eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DOSTAWĘ MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ODCZYNNIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Opole: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ODCZYNNIKÓW
Numer ogłoszenia: 325792 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW, DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH ORAZ ODCZYNNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe nie jałowe,Zadanie nr 2: Lignina i wata celulozowa, ­Zadanie nr 3: Papier ciepłoczuły do EKG,Zadanie nr 4: Żel do EKG,Zadanie nr 5: Rękawiczki lateksowe i foliowe,Zadanie nr 6: Szpatułki drewniane, ­Zadanie nr 7: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy, ­Zadanie nr 8: Podkład medyczny celulozowy,Zadanie nr 9: Podkład medyczny foliowy,Zadanie nr 10: Pojemniki na odpady, etykiety samoprzylepne,Zadanie nr 11: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,Zadanie nr 12: Spirytus skażony,Zadanie nr 13: Środek dezynfekcyjny Eltra,Zadanie nr 14: Utrwalacz cytologiczny,Zadanie nr 15: Igły, strzykawki, wenflony,Zadanie nr 16: Wzierniki ginekologiczne jednorazowe, Zadanie nr 17: Pęseta jednorazowa,Zadanie nr 18: Szczoteczka ginekologiczna jednorazowa,Zadanie nr 19: Pasta do abrazji naskórka,Zadanie nr 20: Nasadki na głowicę USG,Zadanie nr 21: Papier do USG,Zadanie nr 22: Materiały eksploatacyjne do analizatora ACCENT 200,Zadanie nr 23: Drobny sprzęt do laboratorium,Zadanie nr 24 Testy do kontroli sterylizacji w autoklawie parowym,Zadanie nr 25: Rękaw do sterylizacji narzędzi w autoklawie parowym,Zadanie nr 26: Papierki lakmusowe,Zadanie nr 27: Odczynniki odbiałczające,Zadanie nr 28: Woda do wstrzyknięć,Zadanie nr 29 Próbówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym,Zadanie nr 30: Szkiełka mikroskopowe podstawowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0, 33.63.16.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.11.19-7, 22.99.32.00-9, 33.00.00.00-0, 34.92.84.80-6, 38.51.95.00-1, 33.19.80.00-4, 33.14.13.00-3, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanych przedmiotów zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE w OPOLU 45-047 OPOLE ul. Waryńskiego 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 14:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE w OPOLU 45-047 OPOLE ul. Waryńskiego 30 pokój 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy gazowe nie jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres gazowy nie jałowy 5x5 cmop. a 100 szt. - 20 op. Kompres gazowy nie jałowy 10 x 10 cm op. a 100 szt. - 20 op. Kompres gazowy wyjałowiony 5 x 5 cm op. a 3 szt. - 70 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lignina i wata celulozowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina 5 kg - 20 op. Lignina rolki 100 g - 10 rol. Wata celulozowa 200 g - 100 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier ciepłoczuły do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier ciepłoczuły do EKG Rolka:0,112 x 25 mb - 140 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żel do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do EKG 0,25 l - 15 szt. Żel do USG 0,5 l - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawiczki lateksowe i foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczka lateksowa niejałowa S Op. a 100 szt. - 400 op. Rękawiczka lateksowa niejałowa M Op. a 100 szt. - 250 op. Rękawiczka lateksowa niejałowa L Op. a 100 szt. 80 op. Rękawiczka lateksowa L bezpudrowa Op. a 100 szt. - 80 op. Rękawiczka foliowa Op. a 100 szt.- 10 op. Rękawiczka winylowa (wyścielana polimerem), bezpudrowa L Op. a 100 szt. - 80 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szpatułki drewniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułka drewniana Op. a 100 szt. - 150 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch flizelinowy - 100 szt. Maska flizelinowa na twarz - 600 szt. Ochraniacz flizelinowy na buty - 80 szt. Ochraniacz foliowy na buty - 80 szt. Czapka flizelinowa na głowę - 50 szt. Fartuch ochronny foliowy - 110 szt. Staza - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podkład medyczny celulozowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład medyczny celulozowy Rolka:60cm x 80 m - 120 rol. Podkład medyczny Rolka: 50 cm 80 m - 300 rol. Podkład medyczny foliowany kolorowy Rolka: 33cm x 40m Podkład medyczny foliowany kolorowy Rolka:50 cm x 40m Podkład medyczny foliowany Rolka:38 cm x 40m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podkład medyczny foliowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład medyczny foliowany kolorowy Rolka: 33cm x 40m 4 rol. Podkład medyczny foliowanykolorowy Rolka:50 cm x 40m - 4 rol. Podkład medyczny foliowany Rolka:38 cm x 40m - 5 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pojemniki na odpady, etykiety samoprzylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastikowy pojemnik na materiał skażony 5l - 50 szt. Plastikowy pojemnik na materiał skażony 2l - 250 szt. Prostokątny pojemnik na zużyte igły o. (np. typu perwal) pojemności 150 szt.