eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wykonanie przebudowy odcinków dróg w ulicach Gustawa Herlinga-Grudzińskiego, Czesława Miłosza i Zofii Nałkowskiej w Żorach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Żory: Wykonanie przebudowy odcinków dróg w ulicach Gustawa Herlinga-Grudzińskiego, Czesława Miłosza i Zofii Nałkowskiej w Żorach.
Numer ogłoszenia: 325730 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy odcinków dróg w ulicach Gustawa Herlinga-Grudzińskiego, Czesława Miłosza i Zofii Nałkowskiej w Żorach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy odcinków dróg w ulicach Gustawa Herlinga-Grudzińskiego, Czesława Miłosza i Zofii Nałkowskiej w Żorach.Zakres robót drogowych:Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nawierzchni dróg z kostki betonowej gr.8 cm wraz z kanalizacją deszczową, o łącznej powierzchni około 1480 m2.Wymagania ogólne: 1. Obramowanie jezdni wykonać z krawężnika betonowego wibroprasowanego, jednowarstwowego 15 x 30 cm i krawężnika najazdowego 15 x 22 cm ułożonych na ławie betonowej z oporem 2. Zamawiający nie dopuszcza kostki typu Behaton lub podwójne T 3. Regulacja wysokościowa istniejących zaworów wodociągowych i gazowych 4. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru- Drogowa dokumentacja powykonawcza powinna uwzględniać przekroje drogi w miejscach charakterystycznych, rzędne, spadki podłużne i poprzeczne oraz pozostałe elementy umożliwiające sprawdzenie wykonania zadania zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi,- Powierzchnia jezdni,- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej 5. Masy ziemne i odpady przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62 poz. 628 z 2001 r. z późn. zm.) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na odzysk odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. 6. Wykonanie zasilania w energię elektryczną oraz wodę dla potrzeb placu budowy wg potrzeb oraz demontaż zasilania 7. Wszystkie elementy i materiały z rozbiórki - znaki drogowe, krawężniki itp. przekazać do ZTK - ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem - z rozładunkiem i ułożeniem w stosy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota: 7.800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót drogowych związanych z układaniem kostki betonowej o łącznej powierzchni min. 1 400 m2 łącznie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży drogowej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł, w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy z treści polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć do oferty dowód jej opłacenia.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy. Skutek - zmiana w umowie/aneksPrzedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót. II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - powódź, pożar, trąba powietrzna itp. Skutek - zmiana w umowie/aneksZmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót III. Przyczyna/okolicznośćWystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5Skutek - zmiana w umowie/aneksZmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych IV. Przyczyna/okoliczność Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji. Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, dostawa materiałów i realizacja wynikłe ze zmian projektowych V. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek - zmiana w umowie/anekszmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT VI. Przyczyna/okoliczności Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.Skutek - zmiana w umowie/aneksZmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane VII. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmySkutek - zmiana w umowie/aneksSpisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy VIII. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchówSkutek - zmiana w umowie/aneksPrzesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów IX. Przyczyna/okoliczności Konieczność przedłużenia okresu związania ofertą i opóźnienie w zawarciu umowy z przyczyn niezależnych od WykonawcySkutek - zmiana w umowie/aneksPrzesunięcie terminu realizacji robót o tyle dni o ile przesunął się termin zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 207, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.