eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Wrocław: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia
Numer ogłoszenia: 325767 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną, w formie operatów szacunkowych, zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. ( t.j. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm. ), rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego z dn. 21 września 2004r (Dz U 2004, Nr 207, poz. 2109) oraz w Standardach Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych. Zamówienie podzielono na 7 zadań Nr zad. Przedmiot zamówienia Maksymalna ilość przewidzianado wykonania 1. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicach Stare Miasto i Śródmieście, Krzyki w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu 200 2. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicy Fabryczna w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu 200 3. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicy Psie Pole w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. 200 4. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu; - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. 15 5. Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu; - aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, użytkowania.- zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- na potrzeby zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjolnalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny 30 6. Określenie wartości samodzielnych lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży na terenie miasta Wrocławia (z określeniem wartości udziału w prawie użytkowania wieczystego gruntu) wraz z dokumentacją fotograficzną 20 7. Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności oraz sprzedaży prawa własności dotychczasowym użytkownikom wieczystym (w tym Spółdz. Mieszk. i inne osoby prawne) 20.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), Zad. 2 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), Zad. 3 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), Zad. 4 - 120,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100), Zad. 5 - 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset 00/100), Zad. 6 - 160,00 zł (słownie złotych: sto sześćdziesiąt 00/100), Zad. 7 - 160,00 zł (słownie złotych: sto sześćdziesiąt 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki: 1. posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości lub dysponuje albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia; Poprzez pojęcie będzie dysponować Zamawiający rozumie, że Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2. wykonał lub wykonuje, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 10 operatów szacunkowych nieruchomości. 3. on i / lub osoba wyznaczona do wykonywania zamówienia jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą jak równowartość wyrażoną w złotych 25.000,00 Euro, 4. wykaże, że on i / lub osoba wyznaczona do wykonywania zamówienia spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 17.04.2008r. w sprawie stałego doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz.U. Nr 80, poz.475). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni do przedstawienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości; 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował; 5. wykaz prac wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających. Wykaz winien obejmować operaty wykonane zgodnie z wymogami zawartymi w Dziale VII pkt 2 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie; 6. oświadczenie potwierdzające, że on i / lub osoba wyznaczona do wykonywania zamówienia spełniła obowiązek doskonalenia kwalifikacji zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości w sposób przewidziany w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 17.04.2008r. w sprawie stałego doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz.U. Nr 80, poz.475). 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca i / lub osoba wyznaczona do wykonywania zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą jak równowartość w złotych 25.000,00 Euro; A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1. Dokument wymieniony w pkt. 2 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. 2. Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 3. Dokumenty wymienione w pkt. 3, 4, 5, 6 i 7 wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument lub każdy z nich odrębnie. Warunek dotyczący doświadczenia, personelu oraz ubezpieczenia badany będzie łącznie. 4. W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 5. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicach Stare Miasto i Śródmieście, Krzyki w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicy Fabryczna w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych wraz z dokumentacją fotograficzną położonych w dzielnicy Psie Pole w celu aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, użytkowania, trwałego zarządu. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu; - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu; - aktualizacji lub ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, użytkowania.- zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym, - ustalenia wysokości odszkodowania w związku z nabyciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa,- na potrzeby zamiany nieruchomości,- zniesienia współwłasności,- zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.Operaty szacunkowe winny zawierać obmiar podstawowych parametrów funkcjolnalno - użytkowych obiektu budowlanego (powierzchnia, kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości samodzielnych lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży na terenie miasta Wrocławia (z określeniem wartości udziału w prawie użytkowania wieczystego gruntu) wraz z dokumentacją fotograficzną. Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb Skarbu Państwa na terenie miasta Wrocławia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości nieruchomości gruntowych na terenie miasta Wrocławia wraz z dokumentacją fotograficzną w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności oraz sprzedaży prawa własności dotychczasowym użytkownikom wieczystym (w tym Spółdz. Mieszk. i inne osoby prawne). Maksymalna ilość przewidzianado wykonania - 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.