eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektów systemowych Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż (nr POKL.04.01.02-00-003/08-02), Kampania promocyjna na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych, technicznych (nr decyzjiUDA-POKL.04.01.03-00-002/09-01)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Warszawa: Przygotowanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektów systemowych Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż (nr POKL.04.01.02-00-003/08-02), Kampania promocyjna na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych, technicznych (nr decyzji: UDA-POKL.04.01.03-00-002/09-01)
Numer ogłoszenia: 325756 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby realizacji projektów systemowych Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż (nr POKL.04.01.02-00-003/08-02), Kampania promocyjna na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych, technicznych (nr decyzji: UDA-POKL.04.01.03-00-002/09-01).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych i reklamowych. 1) Materiały będące przedmiotem zamówienia opatrzone zostaną logo programu operacyjnego Kapitał Ludzki, nazwą ministerstwa w języku polskim, adresem korespondencyjnym lub adresem strony ministerstwa: www.nauka.gov.pl, symbolem flagi Unii Europejskiej oraz informacją o współfinansowaniu, zgodnie z wytycznymi zapisanymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013. Ponadto oprócz w/w oznaczeń, zostanie dodatkowo umieszczony napis mówiący o nazwie projektu oraz slogan reklamowy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ; 3) Materiały będące przedmiotem zamówienia: 1. Plecak - 5 000 szt. 2. T-shirt - 2 000 szt. 3. T-shirt męski - 2 000 szt. 4. Flaga UE - 50 szt. 5. Kalkulator - 5 000 szt. 6. komplet przyborów geometrycznych w opakowaniu - 4 000 szt. 7. Pamięć USB - 4 000 szt. 8. Długopis - 5 000 szt. 9. Podkładka pod mysz - 2 000 szt. 10. Notes A-4 - 4 000 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie trzy usługi, w zakresie przygotowania i dostawy materiałów promocyjnych i/lub reklamowych i/lub wizualizacyjnych, każda o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę - wykaz usług w zakresie przygotowania i dostawy materiałów promocyjnych i/lub reklamowych i/lub wizualizacyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. protokoły odbioru, referencje wystawione przez Zamawiającego (podmiot, który zlecał wykonanie usługi).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy dokonywane będą jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności mogących stanowić przeszkodę w należytym wykonaniu przedmiotu umowy, w szczególności: 1) szczegółowych ustaleń dotyczących sposobu realizacji przedmiotu umowy, co nie było możliwe do przewidzenia w momencie podpisania umowy; 2) konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, pod warunkiem, że Wykonawca po stwierdzeniu, że zaistniała okoliczność, która daje podstawę do oceny, że zamówienie nie może zostać zrealizowane w umówionym terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o takim niebezpieczeństwie, wskazując jego przyczynę i prawdopodobny czas opóźnienia a Zamawiający wyrazi zgodę na te zmiany; 3) działania siły wyższej, w tym wojny, pożaru, klęski żywiołowej, rozruchów, strajku, uniemożliwiającej realizację części lub całości zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nauka.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa (wejście od ul. Hożej 20) pokój 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 14:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa (wejście od ul. Hożej 20) pokój 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.