eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Koszalin: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 325470 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Koszalinie 1) Do codziennego sprzątania w zakresie: 7.023,31 m2 a) Codziennego sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie oraz mycie i polerowanie posadzek marmurowych i granitowych. b) Codziennego wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. c) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. d) Codziennego utrzymywania czystości w toaletach: mycie, czyszczenia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, mycie glazury, terakoty, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp. e) Utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV. f) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) Codziennego opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. h) Czyszczenia wycieraczek wewnątrz budynków oraz czyszczenia wpustów wycieraczek metalowych przed wejściami do obiektów. 2) Do sprzątania w miarę potrzeb w zakresie: 622,43 m2 a) Sprzątania sali konferencyjnej w miarę potrzeb. b) Sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych: odkurzanie oraz mycie i polerowanie posadzek marmurowych i granitowych. c) Wycierania kurzy, mycia przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, luster, parapetów okiennych, drzwi itp. d) Czyszczenia mebli środkami myjąco-konserwującymi. e) Utrzymania w czystości drzwi i szyb w drzwiach wejściowych do obiektów oraz innych elementów szklanych lub z PCV(drzwi, gabloty, obudowy itp.). f) Bieżącego usuwania zabrudzeń / plam / z wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu. g) Opróżniania pojemników na śmieci, wymiany worków foliowych, wynoszenia nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbania o czystość w tych miejscach. 3) Mycie okien w zakresie: 1.525,01 m2 a) Utrzymania w czystości okien i ich mycie w miarę potrzeb jednak nie mniej niż 4 razy w roku, raz na kwartał. Uwaga! Okna na wieży Ratusza są zamontowane na stałe bez możliwości ich otwarcia - mycie z wysięgnika lub sposobem alpinistycznym. 4) Pranie i zawieszanie firan w Budynku USC raz na kwartał: 163,20 m2 5) Pranie wykładzin dywanowych i dywanów we wszystkich pomieszczeniach Urzędu 2 razy w roku. 3.686,88 m2 6) Pastowanie i polerowanie wykładziny PCV raz na kwartał w budynku Urzędu Stanu Cywilnego oraz w budynku Urzędu przy ul. Mickiewicza 26 588,46 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WISAG POLSKA Sp. z o.o., ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161590,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 188283,67

  • Oferta z najniższą ceną: 188283,67 / Oferta z najwyższą ceną: 279783,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa zamówienia wynosi 161 590,38 PLN, co stanowi równowartość 40 200,61 EURO, i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) Zamówienie przeprowadzono zgodnie z art. 70 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.