eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.Modernizacja ciągu dróg powiatowych ul. Patriotów, Bohaterów Westerplatte i Mielęckiego w Bieruniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Bieruń: Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Modernizacja ciągu dróg powiatowych ul. Patriotów, Bohaterów Westerplatte i Mielęckiego w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 325564 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270806 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Modernizacja ciągu dróg powiatowych ul. Patriotów, Bohaterów Westerplatte i Mielęckiego w Bieruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja ciągu dróg powiatowych ul. Patriotów, Bohaterów Westerplatte i Mielęckiego w Bieruniu, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet 7. Transport Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej Poddziałanie 7.1.2. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową. Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach ww. zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i ponadto: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej oraz kosztorysem ofertowym wykonanych robót budowlanych; b) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie; c) Koordynacja robót poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; e) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; f) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; i) Potwierdzenie gotowość do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Na wezwanie Zamawiającego składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, k) Udział w przygotowaniu Wniosków Beneficjenta o Płatność dla projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 zgodnie z Wytycznym IZ dostępnymi na stronie http://rpo.slaskie.pl, w tym: sporządzanie pisemnych sprawozdań z przebiegu realizacji i postępu rzeczowego projektu na podstawie zrealizowanych robót potwierdzonych protokołem odbioru oraz kosztorysem powykonawczym w danym okresie rozliczeniowym (w okresie objętym wnioskiem o płatność), sporządzanie planu przebiegu rzeczowej realizacji projektu oraz przygotowywanie oświadczeń o zgodności harmonogramu rzeczowo-finansowego co do ilości faktycznie wykonanych elementów poszczególnych podkategorii. l) Dokonywanie analizy i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; m) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez wykonawcę robót oraz sporządzanie protokołów z narad; n) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających na ww. zasadach; o) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji, który wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia; p) Innych czynności, które są konieczne do wykonania robót budowlanych, dla przedmiotowej inwestycji. Miejsce wykonania usługi: - droga powiatowa 5926S, ul. Patriotów i Bohaterów Westerplatte w Bieruniu w km od 0+993,00 do 1+382,94, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie, - droga powiatowa 5927S, ul. Mielęckiego w Bieruniu w km od 0+000,00 do 1+560,00, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet 7. Transport Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej Poddziałanie 7.1.2. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ARCUS 2 Hoszowski Tadeusz, ul. Józefowska 84/69, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29274,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.