eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź › Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi w 2015 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Żmudź: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi w 2015 r
Numer ogłoszenia: 325606 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmudź , Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 82 5680182, faks 82 5680620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmudz.gmina.pl, www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi w 2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest /Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i Gimnazjum Publicznego w Żmudzi/ w okresie od 2 stycznia 2016r do 22 grudnia 2016 roku. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz uczniów : Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej do Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania według tras: I trasa: - Pobołowice , Maziarnia ,Wólka Leszczańska , Żmudź , ilość - 20 uczniów, długość trasy 9 km. II trasa: - Leszczany I , Leszczany, Leszczany Kolonia, Żmudź , ilość - 26 uczniów ,długość trasy 8 km. III trasa: -Annopol , Syczów, Stanisławów, Dryszczów, Rudno, Żmudź , ilość -21 uczniów, długość trasy 16 km. IV trasa: -Puszcza, Ksawerów , Lipinki, Kazimierówka , Bielin , Roztoka, Klesztów, Żmudź, ilość- 45 uczniów, długość trasy 13 km. V trasa: - Pobołowice Kolonia , Wołkowiany , Żmudź, ilość - 9 uczniów, długość trasy 7 km. - Odwiezienie uczniów klas 0 - III w godzinach 11.30 - 12.00 na trasie Żmudź , Wólka Leszczańska , Leszczany. Łączna liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Żmudź i odwożonych po zajęciach do miejsca zamieszkania - 121. Dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego w Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania według tras: I trasa: - Pobołowice , Maziarnia ,Wólka Leszczańska, Żmudź, ilość - 4 uczniów, długość trasy 9 km. II trasa: - Leszczany I , Leszczany, Leszczany Kolonia, Żmudź, ilość - 12 uczniów , długość trasy 8 km. III trasa: - Annopol , Syczów, Stanisławów, Dryszczów, Rudno, Żmudź, ilość -7 uczniów, długość trasy 16 km. IV trasa: - Puszcza, Ksawerów , Lipinki, Kazimierówka , Bielin , Roztoka, Klesztów, Żmudź, ilość- 27 uczniów, długość trasy 13 km. V trasa: - Pobołowice Kolonia , Wołkowiany , Żmudź , ilość - 10 uczniów, długość trasy 7 km. Łączna liczba uczniów dowożona do Gimnazjum Publicznego w Żmudź i odwożonych po zajęciach do miejsca zamieszkania - 60 Dopuszcza się zmianę liczby uczniów dowożonych do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania. Godziny przywozu i odwozu uczniów będą zgodne z harmonogramem przedstawionym przez dyrektorów szkół. Imienna lista uczniów dla których zostaną kupowane bilety miesięczne zostanie przekazana Wykonawcy przez dyrektorów szkół. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za realizację usługi , stan pojazdu i bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenia dokonywane będą miesięcznie przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Żmudzi oraz Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Żmudzi na podstawie wystawionych faktur za imienne bilety miesięczne. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od przewozu w związku z odpracowaniem dni wolnych itp...

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Rozliczenie należności pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w PLN. 2. W umowie określone zostaną ceny jednostkowe biletów miesięcznych oraz ilość biletów. 3. Cena oferty stanowi sumę ceny jednostkowej za 10 miesięcy. 4. Cenę w ofercie należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie: netto i brutto - cyfrowo i słownie. 5. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego (cła, podatki, ubezpieczenia i inne należności płatne przez wykonawcę). 6. Ceny jednostkowe biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia będą stałe i nie będą przedmiotem zmian. 7. Płatnikiem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy będą : - Szkoła Podstawowa w Żmudzi, Żmudź Kolonia 22-114 Żmudź - Gimnazjum Publiczne w Żmudzi, Żmudź Kolonia 22-114 Żmudź

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać realizację minimum 2 usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum: - 5 autobusami o co najmniej 45 miejscach siedzących, posiadającymi ważne badania techniczne i opłacone składki ubezpieczenia pojazdów OC i AC na czas trwania umowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie - minimum 5 osobami posiadającymi ważne uprawnienia do kierowania pojazdami autobusowymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmudz.gmina.pl, www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź Pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.