eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuszyca › Odbudowa mostu dojazd do posesji ul. Kłodzka 19 w Głuszycy Górnej - powódź 2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Głuszyca: Odbudowa mostu dojazd do posesji ul. Kłodzka 19 w Głuszycy Górnej - powódź 2010
Numer ogłoszenia: 325482 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286424 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie, tel. 074 8456263, faks 074 8456339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu dojazd do posesji ul. Kłodzka 19 w Głuszycy Górnej - powódź 2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbudowa mostu polega na wymianie stalowego przęsła na płytę żelbetową z zabetonowanymi stalowymi dźwigarami oraz wymianie kamiennych przyczółków na przyczółki żelbetowe z okładziną kamienną. W obrębie istniejącego obiektu teren jest płaski od około 477,70 do 478,45 m n.p.m. Konstrukcja mostu jest na poziomie przyległego terenu. Odbudowywany obiekt znajduje się w ciągu drogi gminnej. Teren wokół obiektu to teren wiejski w części zabudowany. Przy obiekcie przebiega sieć gazowa, pod obiektem w poprzek cieku biegnie wodociąg, natomiast prostopadle do obiektu, pod chodnikiem drogi wojewódzkiej biegnie podziemna sieć teletechniczna. Wszystkie w/w sieci uzbrojenia terenu nie kolidują z realizacją zadania. Wszystkie urządzenia obce należy na czas robót zabezpieczyć. Nie przewiduje się prac związanych z korektą wysokościową oraz korektą w planie istniejących sieci. Podczas prac budowlanych obiekt zostanie wyłączony z ruchu, a na prace związane z odtworzeniem chodnika jest opracowany odrębny projekt tymczasowej organizacji ruchu. Nawierzchnię na wjeździe na obiekt od strony drogi wojewódzkiej stanowi chodnik, który zostanie odtworzony z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa grubości 25 cm. Przy przyczółkach, w celu zniwelowania różnicy osiadań, zaprojektowano dodatkowo warstwę gruntu stabilizowanego cementem. Odprowadzanie wody z obiektu odbywa się powierzchniowo. Woda z obiektu odprowadzana jest dzięki spadkom podłużnym poza obiekt i łączy się z systemem odwodnienia drogowego. Teren budowy zostanie ogrodzony i niedostępny dla osób bezpośrednio niezatrudnionych przy robotach budowlanych. W celu zabezpieczenia ludzi pracujących przy budowie należy wykonać pomosty robocze z barierą zabezpieczającą. Harmonogram, kolejność realizacji poszczególnych robót i szczegółowa technologia wykonywania wszystkich robót w ramach inwestycji zostanie opracowana przez Wykonawcę. Podczas wykonywania robót związanych z budową należy mieć na uwadze ochronę środowiska i zapewnić w Projekcie Technologii i Organizacji Robót jak najmniejszy wpływ inwestycji na środowisko. Istniejące zagospodarowanie terenu: Nawierzchnia jezdni gruntowa, stan techniczny dostateczny. Balustrady na moście stalowe o nienormatywnej wysokości, ze śladami uszkodzeń mechanicznych i korozji. Konstrukcja obiektu w przekroju poprzecznym to belki stalowe, na których ułożono pomost z kształtowników Zoresa. Konstrukcja ustroju nośnego ułożona jest na przyczółkach w postaci kamiennych murów oporowych. Przyczółki kamienne płynnie łączą się z kamiennymi murami oporowymi po obu stronach mostu. Stan techniczny przyczółków jak i murów oporowych wymaga zasadniczych prac naprawczych. Zakres uszkodzeń korozyjnych belek stalowych ma wpływ na nośność elementów, widoczne są miejscowe ubytki korozyjne. Parametry istniejącego obiektu: Szerokość całkowita obiektu Bc = 5,34-5,7m; Długość całkowita Lc = 4,90m; Kąt skrzyżowania obiektu z przeszkodą 90stopni; Światło poziome Bs =3,4 m. Obiekt nie jest wyposażony w bariery ochronne. Brak odwodnienia obiektu. Na obiekcie nie ma wpustów. Uszkodzenia konstrukcji: Uszkodzenia elementów nośnych konstrukcji przęsła (obecnie przęsło posiada prowizoryczna tymczasową podporę w środku rozpiętości); uszkodzenia pęknięcia wykruszenia murów oporowych; koleiny na obiekcie, zalegająca woda w kałużach; całkowita degradacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Odbudowa mostu polega na wymianie stalowego przęsła na płytę żelbetową z zabetonowanymi stalowymi dźwigarami. Dodatkowo wymienione zostaną kamienne przyczółki na przyczółki żelbetowe z okładziną kamienną. Parametry techniczne projektowanego mostu: Szerokość całkowita obiektu Bc = 5,70 m; Szerokość jezdni na obiekcie Bj = 5,10 m; Kąt skrzyżowania obiektu z przeszkodą 90stopni; Spadek podłużny jezdni 1 %; Światło poziome Bs = 3,40-3,50 m. Projektuje się wykonanie żelbetowej płyty pomostowej ze stalowymi dźwigarami w postaci