eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Szczecin: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 325579 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie , ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, faks 091 4232417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług telekomunikacyjnych dla Akademii Rolniczej w Szczecinie. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga: 1. przejęcia całego ruchu wychodzącego i przychodzącego poprzez przyłączenie 1 łącza ISDN PRA (30B+D), 19 łączy ISDN BRA (2B+D) oraz 20 łączy POTS, które muszą być zestawione w lokalizacjach Akademii Rolniczej w Szczecinie - szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. obejmowania przez świadczone powszechne usługi telekomunikacyjne: 1) połączeń lokalnych i strefowych, 2) połączeń międzystrefowych; 3) połączeń do sieci komórkowych, 4) połączeń międzynarodowych, 5) serwisów informacyjnych, linii informacyjnych, infolinii, biura numerów, itp., 6) połączeń faksowych; 3. realizacji usług przy wykorzystaniu infrastruktury technicznej wykorzystywanej dotychczas przez Akademię Rolniczą w Szczecinie, Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z rozbudową infrastruktury, o ile zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. 4. zachowania obecnej numeracji Zamawiającego (ewentualne przeniesienie numerów nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy), 5. sekundowego naliczania realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania stawki wstępnej za inicjację połączenia, 6. prezentacji numerów CLIP, 7. możliwości zablokowania wykonywania połączeń na numery 070X..., 0/300..., 0/400.., 8. dostępu do wykazu połączeń (bilingu online) z maksymalnym opóźnieniem do 3 dni, 9. zapewnienie serwisu przez 24 godziny na dobę, z czasem reakcji na poziomie 4 godzin i czasem usunięcia usterki w terminie nieprzekraczającym 24 godziny, 10. zapewnienia indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego, 11. dodatkowych usług w ramach świadczenia usług telekomunikacyjnych, możliwość ruchu do sieci publicznej takich jak: serwisy informacyjne, infolinie 0800; 0801; 0804, linie informacyjne 91XX; 93XX; 95XX, połączenia z biurami numerów 118913 generowanych z lokalizacji Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą radiową oraz zastosowania technologii VOIP (przez Internet)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. a także spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych - również wykonują, co najmniej 3 realizacje usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każdą na kwotę, co najmniej 100.000,00 złotych brutto każda o następującym charakterze: świadczenie usług telekomunikacyjnych. 2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200.000,00 zł. 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy _ Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych - również wykonują, co najmniej 3 realizacje usług stanowiących przedmiot zamówienia, każdą na kwotę, co najmniej 100.000,00 złotych brutto o następującym charakterze: świadczenie usług telekomunikacyjnych Powyższe winno wynikać z wykazu - przygotowanego w oparciu o załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca obowiązany jest ponadto dołączyć referencje potwierdzające, że przedstawione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 3.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. .(Warunek: wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 200.000,- zł) 3.2 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wykazanie się posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, pok. 302, 303, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, Sekretariat Uczelni, pok. 119, ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.