eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup usług organizacji kursów w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kursy masażu, część druga

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Kraków: Zakup usług organizacji kursów w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kursy masażu, część druga
Numer ogłoszenia: 325720 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji kursów w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kursy masażu, część druga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursów masażu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w: Część I : Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków Część II: Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie dla: części I zamówienia posiadającej wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce i terapii schorzeń narządu ruchu, realizowane w centrach rehabilitacji oraz wiedzę merytoryczną z zakresu rehabilitacji na poziomie wystarczającym do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym, doświadczenie praktyczne dotyczące funkcjonowania społecznego osób niewidomych i słabowidzących, wynikające z kontaktów ze środowiskiem osób niewidomych i słabowidzących oraz znajomość technik pracy z osobami niewidomymi i słabowidzącymi. części II zamówienia posiadającej wykształceniem wyższym magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. Osoba ta musi posiadać wiedzę merytoryczną z zakresu rehabilitacji na poziomie wystarczającym do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkolnictwie medycznym i co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rehabilitacji ruchowej i masażu leczniczym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program(opis) kursu dla każdego z rodzajów masażu, odpowiednio dla danej części

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie kursu masażu w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Policealna Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie , ul. Królewska 86, 30-079 Kraków 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu masażu dla sześciu grup szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji tej części zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do organizacji i przeprowadzenia: a.kursu w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych, b.kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania 3/. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursów, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a.zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, (Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu PNF: plansze sztuk 1, piłki sztuk 2, gumę thera-band sztuk 2, kamerę, a w ramach Tapingu: plansze sztuk 1, plastry sztuk 20, nożyczki sztuk 10 - materiały te nie stanowią własności kursantów) oraz innych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b.realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje łącznie 96 godzin, w tym w rodzaju masażu PNF łącznie 48, a w Tapingu 48 łącznie. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego (DLA KAŻDEGO KURSU W MASAŻU) PROGRAM, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA. Kurs w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych Tematyka kursu: filozofia, zasady główne, techniki, wzorce PNF, rozwiązywanie problemów klinicznych wg koncepcji PNF, PNF w spastyce, PNF w uszkodzeniach stawów obwodowych, PNF w bólach krzyża, nauka prawidłowego chodu. Kurs w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania Tematyka kursu: filozofia, zasady główne, diagnostyka i techniki kinesiology tapingu, zdobycie umiejętności testowania powięzi mięśniowych, diagnozowanie zaburzeń w układzie ruchu, omówienie oraz nabycie umiejętności aplikacji technik mięśniowej, korekcyjnej, powięziowej, więzadłowej, funkcjonalnej i limfatycznej, problemy funkcjonalne w obrębie kręgosłupa: szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, lędźwiowo - krzyżowego, kończyn górnych i kończyn dolnych. 6/. Czas trwania kursu: Kurs w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych- dla jednej grupy: 16 godzin (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną (45 minut). Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. Łącznie dla 3 grup 48 godzin. Kurs w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania dla jednej grupy - 16 godzin (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną (45 minut). Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. Łącznie dla 3 grup 48 godzin. 7/. Liczba uczestników kursu: Łącznie 30 osób, które w podziale na 3 grupy 10 osobowe będą odbywały kursy w każdej z dwóch niżej wymienionych technik. Kurs w masażu Elementy PNF w wybranych jednostkach chorobowych - grupa: 30 osób (3 grupy po 10 osób), w tym osoby niewidome i słabowidzące, Kurs w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania grupa: 30 osób (3 grupy po 10 osób), w tym osoby niewidome i słabowidzące. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: Część I zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach, etap I do 20 grudnia 2011 r. w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeszkolenia dwóch grup kursantów po 10 osób, jedna grupa Elementy PNF a druga w Taping pozostała część kursu zostanie zrealizowana w ramach etapu II do 10 czerwca 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej maksymalnie 8 godzin dziennie. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie kursu masażu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice 1/. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu Masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej dla grupy 8 osób w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacja przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu oraz inne materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do zrealizowania kursu. 3/. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursów, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje co najmniej 15 godzin teoretycznych dla 1 grupy 8 osobowej, 85 godzin ćwiczeń dla 1 grupy 8 osobowej, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie 45 minut. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, obejmujący niżej wymienione zagadnienia: część teoretyczna: historia masażu, podstawy anatomii i fizjologii, zasady stosowane przy wykonywaniu zabiegu, psychologia masażu, wskazania i przeciwwskazania do wykonywania masażu, zasady bezpieczeństwa., zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym , wpływ poszczególnych technik na tkanki i układy, część praktyczna: zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym, elementy rehabilitacji ruchowej oraz min. 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii 6/. Czas trwania kursu: co najmniej 15 godzin teoretycznych i 85 godzin praktycznych, w tym minimum 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii. Zajęcia muszą być prowadzone w dni wolne od nauki, maksymalnie 5 godzin dziennie. Przewiduje się jedną przerwę 30 minutową. 7/. Liczba uczestników kursu: 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: Część II zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach, etap I do 20 grudnia 2011 r. w ramach którego do obowiązków Wykonawcy zobowiązany jest do przeprowadzenia 40 godzin kursu ( w tym 15 godz. teorii, praktyka 25 godz.), pozostała część godzin w ilości 60 zostanie przeprowadzona w ramach etapu II do 10 czerwca 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.