- 50 szt. Pojemnik plastikowy na odpady medyczne 10 l - 70 szt. Etykieta samoprzylepna 38x25 mm Op. a 100 szt. - 2 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AHD 2000 1l - 10 op. Virkon 200g - 60 szt. Incidur spray 1l - 35 szt. Medicarine tabletka op. a 300 tab. 5 op. Softasept N bezbarwny 1l - 10 op. Promanum N op.a 500 ml - 15 op. Spitaderm do rąk i skóry op. a 500 ml - 20 op. Skinsept Mucosa (do dezynf. błon śluzowych) a 500 ml - 7 szt. Softasept N spraydo skóry, bezbarwny a 250 ml - 10 op. Spryskiwacz do butelek do preparatu incidur spray 1 L - 10 szt. SILONDA Lipid emulsja o działaniu pielęgnacyjnym i regen. skóręTuba a` 100ml - 10 szt. SILONDA Lipid emulsja o działaniu pielęgnacyjnym i regen. skóręButelka a`500ml - 20 szt. SILONDA pielęgnacyjna emulsja do rąk i ciała z zawartością wosku pszczelego butelka a`100 ml - 6 szt. STERANIOS 2% z paskami testowymi a 5l - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Spirytus skażony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus skażony a`1 l - 13 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środek dezynfekcyjny Eltra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eltra - 5 op. 6 kg Eltra - 2 op. 20 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Utrwalacz cytologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrwalacz cytologiczny typu Citofix lub równoważny - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Igły, strzykawki, wenflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła 0,5 op. a 100 szt. - 30 op. Igla 0,6 op. a 100 szt. - 60 op. Igła 0,7 op. a 100 szt. - 200 op. Igła 0,8 op. a 100 szt. - 150 op. Igła 0,9 op. a 100 szt. - 150 op. Igła 1,1 op. a 100 szt. - 10 op. Igła 1,2 op. a 100 szt. - 10 op. Strzykawka 2 ml op. a 100 szt. - 180 op. Strzykawka 5 ml op.a 100 szt. - 200 op. Strzykawka 10 ml op.a 100 szt. - 80 op. Strzykawka 20 ml op. a 100 szt. - 10 op. Wenflon 0,8/2,50 - 60 szt. Wenflon 1,0/2,50 - 70 szt. Wenflon zielony (1,2) - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wziernik ginekologiczny jednorazowy (rozmiar S, M, L) - 5.800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pęseta jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pęseta jednorazowa sterylna (14 cm lub dłuższe) - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Szczoteczka ginekologiczna jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych TYP-IIID ENDOMETRIAL CELL BRUSCH lub równoważny - umożliwiająca pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pasta do abrazji naskórka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do abrazji naskórka typu Every ub równoważna - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Nasadki na głowicę USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nasadki z lateksu na głowicę USG do wykonywania USG ginekologicznego(endowaginalnego) - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Papier do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do USG - 100 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do analizatora biochemicznego ACCENT 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki do analizatora biochemicznego ACCENT 200 - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.95.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statywy do próbówek 24- miejscowe,Wys.3 cm, śred.10-12 mm - 4 szt. Kamery do ilościowej analizy liczby elementów komórkowych moczu - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Testy do kontroli sterylizacji w autoklawie parowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy biologiczne typu Sporal A lub równoważne - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Rękaw do sterylizacji narzędzi w autoklawie parowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw do sterylizacji Rolka:25 x 6 x 100 - 5 rol. Rękaw do sterylizacji Rolka:15 x 5 x 100 - 5 rol. Rękaw do sterylizacji Rolka:10 x 200 - 10 rol. Rękaw do sterylizacji Rolka:7,5 x 30 x 100 - 8 rol. Rękaw do sterylizacji Rolka:5 x 200 - 10 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Papierki lakmusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierki lakmusowe z tabelą barw pomiarowych w zakresie pH 4.00-7.00 op.A 100 szt. - 1 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik odbiałczający kwaśny do analizatora biochemicznego ACCENT 200 6 x 30ml - 10 op. Odczynnik odbiałczający zasadowy do analizatora biochemicznego ACCENT 200 6 x 30ml - 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Woda do wstrzyknięć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda do wstrzyknięć skład według farmakopei roztwór jałowy w plastikowych pojemnikach - 1000 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Próbówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówko-strzykawka z EDTA o pojemności 1,2-1,5 ml - 2000 szt. Probówko-strzykawka z aktywatorem do surowicy o pojemności 7-9 ml - 1750 szt. OB. Wersja liniowa o pojemności 1,0-2,0 ml - 1500 szt. Pipeta z podziałką do OB - 1500 szt. Statyw do OB. do wersji liniowej - 4 szt. Probówko-strzykawka z cytrynianem sodu do układu krzepnięcia - pojemność 1,2-1,6 ml - 1000 szt. Igły do probówko-strzykawek 0,7 - 1500 szt. Igły do probówko-strzykawek 0,8 - 2500 szt. Multiadapter do igieł typu Luer - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Szkiełka mikroskopowe podstawowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka mikroskopowe podstawowe wym. 76x26 mm grub. 1 mm z ciętymi krawędziami z dwustronnym matowym polem do opisu op. a 50 szt. - 35 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.