eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Katowice: utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby
Numer ogłoszenia: 325560 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279748 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzątanie wszystkich pomieszczeń (powierzchni wewnętrznej) w budynkach będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz najmowanych przez Izbę Celną w Katowicach, 2) sprzątanie terenów (powierzchni zewnętrznej) wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników. Zamawiający wymaga: - aby co najmniej dwie osoby, które będą wykonywały usługę sprzątania, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (dotyczy strefy bezpieczeństwa / ochronnej w tym pomieszczeń Kancelarii Tajnej w siedzibie Izby). - na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy aby w okresie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca skierował do realizacji umowy w zakresie podstawowego sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i ciągów pieszych, co najmniej pięć osób na zatrudnionych na podstawie umowy o pracę spośród osób wykonujących czynności będące przedmiotem zamówienia wskazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, by spośród osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę co najmniej jedna osoba była zatrudniona w pełnym wymiarze czasy pracy, a pozostałe osoby co najmniej ?. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę, przed zawarciem umowy winien przedłożyć wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz przedłożyć stosowne dokumenty potwierdzające w stosunku do każdej z zatrudnionych osób wymiar czasu pracy i formę zatrudnienia (co najmniej na okres na jaki zawarta zostanie umowa). Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanych osób (umów o pracę lub innych dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawiać dokumentację w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze. Każdorazowo w przypadku niespełnienia powyższego obowiązku Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 2 000 zł za każdą osobę niezatrudnioną zgodnie z określonymi wymogami. Usługę, będącą przedmiotem zamówienia, Wykonawca winien wykonywać zgodnie z określoną częstotliwością, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni świątecznych, pod własnym nadzorem przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości i profesjonalnego sprzętu. Za zgodą Zamawiającego usługa mycia okien (w tym mycie okien techniką wysokościową), czyszczenie wykładzin dywanowych, czyszczenie, pastowanie, polerowanie wykładzin PCV, mechaniczne czyszczenie płytek podłogowych może być wykonywane w dni wolne. Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego: a) sprzątanie podstawowe wszystkich pomieszczeń, biurowych pięć razy w tygodniu, zaś pozostałe pomieszczenia zgodnie z określoną częstotliwością, w tym m.in.: - zamiatanie i zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach. W zakresie Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Katowicach i Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta ( wg. Załącznika nr 9), - co najmniej dwa razy w czasie trwania umowy mechaniczne czyszczenie podłóg, - odkurzanie powierzchni dywanowych, - odkurzanie w siedzibie Izby Celnej w Katowicach oraz w siedzibie Urzędu Celnego w Katowicach wykładzin typu FLOTEX odkurzaczem wyposażonym w turboszczotkę, - usuwanie pajęczyn, - usuwanie kurzu / przecieranie na mokro mebli, parapetów, wszelkich urządzeń (za wyjątkiem sprzętu komputerowego) lamp biurowych, wieszaków, gablot, tablic, ławek, itp., - mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasad szklanych itp.) - codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek, w pomieszczeniach sanitarnych, - codzienne opróżnianie koszy ze śmieci oraz w miarę potrzeby koszy niszczarek, - codzienne opróżnianie pojemników na segregację odpadów - dotyczy budynku Izby Celnej w Katowicach, budynku Urzędu Celnego w Bielsku - Białej i Urzędu Celnego w Rybniku i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie. - jeden raz w czasie trwania umowy chemiczne czyszczenie tapicerki meblowej, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci na zewnątrz budynków: Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie i siedziby zamiejscowej IC w Cieszynie. b) sprzątanie terenu wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników tj.: Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku-Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie oraz w siedziby zamiejscowej IC w Cieszynie, zgodnie z określoną częstotliwością, c) sprzątanie po pracach remontowych lub w ich trakcie - każdorazowo Zamawiający poinformuje Wykonawcę (faksem, pocztą e-mail) w terminie co najmniej 2 dni przed planowanym remontem, d) jeden raz w kwartale mycie ścian malowanych emalią lub glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, paneli ściennych i sufitowych, itp., e) dwa razy w czasie trwania umowy czyszczenie, pastowanie i froterowanie podłóg (pierwszy raz do końca kwietnia, drugi raz do końca listopada). W zakresie siedziby Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Katowicach oraz Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta (wg. Załącznika nr 9), f) co najmniej jeden raz w czasie trwania umowy, za wyjątkiem siedziby Izby Celnej w Katowicach oraz Urzędu Celnego w Katowicach (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych (konkretny termin do uzgodnienia z naczelnikiem / kierownikiem danej jednostki organizacyjnej), g) co najmniej jeden razy w czasie trwania umowy (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych w Izbie Celnej w Katowicach oraz Urzędzie Celnym w Katowicach, zgodnie z zaleceniami producenta (wg. Załącznika nr 9), h) dwa razy w czasie trwania umowy: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie, mycie okien, fasad szklanych, modułów szklanych, pow. zewnętrznej i wewnętrznej szybu windy podlegające pracom wysokościowym (konkretny termin do uzgodnienia z Zamawiającym), i) dwa razy w czasie trwania umowy mycie okien wraz z ościeżnicami, fasad szklanych, modułów szklanych, nie podlegającemu myciu wysokościowemu, w okresach: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie, j) jeden raz w miesiącu chemiczne i mechaniczne czyszczenie posadzek w magazynach, k) w Izbie Celnej w Katowicach sprzątanie w ramach tzw. serwisu dziennego. Usługa winna być wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: - utrzymania na bieżąco czystości na korytarzach, w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych, - uzupełniania pojemników materiałami toaletowymi (które zapewnia Zamawiający) tj. papierem toaletowym, ręcznikami papierowymi i mydłem, - sprzątania pomieszczeń o tzw.: ograniczonym dostępie (zakres i częstotliwość zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ), - niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. - sprzątanie w ramach zgłoszonej reklamacji, tytułem niestarannego posprzątania dnia poprzedniego. Uwaga: 1) w Izbie Celnej w Katowicach oraz w Urzędzie Celnym w Bielsku Białej i w Urzędzie Celnym w Rybniku i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie gromadzenie odpadów odbywa się selektywnie (papier, plastik, szkło). 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji częściowej ze sprzątania powierzchni zewnętrznej. Wykaz powierzchni do sprzątania w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, godziny świadczenia usługi oraz częstotliwość określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ Cena oferty musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zysku Wykonawcy, a także wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów. W cenie należy uwzględnić m.in. wszystkie koszty związane z zatrudnieniem, ubezpieczeniem, koszty materiałów, koszty transportu środków czystości i sprzętu niezbędnego do wykonywania usługi jak również materiały eksploatacyjne np.: worki foliowe, wkłady do muszli klozetowych i pisuarów oraz koszty eksploatacji wszystkich urządzeń niezbędnych do wykonywania usług sprzątania. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności i muszą być stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył każdą osobę wykonującą usługę sprzątania: 1) w środki, materiały oraz urządzenia niezbędne do wykonywania usługi, w tym osoby sprzątające w wózki z oprzyrządowaniem do mycia podłóg. 2) w identyfikator zawierający między innymi imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu przez osoby świadczące usługę przy wykonywaniu zadań. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalno-magazynowe, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. Jeżeli Wykonawca zgłasza chęć przeprowadzenia wizji winien przesłać pisemne zgłoszenie na numer faksu (32) 358-72-04. Zgłoszenie winno być podpisane przez podmiot uprawniony do reprezentowania Wykonawcy i musi zawierać m.in.: - imię i nazwisko osoby która będzie reprezentować Wykonawcę, Po otrzymaniu zgłoszenia, Zamawiający wyznaczy termin oraz imiennie funkcjonariusza, który będzie Wykonawcy towarzyszył w trakcie wizji. Zaleca się przeprowadzenie wizji. Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia / zwiększenia metrażu powierzchni sprzątanej w ramach maksymalnej kwoty zobowiązania zawartej w umowie oraz prawo zmiany godzin świadczenia usług...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quavo Sp. z o.o., ul. Gersona nr 8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 506852,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499607,74

  • Oferta z najniższą ceną: 334945,52 / Oferta z najwyższą ceną: 1192173,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.