eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlano - sanitarnych w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ( nr sprawy UM-ZP-262-44/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-18

Ogłoszenie nr 325626 - 2016 z dnia 2016-10-18 r.

Lublin: Wykonanie robót budowlano - sanitarnych w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ( nr sprawy UM-ZP-262-44/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304067


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 28871600000, ul. Al. Racławickie  1, 20059   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 485 200, faks 814 485 201, e-mail u.czuja@umlub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlano - sanitarnych w budynku Collegium Maius - Anatomicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ( nr sprawy UM-ZP-262-44/16)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UM-ZP-262-44/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Maius -Anatomicum Lublin, ul. Jaczewskiego 4-6 w Lublinie. 2. Zakres robót obejmuje: adaptacja instalacji wentylacji do obowiązujących przepisów, zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz przystosowanie do specyficznych warunków pracy z czynnikami szkodliwymi jakim jest formaldehyd, w sześciu salach sekcyjnych oraz pomieszczeniu do przechowywania zwłok 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 1) Projekt Budowlany 2) Plan BIOZ 3) STWiOR 4) Przedmiar robót 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektu : Obiekt został wybudowany i oddany do użytku w latach 2004-2005. W skład obiektu wchodzą: - budynek dydaktyczny - oznaczony jako B1 i B2 stanowiący jedną funkcjonalną całość oddzieloną dylatacjami. Budynek czterokondygnacyjny, na fragmencie występuje piąta kondygnacja jako techniczna. - aula główna z zapleczem, funkcjonuje jako niezależny obiekt - oznaczona jako A1, budynek trzykondygnacyjny w części podziemnej zlokalizowano pomieszczenia techniczne, szatnię ogólną i sanitariaty, na parterze hall wejściowy i recepcję, szatnię i garderoby. Piętro to widownia dla 554 osób ze sceną oraz zapleczem technicznym. - aula mała (audytorium) z Zakładem Matematyki funkcjonalnie związana z budynkiem dydaktycznym - oznaczona jako A2, budynek niepodpiwniczony o dwóch kondygnacjach nadziemnych. Każdy z czterech budynków A1, A2, B1, B2 oddylatowany jest od pozostałych i stanowi konstrukcyjnie oddzielony obiekt. Istniejące uzbrojenie terenu stanowią: sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieć wodociągowa, sieć ciepłownicza oraz kable energetyczne i sieć kanalizacji telefonicznej. Na terenie działki znajdują się istniejące drogi dojazdowe, miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciągi piesze. Drogi dojazdowe posiadają nawierzchnie asfaltowe ograniczone krawężnikami betonowymi, chodniki wykonano z kostki brukowej betonowej w obrzeżach betonowych. Parametry użytkowe budynku : - Powierzchnia zabudowy: 2 773,60 m2 - Kubatura: 40 923,10 m3 5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. 6. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu. 7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy . 10. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (w szczególności normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznej, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 11.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 11.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać, że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego. 12. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 12.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 12.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 12.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 12.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 12.5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarów robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 12.6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 12.7. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy przedłoży tabelę elementów scalonych i kosztorys (opracowany metodą szczegółową jak i uproszczony) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych oraz kosztorys będą stanowiły załączniki do Umowy. 13. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączna podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. 14. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia : - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 1, w tym prac fizycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 15. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. 16. Obowiązek zatrudnia osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcę, a także podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Dane osób wykonujących te czynności zostaną ujęte w umowie z wykonawcą (w formie załącznika), dotyczy to także pracowników podwykonawców. Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia zmianę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Szczegółowe uregulowania zawarte są we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45331210-1
Dodatkowe kody CPV: 45214610-9, 45330000-9, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT358682.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe WAMACO Sp. z o.o.,  wamaco@wamaco.pl,  ul. Olszewskiego 8,  20-471 ,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1900.35
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.