eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Dostawa autobusu max. 19 osób plus kierowca przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Janów Lubelski: Dostawa autobusu max. 19 osób plus kierowca przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 325576 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu max. 19 osób plus kierowca przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie podstawowe i dodatkowe wymagane przez Zamawiającego: 1. Rodzaj nadwozia: autobus 2. Ilość miejsc: max. 19 + 1 3. Rodzaj paliwa: olej napędowy 4. Pojemność silnika: max 2100 cm3 5. Ilość cylindrów silnika: 4 6. Moc silnika: min 110 KW 7. Rodzaj skrzyni biegów: manualna 8. Napęd: na tylną oś 9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem 1800 10. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: max 5 ton 11. Powierzchnia ładunkowa: min 15 m3 12. Emisja tlenków azotu NOx, węglowodorów HC, cząstek stałych PM: zgodnie z normą EURO 5 13. Emisja dwutlenku węgla: max 232g/km przy cyklu mieszanym 14. Zużycie energii: nie więcej niż 3,24 MJ/km przy cyklu mieszanym 15. Zużycie paliwa: cykl mieszany: max 9 l / 100 km 16. Lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane 17. Antena radiowa 18. Szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane 19. Automatyczne włączanie światła do jazdy dziennej 20. Dodatkowe światło STOP 21. Centralny zamek sterowany pilotem 22. 2 komplety kluczyków z pilotami 23. Immobiliser 24. Blokada kierownicy 25. Radio CD z obsługą odtwarzania CD i MP3 26. Przynajmniej 4 głośniki 27. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikami 28. Gniazdo 12V z zapalniczką 29. Tapicerka wewnętrzna materiałowa, pozostałe elementy wykończenia z tworzywa sztucznego 30. Wszystkie fotele w części pasażerskiej z oparciami regulowanymi 31. Cały dach wyłożony podsufitką 32. Dodatkowe ogrzewanie w przestrzeni pasażerskiej 33. Klimatyzacja manualna 34. Wspomaganie kierownicy, regulacja kierownicy 35. Minimum jedna poduszka kierowcy 36. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 37. System zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania 38. System zapobiegający poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem 39. Koła z oponami zimowymi min 16 cali (zamontowane w czasie dostawy) 40. Dodatkowy zestaw kół z oponami letnimi min 16 cali 41. Pełnowymiarowe koło zapasowe wraz z koszem do zamocowania 42. Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu 43. Szyny podłogowe do mocowania min. jednego wózka 44. Najazdy do wprowadzania wózka inwalidzkiego 45. Pasy do mocowania wózka/ wózków do szyn w pojeździe 46. Pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim 47. Oznakowanie pojazdu z tyłu i z przodu symbolem wskazującym na przewóz osób niepełnosprawnych 48. Uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach bocznych, 49. Stopień stały w świetle drzwi bocznych przesuwnych 50. Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej 51. Oświetlony stopień wejściowy w drzwiach bocznych 52. Podłoga płaska, wyłożona wykładziną antypoślizgową, łatwo zmywalną, 53. Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc w pojeździe 54. Alarm 55. Apteczka typu samochodowego 56. Lewarek 57. Klucze do kół 58. Trójkąt 59. Gaśnica 60. Komplet dywaników gumowych 61. Komplet pokrowców na siedzenia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich oraz by posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. Samochód o w/w wymaganiach technicznych i użytkowych musi posiadać homologację na przewóz osób oraz na przewóz osób niepełnosprawnych, umożliwiającą, zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu, jak również atestowane mocowania dla wózków. Pojazd musi posiadać kartę pojazdu, instrukcję obsługi, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem (w języku polskim). Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych. Wymagana minimalna gwarancja producenta: a) 2 lata bez limitu kilometrów gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem, b) 8 lat na perforację nadwozia, c) 2 lata na powłoki lakiernicze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski pok. nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.