eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Prace dekarskie na obiektach Zamawiającegobudynku stolarni oraz budynku garażu położonych przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Sulechów: Prace dekarskie na obiektach Zamawiającego: budynku stolarni oraz budynku garażu położonych przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 325862 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269418 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace dekarskie na obiektach Zamawiającego: budynku stolarni oraz budynku garażu położonych przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac dekarskich na obiektach Zamawiającego: budynku stolarni oraz budynku garażu (będącego przedłużeniem budynku wynajmowanego przez firmę GER-BUD oraz częściowo wykorzystywanego na garaże i magazyn trumien) położonych przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie podzielone na dwa zadania: Zad. 1. Roboty blacharsko - dekarskie na budynku stolarni położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie polegające na: a) rozebraniu pokrycia z papy (dach betonowy, pierwsza warstwa) - ok. 540 m2, b) wykonaniu drobnych napraw pokrycia z papy, umocowaniu pokrycia i zakitowaniu - ok. 540 m2, c) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm (jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia) - ok. 540 m2, d) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną: - obróbki z papy wierzchniego krycia - ok. 5,1 m2, - listwy z blachy z cynku dociskające obróbki z papy termozgrzewalnej przy kominach i murkach ogniowych - ok. 1 m2, - przemurowanie kominów z cegieł ceramicznych klinkierowych (do 0,5 m3) - ok. 0,6 m3, e) wywozie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - ok. 6,5 m3, f) wymianie: - pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów (blacha ocynkowana powlekana) - ok. 29,6 m2, - rynien dachowych z blachy ocynkowanej (półokrągłe, fi 15 cm) - ok. 84,7 m, - rynien dachowych z blachy ocynkowanej (zbiorniczki przy rynnach) - ok. 4 szt., g) rozebraniu rynien z blachy nie nadających się do użytku - ok. 84,7 m, h) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadających się do użytku - ok. 14 m, i) zamontowaniu rur spustowych z blachy ocynkowanej (okrągłe o średnicy 12 cm) - ok. 14 m, j) pomalowaniu farbą olejną elementów metalowych (pełnych szpachlowanych 1-krotnie, 2-krotnie) - ok. 19,4 m2, k) demontażu: - przewodów uziemiających i odgromowych na dachu płaskim (płaskownik lub pręt) -ok. 137,5 m, - wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim (podłoże: papa na betonie) - ok. 150 szt., l) wymianie przewodów uziemiających i odgromowych mocowanych na wspornikach na ścianie (ciąg pionowy, pręt o przekroju do 120 mm2) - ok. 21m, m) wymianie wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie, (podłoże: inne niż betonowe) - ok. 18 szt. Zad. 2. Roboty blacharsko - dekarskie na budynku garażu (będącego przedłużeniem budynku wynajmowanego przez firmę GER-BUD oraz częściowo wykorzystywanego na garaże i magazyn trumien) położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie polegające na: a) rozebraniu pokrycia z papy (dach betonowy, pierwsza warstwa) - ok. 76 m2, b) wykonaniu drobnych napraw pokrycia z papy, umocowaniu pokrycia i zakitowaniu - ok. 76 m2, c) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm (jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia) - ok. 76 m2, d) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną: - obróbki z papy wierzchniego krycia - ok. 3,7 m2, - listwy z blachy z cynku dociskające obróbki z papy termozgrzewalnej przy kominach i murkach ogniowych - ok. 1 m2, e) wywozie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - ok. 0,8 m3, f) wymianie: - pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów (blacha ocynkowana powlekana) - ok. 10,2 m2, g) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadających się do użytku - ok. 1 m, h) zamontowaniu rur spustowych z blachy ocynkowanej (okrągłe o średnicy 12 cm) - ok. 1 m, i) demontażu: - przewodów uziemiających i odgromowych na dachu płaskim (płaskownik lub pręt) - ok. 24,7 m, - wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim (podłoże: papa na betonie) - ok. 23 szt., j) wymianie przewodów uziemiających i odgromowych mocowanych na wspornikach na ścianie (ciąg pionowy, pręt o przekroju do 120 mm2) - ok. 6 m, k) wymianie wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej na ścianie, (podłoże: inne niż betonowe) - ok. 6 szt. 2. Podczas wykonywania prac należy zachować czystość w obrębie obiektu, na którym będą wykonywane roboty (stały wywóz nieczystości powstałych w wyniku wykonywania prac itp.). Dodatkowo należy dostosować tryb pracy do warunków panujących na terenie obiektu, w taki sposób aby nie utrudniać korzystania z obiektu, na którym będą realizowane prace i innych przylegających do niego obiektów oraz nie zakłócać jego zwyczajowej pracy. 3. Zakres robót został określony w punkcie 3.1. Instrukcji dla Wykonawców. Niemniej każdy Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz oszacować ilość prac i ich zakres i na tej podstawie określić wynagrodzenie ryczałtowe, gdyż wynagrodzenie ryczałtowe obejmować będzie także prace, których Wykonawca nie przewidział i które nie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, a które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Określone przez Wykonawcę wynagrodzenie ryczałtowe musi uwzględniać także inne, nie przewidziane składniki wpływające na ostateczną cenę, a w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zabezpieczające, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, urządzenie terenu budowy, koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały użyte do wykonania zadania inwestycyjnego muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać właściwe dokumenty zgodnie z prawem budowlanym. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie przewiduje dokonywania przedpłat na roboty będące przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace: 8.1 Okres gwarancji ustala się dla każdego obiektu na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń dla poszczególnych zadań, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny. 8.2 W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blacharstwo-Dekarstwo H.T.Z. Tomys s.c., ul. Brzozowa 16, 66-120 Kargowa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104132,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46229,98

  • Oferta z najniższą ceną: 40263,94 / Oferta z najwyższą ceną: 78111,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.