eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa drogi powiatowej nr 3533 W Kłonówek - Rawica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Radom: Przebudowa drogi powiatowej nr 3533 W Kłonówek - Rawica
Numer ogłoszenia: 32577 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3533 W Kłonówek - Rawica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3533W Kłonówek - Rawica w miejscowości Kłonówek W skład zamówienia wchodzi przebudowa odcinka drogi długości 1390 m od km 0+495 do km 1+885 w tym: 1.) roboty ziemne: ( na poszerzeniach drogi , rowy) 2.) wykonanie podbudowy na poszerzeniach w tym: - warstwy odsączającej, - podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm 3.) wykonanie nawierzchni w tym: - warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/16 zgodnie z tabelą wyrównań, - warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12,8 gr. 3 cm 4.) wykonanie obustronnych poboczy umocnionych kruszywem łamanym, 5.) wykonanie zjazdów gospodarczych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości - 5.000,0 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ). 2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. od 23.02.2009r. do 24.03.2009r., w terminie do dnia 23.02.2009r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wniesione: a ) w pieniądzu na konto: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu Bank Śląski S.A. w Katowicach O/Radom 89 1050 1793 1000 0022 5857 3464 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto PZDP w Radomiu , Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z przetargu. 5.Kasa Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Radomiu nie przyjmuje wpłat gotówkowych. 6.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nieodwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium - zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu następuje wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu przetargowym 1 Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007r Dz.U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ), 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww Ustawy; 2 Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje podstawową kadrą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności - drogowej: minimum 1 osoba, b) dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi i urządzeń (sprzętu i laboratorium): 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajnosci co najmniej 100 Mg/h - 1 szt 2. Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 5,5 metrów - 1 szt. 3. Skrapiarka - 1 szt 4. Koparka - 1 szt 5. Walec stalowy gładki - 1 szt. 6. Walec ogumiony - 1 szt. 7. Laboratorium wyposażone co najmniej w sprzęt do wykonania następujących badań: - zagęszczenia, - wytrzymałości na ściskanie, - składu, stabilności i odkształcenia, - zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych - 1 komplet Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. c) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę drogową, zakres której obejmował wykonanie między innymi: robót ziemnych, nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, o wartości co najmniej 500.000,- PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) -potwierdzonej referencjami, opinią Zamawiającego, iż została ona wykonana należycie. UWAGA! Zaleca się, aby przedstawione referencje - opinie zawierały informacje charakterystykę wykonanych robót oraz ich wartość. 3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie 3.1. Wymagania określone w pkt 1. z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 2. muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. i 2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 7.1. specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego Formularz nr 3.1 do specyfikacji). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 7.2. specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (sporządzić wg wzoru druku Formularza 3.2 do specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 7.2.1.a) specyfikacji. 2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego Formularz 3.3 do specyfikacji). 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego Formularz 3.4 do specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 7.2.1.b) specyfikacji. 2.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.5. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (sporządzić na druku Formularz 3.5. specyfikacji). 2.6. Wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających (sporządzić na Formularzu 3.4 specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 7.2.1.c) specyfikacji. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenie wymienione w pkt 1.1. oraz zobowiązanie wymienione w pkt 2.2. i w pkt 2.4. winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik(lider). Dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.1., 2.3., 2.5. winien przedłożyć ten Wykonawca , który w całości spełnia postawione warunki lub ci Wykonawcy którzy spełniają poszczególne warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 5. Dokumenty, o których mowa w punktach 9 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów. Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z pkt 12 specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.03.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.