eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Remont dachu Kościoła Parafialnego Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Bożego Ciała w mc. Modlna



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Ozorków: Remont dachu Kościoła Parafialnego Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Bożego Ciała w mc. Modlna
Numer ogłoszenia: 325946 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Bożego Ciała , Modlna 28, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 0-42 710 13 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Modlna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Kościoła Parafialnego Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Bożego Ciała w mc. Modlna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Kościoła Parafialnego Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Bożego Ciała w miejscowości Modlna, z uwzględnieniem n/wym. robót: a) roboty rozbiórkowe polegające na demontażu istniejącego pokrycia z gontu; b) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, krokwie, kleszcze i słupy; c) prace przy połaci dachowej polegające na deskowaniu, montażu izolacji z folii polietylenowej, ołacenie połaci łatami, pokrycia z gontów krycie podwójne; d) roboty impregnacyjne podczas całego procesu montażu połaci dachowej polegające na odgrzybieniu istniejących elementów konstrukcji dachowych oraz impregnacja wszystkich pozostałych elementów montowanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych, 2. Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, poz. 732, Nr 141, poz. 888). Na spełnienie w/wym. warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655 z późniejszymi zmianami)-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK-2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na spełnienie w/wym. warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kwalifikacje do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych, wpisanie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków, potwierdzające odbycie, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych, lub zezwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5), 2. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (remont, przebudowa konstrukcji pokrycia dachowego zabytku nieruchomego), odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i Zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 6), -warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Uwaga!: Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał remont-przebudowę konstrukcji pokrycia dachowego zabytku nieruchomego o wartości robót nie mniejszej niż 150.000 zł brutto. 3. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 7) lub Wykonawcy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykaz narzędzi powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w STWiORB tj.: - rusztowania kolumnowe punktowe, - młotki ciesielskie, - łomy, - sprzęt pomocniczy, - środki transportu. WARUNEK - 3 Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie w wym. warunków Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w kwocie, co najmniej 200.000 zł . 2. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, wymagany minimum 36 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - stanowiący załącznik nr 2 a do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiana z 2008 r. Nr 171 poz. 1058), o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiana z 2008 r. Nr 171 poz. 1058) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, co najmniej w zakresie wskazanym w opisie WARUNEK-2 pkt 1, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 9) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (remont, przebudowa konstrukcji pokrycia dachowego zabytku nieruchomego), odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i Zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 6), w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, co najmniej w zakresie wskazanym w opisie WARUNEK-2 pkt 3 - wg załącznika nr 7 do SIWZ; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 11) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie - wg załącznika nr 7 do SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. 13) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 8 do SIWZ.. 14) akceptowany tj. podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 15) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.2. lit. A ppkt 6), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. - Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane pkt 7.2. lit. A pakt 4, 5, 6, 12, 13 i 15 - dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie. - Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Bożego Ciała w Modlnej 28, 95-035 Ozorków lub na stronie www.ug-ozorkow.pl w dziale przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Bożego Ciała w Modlnej 28, 95-035 Ozorków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.11.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.