czas usuwania awarii: do 60 min. od momentu przystąpienia do usunięcia awarii; w przypadku wystąpienia szczególnie złożonej awarii (uszkodzenia) sygnalizacji, czas jej usunięcia nie powinien przekraczać 24 godzin od momentu przystapienia do usuwania awarii i wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 5.3. Prace określone w § 1 ust. 3 pkt. 1/ projektu umowy należy wykonywać wg bieżących potrzeb..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.