eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektuWyposażenie Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie w sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące proces kształcenia. Postępowanie znakZSGSO-341/1/09



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: Wyposażenie Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie w sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące proces kształcenia. Postępowanie znak: ZSGSO-341/1/09
Numer ogłoszenia: 325866 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gastronomiczno-Spożywczych , ul. Żołnierska 49, 10-560 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5337565, faks 0-89 5337565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgs.olsztyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: Wyposażenie Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie w sprzęt i pomoce naukowe optymalizujące proces kształcenia. Postępowanie znak: ZSGSO-341/1/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie zestawów komputerowych na potrzeby edukacyjne wraz z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, tablic multimedialnych, ekranów projekcyjnych, szafek multimedialnych dla Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie, w tym: 1) Zestaw komputerowy PC - 14 szt. 2) Projektor multimedialny - 14 szt. 3) Tablica multimedialna - 1 szt. 4) Ekran projekcyjny - 14 szt. 5) Szafka multimedialna - 14 szt. 6) Program antywirusowy - 14 szt. 7) Uruchomienie, - przez które zamawiający rozumie: podłączenie i uruchomienie (instalacja i uruchomienie systemów operacyjnych, pakietów oprogramowania biurowego i antywirusowego; montaż i uruchomienie połączenia tablica interaktywna - komputer) oraz zamontowanie (montaż uchwytów sufitowych, projektorów i ekranów ściennych) towaru w siedzibie określonej w SIWZ oraz przeszkolenie w zakresie obsługi dwóch osób wskazanych przez zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia nazwany jest dalszej części Instrukcji dla Wykonawców towarem lub przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, że zakupiony towar będzie wykorzystywany tylko do celów edukacyjnych. 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 51.61.11.00-9, 48.76.00.00-3,48.62.40.00-8,48.70.00.00-5, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6, 39.13.40.00-0, 38.65.34.00-1, 4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe. 5. Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę nr seryjnych dostarczonych urządzeń (towaru). 6. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie towaru do Zespołu Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie 10-560 Olsztyn, ul. Żołnierska 49, upoważniony do odbioru pan Stanisław Marciszewski. 7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania zamawiającego, dotyczące parametrów technicznych określa załącznik nr 5 - opis minimalnych wymagań zamawiającego oraz projekt umowy. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający informuje, że posiada zaświadczenie organu nadzorującego, że sprzęt jest przeznaczony do celów edukacyjnych. 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą całkowicie zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych ( dane techniczne, okres gwarancji, głośność), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 38.65.21.00 - Projektory 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.13.40.00 - Meble komputerowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12),13) niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Doświadczenie: - wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć dostawę zestawów komputerowych PC lub notebooków oraz wartości dostaw minimum 40.000,00 zł brutto (każde zadanie). Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie zawodowe, zgodnie z wzorem Nr 3 załączonym do SIWZ. Do wzmiankowanego Formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy wykonane należycie np. referencje. 3.2 potencjał kadrowy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ: 3.3 potencjał techniczny: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. 5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym dokumenty, o których mowa w pkt. 1,2 i 12 mogą być przedstawione wyłącznie w formie oryginału) w kolejności jn: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru nr 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia)- zgodnie z wzorem nr 3. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru nr 4) - należy dołączyć do oferty w przypadku występowania podwykonawców, 10) Charakterystyka sprzętu oferowanego przez wykonawcę (wg wzoru nr 5a), 11) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 6) 13) Na potwierdzenie, że oferowane zestawy komputerowe PC spełniają wymagania zamawiającego wykonawca przedstawia kserokopię następujących dokumentów: a) kserokopię deklaracji lub certyfikatu zgodności z postanowieniami dyrektyw 73/23/EEC, 89/336/EEC na gotowy wyrób wystawioną przez producenta (np. CE, WE) (deklaracja nie musi być tłumaczona przez tłumacza przysięgłego) dla komputerów, monitorów, tablicy multimedialnej oraz projektorów, b) szczegółowo wypełniony wzór nr 5a charakterystyka sprzętu oferowanego przez wykonawcę 7.1 Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3)-7), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z §XI SIWZ. 7.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3) - 7), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) -7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsgs.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie, ul. Żołnierska 49, 10-560 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Gastronomiczno-Spożywczych w Olsztynie, ul. Żołnierska 49, 10-560 Olsztyn, sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013 Oś Priorytetowa 3 Infrastruktura Społeczna Działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.