eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Kórnik: Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku
Numer ogłoszenia: 325878 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220312 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka, ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 61 817 00 81, faks 61 817 19 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), tj. stała (całodobowa) bezpośrednia ochrona fizycznego Zamku w Kórniku, ul. Zamkowa 5, 82-035 Kórnik, polegająca na wykonywaniu zadań ochronnych zgodnie z uzgodnionym Planem Ochrony obiektu: - zapewnianiu ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie - niedopuszczaniu do przebywania na terenie obiektu osób nieuprawnionych, - przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, - natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych innych zdarzeń losowych, - dokonywaniu obchodów wewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, - kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, - wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, - w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy z Grupą Interwencyjną i służbami publicznymi: Policja, Strażą Pożarna, Strażą Miejską, itp., - wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego, - niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz o wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu i codziennym pisaniu meldunku z przebiegu służby w Książce służby, - nadzorze i obsłudze wewnętrznych central alarmowych - prowadzeniu odpowiedniej dokumentacji ochronnej. Miejsca usytuowania posterunków oraz szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych stanowisk są określone w uzgodnionym Planie Ochrony do wglądu przy podpisywaniu umowy. Wymagana obsada osobowa posterunków wynosi, minimum, 2 pracowników na dobę. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Wykonawca do wykonywania usług zatrudni pracowników ochrony: - na podstawie umowy o pracę (pożądane), - posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, potwierdzoną odpowiednim orzeczeniem lekarskim, - wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i odznaki służbowe (identyfikatory), Wykonawca zapewni, aby wszyscy zatrudnieni pracownicy ochrony posiadali licencję pracownika ochrony I stopnia lub II stopnia. Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków publicznych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. Na czas realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający będzie żądał posiadania przez wybranego Wykonawcę polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia. Na podstawie wcześniej realizowanej umowy Zamawiający szacuje wartość zamówienia na poziomie 104.821,05 euro. Nr ref. Zamawiającego: 161/2011. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej i aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Protect Sp. z o.o., ul. Wagrowska 6, 61-369 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402408,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221151,96

  • Oferta z najniższą ceną: 221151,96 / Oferta z najwyższą ceną: 434808,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.