To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-27
Ogłoszenie nr 32551 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Goczałkowice-Zdrój: BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I PODCIŚNIENIOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11676 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
27321878200000, ul.
ul. Szkolna
13,
43230
Goczałkowice-Zdrój, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 212 70 21, faks
32 736 24 46, e-mail
azk@goczalkowicezdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goczalkowicezdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I PODCIŚNIENIOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZ 220.003.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i podciśnieniowej oraz sieci kanalizacji deszczowej, przez którą należy rozumieć: a) świadczenie usługi pogotowia kanalizacyjnego, polegającej na: i) pozostawaniu każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku / t. j. Dz.U. z 2015 r., Nr 90/ o dniach wolnych od pracy) w 24 godzinnej (całodobowej) gotowości, co najmniej 3 /trzech/ pracowników i sprzętu (co najmniej: 1 /jednej/ koparko - ładowarki i 1 /jednego/ ciągnika lub samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności co najmniej 5 ton), niezbędnych do usuwania awarii sieci kanalizacji; ii) przyjmowaniu przez dyspozytora, każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /t. j. Dz.U. z 2015 r., Nr 90/ o dniach wolnych od pracy) przez 24 godziny (całodobowo) pod numerem telefonu i fax-u (publikowanego w lokalnych mediach), zgłoszeń o wystąpieniu awarii sieci kanalizacji; b) usuwanie awarii sieci kanalizacji, polegające na: i) zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii; ii) dokonaniu klasyfikacji awarii, w tym ustaleniu czy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, czy też pozostaje z tym niezwiązana (tj. spowodowana inną okolicznością/zdarzeniem niż ruch zakładu górniczego); iii) zawiadomieniu Zamawiającego i usunięciu awarii (niezwiązanej z ruchem zakładu górniczego) lub zawiadomieniu Zamawiającego i oczekiwaniu dalszych dyspozycji Zamawiającego w przypadku, gdy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego; Usuwanie awarii, (w tym wszelkie prace z tym związane) powinny trwać bez przerwy przez 24 godziny na dobę bez względu na charakter uszkodzeń przewodów i przyłączy kanalizacji deszczowej bądź sanitarnej; c) pozostałe czynności związane z obsługą (bieżącą eksploatacją) sieci kanalizacji, jak: i) usuwanie awarii i czyszczenie przepompowni ścieków, ii) naprawa i wymiana urządzeń i armatury zabudowanej na sieci kanalizacji i przepompowniach, iii) badanie jakości ścieków w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, iv) dokonywanie odcięć odbioru ścieków dostawcom, v) likwidację nielegalnych i nieczynnych przyłączy (zaślepienie włączenia do sieci). Zakres robót precyzowany będzie w miarę potrzeby ich wykonania. 5. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych ze sporządzeniem, uzgodnieniem i zatwierdzeniem projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Na podstawie art. 67 ust. 1a PZP Zamawiający wskazuje, iż zakres tych zamówień będzie polegał na udzieleniu zamówień tożsamych z niniejszym zamówieniem podstawowym w okresie po dniu 01 stycznia 2018 roku (do czasu wyboru nowego wykonawcy na kolejny okres) zaś warunki tego zamówienia będą identyczne do warunków przewidzianych w niniejszym zamówieniu podstawowym, w tym z tymi samymi cenami zaproponowanymi w ramach niniejszego zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający przewiduje, że część robót (remontów objętych niniejszym zamówieniem) może być następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, a ich usunięcie może nastąpić na podstawie art. 147 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2015 r., nr 196). 8. Zamawiający wymaga aby na umowę o pracę zatrudnione zostały co najmniej 3 osoby: 1 kierowca (operator) sprzętu specjalistycznego posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem i 2 pracowników fizycznych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oświadczenie wraz z podaniem imienia i nazwiska pracowników wskazanych powyżej, którzy będą zatrudnieni u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90480000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT170731.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 203963,77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.