dwuteowników HEB200 zabetonowanych w konstrukcji przęsła. Płyta posiada stałą grubość 30cm i jest ukształtowana w spadku podłużnym wynoszącym 1%. W przekroju poprzecznym w płycie ukształtowano krawężniki wysokości 14cm stanowiące jednocześnie belki podporęczowe, w których zamocowana zostanie balustrada. Przęsło zostanie oparte bezpośrednio na przyczółkach na przekładce z płyty stalowej. Na jezdni zaprojektowano izolacjonawierzchnię z żywic epoksydowych gr. 12 mm, natomiast powierzchnia krawężników i belek podporęczowych zostanie zabezpieczona żywicą epoksydową gr. 6 mm. Nawierzchnie na wjeździe na obiekt od strony drogi wojewódzkiej stanowi chodnik, który zostanie odtworzony z kostki bet. gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr.5cm i podbudowie z kruszywa gr. 25cm. Nawierzchnie dojazdu od strony drogi gminnej na odcinku 5m zaprojektowano z kruszywa łamanego gr. 25cm. Przy przyczółkach w celu zniwelowania różnicy osiadań zaprojektowano dodatkowo warstwę gruntu stabilizowanego cementem. W konstrukcji przyczółków zaprojektowano rury drenarskie na warstwie nieprzepuszczalnej odprowadzające wodę z zasypki przyczółków. Wszystkie odziemne części żelbetowe należy zabezpieczyć powłoką izolacyjną układaną na zimno. I. Dział ogólny: 1.Wymagania ogólne - Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej DM 00.00.00, w tym ubezpieczenie budowy; 2.Utrzymanie objazdu - Technologiczne przeprowadzenie wody 2 x fi 1000 m L 15 m wraz z grodzią ziemną oraz utrzymaniem na czas prac i zabezpieczeniem urządzeń obcych w obrębie obiektu; 3.Zaplecze wykonawcy - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby mapowe; urządzenie zaplecza wykonawcy; utrzymanie zaplecza wykonawcy; likwidacja zaplecza wykonawcy. II. Dział drogowy: 1.Odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych - Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych - obsługa geodezyjna, roboty pomiarowe; 0,10 km; 2.Rozbiórka obiektów inżynierskich: 1)Rozebranie konstrukcji mostowych - płyta przęsła z kształtowników stalowych wraz z wywiezieniem na złom; 27,50 m2; 2)Rozebranie kamiennych przyczółków h=3,0m wraz z wykopami pod ławy fundamentowe w gruntach skalistych i zabezpieczeniem wykopu; 57,60 m3; 3)Odtworzenie kamiennych okładzin przyczółków wraz z uzupełnieniem spoinowania materiału kamiennego; 24 m2; 3.Rozbiórki elementów dróg: 1)Demontaż istniejących balustrad stalowych; 6,00 mb; 2)Rozebranie nawierzchni gruntowej na dojazdach; 25,00 m2; 3)Rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej 17,91 m2; 4)Rozebranie krawężnika betonowego; 14,10 mb; 5)Rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej; 21,15 m2. 4.Podbudowy: 1)Wykonanie warstwy podbudowy AC 22P gr. 18cm; 22,56 m2; 2)Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 25 cm; 63,07 m2; 3)Wykonanie zasypki z gruntu stabilizowanego cementem przy przyczółkach gr. do 60cm; 17,10 m2. 5.Nawierzchnia ścieralna MMA na dojazdach: 1)Warstwa ścieralna SMA11 gr. 5,0 cm na dojazdach; 21,15 m2; 2)Warstwa wiążąca AC16 W gr. 8,0 cm na dojazdach; 21,15 m2. 6.Elementy ulic: 1)Chodnik z kostki betonowej gr. 8cm; 17,91 m2; 2)Wykonanie warstwy podsypki cementowo - piaskowej pod chodnikiem gr. 5cm; 17,91 m2; 3)Ułożenie krawężnika betonowego na ławie betonowej; 14,10 mb; 4)Ułożenie ścieku przykrawężnikowego; 8,10 mb. III. Dział mostowy: 1.Zbrojenie płyty pomostowej, ław fundamentowych, korpusów, stal BSt500: 1)Stal zbrojeniowa BSt500; 2110,00 kg; 2)Stal kształtowa - dźwigary i ławy łożyskowe zabezpieczone antykorozyjnie; 1954,16 kg. 2.Beton konstrukcyjny klasy B-30 - Wykonanie płyty pomostowej, ław fundamentowych, korpusów wraz z szalunkiem i okładzina kamienną; 25,20 m3. 3.Nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa: 1)Wykonanie nawierzchni epoksydowo-poliuretanowej (z żywic) na górnej powierzchni belek podporęczowych gr.min.6mm z czyszczeniem powierzchni i przygotowaniem podłoża z zatarciem rakowin mat. PCC; 4,32 m2; 2)Wykonanie nawierzchni epoksydowo-poliuretanowej (z żywic) na powierzchni pomostu gr.min.12 mm z czyszczeniem powierzchni i przygotowaniem podłoża z zatarciem rakowin mat. PCC; 24,48 m2. 4.Balustrady stalowe H=1,1 m zabezpieczone antykorozyjnie; 9,80 mb. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JW HYDROKOMBUD s. c., ul. 3-go Maja 9/3, 58-320 Walim, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130029,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131140,40

  • Oferta z najniższą ceną: 131140,40 / Oferta z najwyższą ceną: 180075,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.